17 sierpnia 2017

Ulubione matowe produkty do ust


Dzisiaj krótki post, w którym pokażę Wam moje ulubione pomadki matowe. Lubię je za wykończenie, kolor oraz trwałość i mogę je Wam serdecznie polecić.



Pierwsza pomadka to mój faworyt z tej trójki. Jest to Golden Rose z serii Velvet Matte. Pomadka to sztyft. Kolor to 02 i jest bardzo ładnym, zgaszonym różem. Uwielbiam jej delikatne wykończenie.

Drugą pomadką jest Wibo Million Dollar Lips w kolorze nr 1. Tym razem mamy do czynienia z płynną pomadką. Ma ona bardzo podobny kolor do pomadki z Golden Rose, jednak tutaj wykończenie jest bardziej matowe, a sama pomadka się trochę klei na ustach, co uważam za wadę tego kosmetyku.

Trzecim produktem jest kredka do ust Wibo w kolorze nr 2. Jest to delikatny nudziak, który świetnie prezentuje się na ustach. Kredka lekko wysusza usta, ale jest bardzo trwała.




Dajcie znać, jakie są wasze ulubione produkty matowe do ust!

37 komentarzy:

  1. Mam tą pomadkę z Wibo :> U mnie też jest jednym z ulubionych produktów mimo tego, że wysusza mi lekko usta, ale jest całkiem trwała i ładnie się prezentuje. Ciężko było ją zdobyć jak wyszła :P Polecam też wypróbować matowe pomadki K lips :> Są bardzo podobne :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadki z GR są mi bliskie :D Zapoznam sie na pewno z tymi produktami z wibo :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych nie znam, ale mam pomadkę matową od Bell i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zarówno pomadkę Wibo jak i Golden Rose - obie bardzo lubię, chociaż wolę bardziej pomadki Golden Rose - więcej kolorów;) A ich płynne matowe pomadki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomadkę Wibo Million Dollar Lips nawet
    w tym samym kolorze, bardzo ją lubię :)
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie:

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza pomadka bardzo mi się spodobała :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pomadkę Wibo i też bardzo lubię, z Golden Rose posiadam kilka odcieni ale aktualnie już mi się znudziły. Konturówki Lovely i Wibo są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam taką kredkę z wibo i jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie brudne, zgaszone róże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tę samą pomadkę z Wibo :) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. GR póki co jak dla mnie przebija wszystko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza pomadka bardzo mi się podoba :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolorki 😊 Kusi mnie ta pomadka Million Dollar Lips 😊 A konturówkę z Wibo znam. Mam kolorek nr 4 😊 A z matowych pomadek ja ostatnio uwielbiam Lovely Extra Lasting 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. GR mają świetne pomadki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pomadki GR i osobiście używam również matowych ale w płynie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kolorki w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię pomadki GR, choć ta akyrat nie w moim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Golden Rose jak zawsze faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wibo million dolar ;) no i te szminki golden rose też znam, chociaż fajniejsze są te w takiej grubej kredce- łatwiej się ich używa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tej pomadki z Wibo :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten produkt z Golden Rose mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jakie piękne kolorki ja najbardziej lubię matowe pomadki z GR

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie króluje sephora nr 13 :) ale te z Golden Rose też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pomadka Wibo ma idealny, poszukiwany przeze mnie odcień Nude! Ale się cieszę, że tu zajrzałam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam płynną pomadkę, jednak miałam inny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomadki z Golden Rose są godne polecenia. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!