11 września 2017

BeautyBigBang- pędzel, stojak oraz kryształki na paznokcie

Wreszcie dotarło do mnie moje zamówienie ze strony BeautyBigBang. Wybrałam trzy rzeczy, których recenzję możecie przeczytać poniżej. Zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu. Miłośniczki manicure, na pewno znajdą tam wiele ciekawych ozdób.



Zacznijmy od pędzla. W swojej kolekcji brakowało mi dużego, puchatego, wachlarzowego pędzla. Więc chętnie skusiłam się na taki typ podczas zamówienia. Mój pędzel kosztował niecałe 15 zł. Jest szeroki i bardzo miły w dotyku. Ma lekko odstające po bokach włoski, ale delikatnie je podcięłam i jest lepiej.
Pędzel był doskonałym wyborem i jestem z niego zadowolona. Ma gęste, zbite włosie. Ma idealną wielkości i nadaje się zarówno do aplikacji pudru, bronzera, jak i rozświetlacza. Dobrze nabiera i rozprowadza produkt, jest lekki i nie niszczy się podczas mycia.

Drugą rzeczą jest również coś, na co miałam ochotę od dawna. Podpórka do suszenia pędzli wydawała mi się bardzo pomocna. Swoją kupiłam w wersji prostokątnej (był również okrągła). Jest dostępna w trzech wersjach kolorystycznych. Ja zdecydowałam się na kolor transparenty.
Stojak kosztuje nieco ponad 20 złotych i przychodzi do nas niezłożony. Jednak jest banalny w skręceniu, zwłaszcza że dodatkowo przysyłają nam miniaturowy śrubokręt :) Podstawka pomieści około 10 pędzli. Niestety nie wszystkie pędzle da się w niej umieścić. Jedynie, te z cienkimi lub średnimi trzonkami.
Ostatnim przedmiotem są kolorowe kryształki na paznokcie. Nigdy nie miałam takich i chciałam spróbować. Moje opakowanie kosztowało 7 złotych i zawiera różnej wielkości ozdoby. Kryształki mienią się na fioletowo-zielony kolor z domieszką złotego. 

Był to mój pierwszy manicure z użyciem takich dodatków. Muszę przyznać, że naklejenie kryształków było łatwe. Dodatkowo trzymają się one mocno i nie odpadają :) Zamknięte są w poręcznym słoiczku. Kryształków jest naprawdę sporo, więc szybko się nie skończą.

Zapraszam Was też na media społecznościowe BeautyBigBang:
Znajdziecie tam mnóstwo inspiracji paznokciowych.

BeautyBigBang ma darmową przesyłkę, jeżeli zamawiacie więcej niż jedną rzecz. Czas dostarczenia wynosi zwykle 2-4 tygodnie. Cały czas na hasło SAJJ10 dostajecie zniżkę 10% na cały asortyment.

31 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te kryształki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelek jest super <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :) Podoba mi się ten stojaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bawię się hybrydą i lubię takie gadżety do paznokci
    Ja co prawda wszystko zamawiam przez aliexpres ale mam słabo do takich blyskotek

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten pędzel i też miałam w planach go kupić ^^

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelek świetnie się prezentuje. Kryształki również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzel i stojak są super 💕☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcesori prosesja heeh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pędzel - nie mam żadnego w tym typie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stojak może być przydatny, szkoda, że nie na wszystkie pędzle, ale i tak fajny ;). Pędzelek zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  11. kryształki świetnie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You have a great Blog Darling<3
    I follow you now. Hope you follow back.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudeńka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pędzel chętnie bym się skusiła :D. Stojak to idealne rozwiązanie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz śliczne paznokcie! Bardzo fajny stojak na pędzle. Gdybym używała na pewno by mi się taki przydał haah :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki pędzel i również bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stojak jak najbardziej praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny manicure :) I jakiś śliczny rozświetlacz masz na dłoni ;) Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kryształki na paznokciach :) Ich aplikacja jest bardzo łatwa, a często dają fajny efekt, nawet banalnym zdobieniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Very interesting blog, I like it. Great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pędzli nigdy nie jest za dużo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam ochotę na taki wachlarzowy pędzel ;) a ten stojak się chyba nie nadaje do suszenia pędzli, bo podczas suszenia powinny być włosiem w dół, żeby się nie rozklejać od wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzel fajny i jest dobrą sprawą w kobiecej kosmetyczce! A co do kryształków są fajnym dodatkiem, jednak ja nie umiałabym ich stosować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki stojak by mi się przydał, ale na grube pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też właśnie pisze o ich pędzlach do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stojak jest ekstra, na pewno ułatwi suszenie.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!