4 września 2017

Jesienna wishlista- Rosegal


Wygląda na to, że letnie dni na dobre minęły. W powietrzu czuć już jesień. W związku z nową porą roku zapraszam Was na moją wishlistę ze sklepem Rosegal. Znajdziecie tam retro dresses (sukienki retro) , najmodniejsze ubrania, ale także akcesoria do makijażu i gadżety do domu. Jeżeli jeszcze nie znacie asortymentu Rosegal, serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia ich strony.
It seems that summer days have already passed. We can feel an autumn in the air. Due to new season, it's high time to present to You my wishlist from Rosegal. I invite You to see Rosegal website and its products. You can find there a lot of fashionable clothes, makeup accessories,home gadgets and retro dresses.

Oto rzeczy, które mi się spodobały
(These are products, which I liked):

                             klik                                                                                                          klik

           

                               klik                                                                           klik 

                        

                        klik                                                                               klik

     

                               klik                                                                               klik                                              
                                    
Co sądzicie o powyższych ubraniach i dodatkach?
Na stronie Rosegal trwa wyprzedaż letnia. Możecie kupić taniej o 33% . Możecie dostać dodatkowe 10% po wpisaniu kodu: RGEN


You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Surprise code: RGEN

 Rosegal

Będę wdzięczna za klikanie w linki :) Zawsze się odwdzięczam!

44 komentarze:

  1. Piękny sweterek :) Ładne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i beżowa torebeczka jak dla mnie ogień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bordo to jest magia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy, życzę szybkiego zrealizowania swojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta Satin Zip Up Bomber Jacket - Black <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cieplutkie milutkie sweterki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy!

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna sukienka i torebka, ciekawe jak w rzeczysistości wyglădają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czekam aż założę jesienne botki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy, Bordowy sweter jest idealny na jesien!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie duze swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy sweter piękny.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki ciepły sweterek by mi się przydał <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie jesień właśnie za takie sweterki jakie pokazałaś w poście :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterki ♥♥ Czyli coś, czego w swojej garderobie mam najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy kardigan i torebka są prześliczne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ten szary sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie ubrania są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety lato się już kończy ale jesień też ma swoje uroki.
    Zarówno ubrania jak i dodatki bardzo mi się podobają pod każdym względem :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe propozycje, szczególnie torebka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest przepiękna!


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo słyszałam o tej firmie, widzę że mają świetne rzeczy i nie tylko :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy!!!! :)
    pozdrawiam, fittravelcouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesienne ubrania mają swój klimat. :) Uwielbiam ciepłe swetry. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rzeczy, poklikałam:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciepły sweterek narzutka jest i na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podobaja mi sie takie grube swetry ale wygladam w nich jak nieszczescie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale przepiękne rzeczy! Ta niebieska sukienka z wzorami jest po prostu boska :) Obecnie czekam na przesyłkę z Rosegal, więc jestem ciekawa, czy rzeczy które wybrałam będą ładnie się prezentować :P


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta koszula w paski i botki najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane ^^! Czerwony sweterek mi się najbardziej podoba ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne rzeczy! Rosegal ma bardzo szeroki i ciekawy asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się takie sweterki jak ten różowy, ale niestety źle w nich wyglądam :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Kwiatowa sukienka i ten bordowy kardigan..bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urzekła mnie torebka i sweterek> <3
    Ps. bardzo tu przytulnie, obserwuje :)
    http://ksanarunails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się kolor tej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej spodobał mi się różowy sweter! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  37. swietne rzeczy na jesien niektore z nich bardzo mi sie spodobaly
    Mój blog - KLIK
    poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale super! Bardzo mi się podobają!
    http://mfashionfreak.blogspot.com"

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne! Super!
    pozdrawiam, makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!