12 sierpnia 2017

Co warto kupić na Aliexpress?


Szał na zakupy na chińskich stronach internetowych trwa. Aliexpress jest zdecydowanie najpopularniejszym serwisem, który zachęca olbrzymim asortymentem, darmową wysyłką oraz niskimi cenami. Sama, dość często kupuję na Aliexpress. Co polecam? Z czego jestem zadowolona?



Pędzle- Wiem, że wiele z Was obawia się takich tanich, rodem z Chin pędzli ze względu na możliwość jakiś toksycznych substancji. Sama jakoś niespecjalnie tym się przejmuję, używam pędzli od ponad roku i nie zaobserwowałam, żadnych niepokojących sygnałów. Posiadam jeden komplet pędzli oraz dużo pojedynczych sztuk. Ze wszystkich jestem zadowolona. Mają dobre, miłe w dotyku włosie, nie podrażniają, dobrze spełniają swoje zadania i co ważne nie niszczą się szybko. Tutaj i tutaj znajdziecie bardziej rozległy post o chińskich pędzlach.


Kolejne rzeczy kupiłam za grosze. Pierwsza z nich to przyrząd do czyszczenia języka, od dawna chciałam taki kupić, jednak dostępność i ceny w Polsce mnie od tego pomysłu odwodziły. Na Aliexpress dostałam dwa takie gadżety w bardzo niskiej cenie. Dobrze czyszczą język, ale trzeba uważać i nie dociskać zbyt mocno, bo można sobie zrobić krzywdę.

Ten biały, śmieszny kot (?) to sprytny gadżet, który przyda się każdemu, zwłaszcza kosmetykomaniaczce. Jest to- wyciskacz do tubek. Każda z nas wie, jaki to ból, kiedy kończy się nagle pasta do zębów, albo ulubiony krem i chcemy wycisnąć jeszcze trochę, ale za nic nie starcza nam sił. Gadżet ten pomoże nam zużyć kosmetyk do samego końca!

Na Aliexpress kupiłam także tę uroczą opaskę do włosów. Jest miła w dotyku, ma nieco szalone kolory, ale dobrze przytrzymuje włosy podczas kąpieli, czy nakładania maseczki na twarz.


Polecam wam również przybory szkolne. Ja za niską cenę kupiłam zestaw ołówków o różnej grubości. A ten, mały piórniczek kosztuje 1,5 $ i dzięki niemu moje długopisy nie leżą już luzem w torebce.


Aliexpress jest również miejscem z ogromną ilością etui na telefony. Znajdziecie tam dziesiątki wzorów na każdy model, a ceny naprawdę są bardzo kuszące. Gadżety na podróż to coś, co lubię. Ostatnio zamówiłam etui na paszport, etykietki na bagaż oraz poduszkę pod głowę.


Zamawiacie na Aliexpress? Co polecacie?

38 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie zamawiałam nic z AliExpres(:

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy, ale mimo wszystko bałabym się kupić ze względu na te toksyczne rzeczy :P
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Alli! Wspaniałe zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka, chyba sie skusze na etui do telefonu i do paszportu :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podpowiedzi, ja kuije rowniez pedzle ale i rzesy oraz np. maty do czyszczenia pedzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na pedzel do nakladania masek i chyba skusze sie tez na opaske do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zakupy na Alie. Bardzo lubię pędzle, gąbeczki, etui i case na telefon. :) Naprawdę łatwiej byłoby odpowiedzieć na pytanie CZEGO TAM NIE MA, niż CO TAM JEST, bo mam wrażenie że praktycznie wszystko :D Urocza podusia :) Pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co prawda nie zamawiałam jeszcze z Alie sama nic, ale bardzo lubię chińskie pędzle tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Alie <3 Najczęściej kupuję tam pędzle do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja też ostatnio kupuję na Aliexpress tylko ubrania-buty i sukienki ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zamawiam na ,,Aliexpress'' najczęściej to etui do telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyciskacz do tubek to coś co by mi się przydało :D A podusia jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyciskacz do tubek muszę w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Można tam znaleźć fajne rzeczy! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta strona uzależnia. Można kupić naprawdę ciekawe gadżety za grosze.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam sporo pędzli z ali i wszystkie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nic od nich nie zamawiałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam wiele negatywnych opinii na temat Aliexpress i raczej nie zdecyduje się na to aby zamawiać coś stamtąd :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyciskacz do tubek z pewnością by mi się przydał :) Na Ali można przepaść i wydać wszystkie pieniądze, a i tak się jeszcze coś znajdzie do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty są tam bardzo fajne, ale przeraża mnie te długie oczekiwanie na przesyłki. Nie raz już słyszałam, że zamówienie nie doszło, to chyba nie dla mnie, jestem raczej z tych niecierpliwych :D Wyciskacz do tubek to super sprawa :D

    A Ty masz jakieś zwierzątko? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nic nie zamawiałam z Aliexpress.
    Ale może coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Można znaleźć tam dużo ciekawych rzeczy :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Raz zamówiłam lakiery do paznokci i przyszyły inne kolory niż chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam lampkę do selfie z Ali :D Po dosłownie paru użyciach nie działa, więc baterie bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zamawiałam parę lakierów hybrydowych, etui na telefony (porównując do cen w Polsce to strasznie się opłaca kupować tam takie np. etui, a w dodatku jest ogromny wybór), lightbox, kolie/naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie czaje się na jakieś fajne etui na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem dzikus zacofany i się boję tych zagranicznych stron :D No i boję się że jak się wciągnę,to przechulam wypłatę na zakupy,tyle tam ciekawych rzeczy :D Ale warto wiedziewć faktycznie co dobrze upić a czego unikać....

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zamwiała tam nic bo nie ma opcjii pp przy zakupie :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyciskacz do tubek - mega ;o. Przydałby się
    Ja znam serwis, ale nigdy nic tam nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na Ali można kupić naprawdę świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy :D śmieszny ten kotek, super piórnik :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja najczęściej zamawiam obudowy na telefon, bo są mega tanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. na aliexpress kupuję rzadko i tylko papiernicze pierdółki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten piórniczek jest na prawdę przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo często zamawiam na Ali :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nic nie zamawiałam, ale kociak do wyciskania tubki kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś zamówiłam kilka rzeczy, ale raz czy dwa nie dotarły do mnie paczuszki i chyba już więcej nie zamówię :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja przeważnie na Ali zamawiam lakiery hybrydowe ;) świetna jakość i trwałość za niską cene ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!