5 sierpnia 2017

Sukienki od PickedDresses


Lato to sezon ślubny. Na pewno wiele z Was ma przed sobą przyjęcia i wesela. Na takie okazje kupujemy piękne, letnie sukienki i buty. Dzisiaj przychodzę do Was z ofertą sklepu PickedDresses. W sklepie jest bardzo duży wybór sukienek na wesele, czy studniówkę. Znajdziecie tutaj nawet suknie ślubne.
Pokażę Wam kilka sukienek, które wpadły mi w oko. Niektóre są naprawdę uniwersalne i nie są wyłącznie przeznaczone na ślub, czy studniówkę. Jeżeli, któraś z Was jest ciekawa, wszystkie sukienki można obejrzeć tutaj-> bridesmaid dresses

Wybór sukienek jest ogromny. Ceny są różne, ale przyznam szczerze, że nie należą do najtańszych. Plusem jest to, że konkretne sukienki występują w wielu kolorach. Nie musimy się martwić, że spodoba nam się krój, a kolor już niekoniecznie. Poza tym dostępne są sukienki długie oraz krótkie. Więc każdy znajdzie coś dla siebie.
         
                                                                                                                          


   

                         KLIK                                                      KLIK

Być może część z was będzie również zainteresowana sukienkami dla dzieci. Na stronie sklepu znajduje się osobna zakładka z sukienkami dla najmłodszych. Sukienki są bardzo eleganckie i są stworzone typowo na ważne wydarzenia. Tak naprawdę w sklepie może ubrać się każda kobieta, niezależnie od wieku. Pickeddresses oferuje również suknie dla matek panien młodych. Sukienki są bardziej stonowane, ale tutaj też znajdziemy różne długości, kolory oraz fasony.

                    
 KLIK                                                                     KLIK
  
                                 
                          KLIK                                                                         KILK

Sklep słynie ze sprzedaży sukien ślubnych. Suknie są bardzo ładne, niestety nie wiem, jak z materiałem, czy wyglądem na żywo. Kupowanie sukienek online zawsze wiąże się jednak z ryzykiem. Ceny są dość wysokie, więc nie wiem, czy osobiście bym ryzykowała.
Co myślicie o tych sukienkach? Wpadło Wam coś w oko? Mnie wiele sukienek się spodobało. Gdybym coś kupowała, to zdecydowanie stawiałabym na krótką sukienkę, którą mogę wykorzystać na co dzień. Odpadają więc nagie plecy, czy prześwity. Jednak wybór jest na tyle duży, że bez problemu można wybrać coś według naszych preferencji.

25 komentarzy:

  1. Przepiękne sukineczki ! Az ciężko się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki są boskie a o tej stronce nie słyszałam :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne gdybym nie kupiła to na pewno z tej strony bym coś sobie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ;) Te długie bardzo mi się podobają, ale ja niestety nie mogłabym sobie na takie pozwolić, bo jestem za niska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ne znam tego sklepu, ale wszystkie bardzo mi się spodobały! A sukienki maxi wręcz kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 2,4 i 6 mi się najbardziej spodobały☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ta długa sukienka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wolę krótkie sukienki, ale z tych powyżej szczególnie przypadła mi do gustu miętowa :) klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, te sukienki prezentują się naprawdę ślicznie i jest o co zawiesić oko! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia propozycja mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukeinki są bardzo łądne, niestety zawsze przy takich zakupach istnieje rysyko. Raz się uda, innym niekoniecznie :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są. Szkoda, że stacjonarnie nie ma takich cudów.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne sukienki, szczególnie te do kolan mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne propozycje sukienek :) Poklikane :) Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!