7 sierpnia 2017

Delikatne złote zdobienie z BeautyBigBang


Niestety nie jestem mistrzynią malowania paznokci. Kiedy widzę piękne zdobienia blogowych koleżanek, budzi się we mnie zapał do wyczarowania czegoś na swoich paznokciach. Niestety chyba nie mam w sobie tego talentu. Mimo to dzisiaj pokażę Wam moje skromne zdobienie.


Paznokcie pomalowałam delikatnym różowym lakierem od Bell, wcześniej standardowo użyłam odżywki Eveline. Następnie sięgnęłam po mój nowy przyrząd do zdobień od BeautyBigBang.



Zdobienie wykonałam przy użyciu brokatowego, złotego lakieru Oriflame oraz przyrządu do zdobień z końcówką, jak od pióra.

Oto efekt:

 

Jeszcze wiele się muszę nauczyć, ale trening czyni mistrza ! :)

39 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolorr :) Mogę wiedzieć jaki to numerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to Bell Fashion Color, numerek 306 :)

      Usuń
  2. Wyszło całkiem ładnie-jak na początkującą☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto i klasycznie ;) tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such an amazing post! Well done. :)


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatne - takie ślubne, ale piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten przyrząd :3 również nie czuję, że mam jakikolwiek talent w zdobieniu paznokci, ba, nawet malowanie często mi wychodzi okropnie :P
    ale nie wydaje mi się, żebyś nie miała talentu. To zdobienie bardzo mi się podoba! Jak poćwiczysz to na pewno wyczarujesz coś bardziej skomplikowanego, choć mi podobają się takie skromniejsze zdobienia ;)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie delikatne pazurki ;) Pięknie prezentuje się to złote zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne i subtelne! Lubię takie połączenia :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Klasycznie :) ja też nie mam talentu... temu nie kombinuję, też i mam mało na to czasu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kolorek jest mega ,3 i fajny sposób na robienie wzorków :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami siła tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, i delikatne paznokcie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdobienie i piękny kolor!
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszły pieknie <3 Bardzo delikatne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne ale dałabym jakiś kolorowy podkład żeby było bardziej widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ten lakier Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam hybrydy i często robię sobie jakieś fajne zdobienia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny, delikatny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolorek, masz ładne paznokcie!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  21. Też próbuję.. Wiele zapału jest a efekt zazwyczaj mizerny u mnie ;D Ale tak jak mówisz trzeba ćwiczyć :) Fajnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUdowna! Wygląda Super!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolorek :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię taki delikatny akcent na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zdobienia przy moich to mistrzostwo :)
    Swoją drogą śliczny kolorek. Lubię takie naturalne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się zdobienie podoba, no i kolor lakieru.;) ja w kwestii paznokci jestem beztalenciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jutro mam wesele i przydałyby się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Delikatne zdobienie, ale super się prezentuje jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba taki delikatny efekt na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!