14 lipca 2017

Wyzwanie wakacyjne- ochrona przeciwsłoneczna


Przyszedł czas na mój pierwszy wpis z serii "Wyzwanie wakacyjne". Pomysłodawcą wyzwania jest portal Trusted Cosmetics. Przez kilka kolejnych tygodni ja oraz inne blogerki i czytelniczki portalu będziemy prezentowały nasze kosmetyki i patenty urodowe, które świetnie się sprawdzą podczas wakacji.




OCHRONA PRZECIWSŁONECZNA

Pierwszy post dotyczy ochrony przeciwsłonecznej. Należę do tych osób, które nigdy nie opalają twarzy i zawsze pamiętają o filtrach przeciwsłonecznych. Moja skóra jest problematyczna, a słońce tylko zaostrza trądzik. Poza tym dobry krem chroni naszą skórę przed przedwczesnym powstawaniem zmarszczek oraz przed przebarwieniami.

Przetestowałam kilka filtrów przeciwsłonecznych do twarzy, jednak wiele z nich albo zapychało pory, albo bieliło twarz. Moim ulubionym kosmetykiem jest matujący krem SPF 50 od Vichy, o którym powstał osobny wpis- Matujący krem SPF 50 VICHY


Mimo że krem jest moim ulubieńcem i świetnie nadaje się pod makijaż nadal szukam czegoś lepszego. Dodam tylko, że Vichy nie powoduje nadmiernego świecenia się cery i naprawdę chroni przed szkodliwym promieniowaniem. Mimo długich godzin, spędzanych na zewnątrz w słoneczne dni, moja skóra nie opala się.

Skład:
ALCOHOL DENAT. - DIISOPROPYL SEBACATE - SILICA - BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE - CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE - C12-15 ALKYL BENZOATE - OCTOCRYLENE - ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE - AQUA / WATER - ZEA MAYS STARCH / CORN STARCH - ETHYLHEXYL TRIAZONE - POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE - GLYCERYL STEARATE - BEHENYL ALCOHOL - METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL [NANO] / METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL - DISODIUM EDTA - DISODIUM ETHYLENE DICOCAMIDE PEG-15 DISULFATE - DROMETRIZOLE TRISILOXANE - GLYCERYL STEARATE CITRATE - PHENOXYETHANOL - SODIUM HYALURONATE - TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID - TRIETHANOLAMINE - XANTHAN GUM - PARFUM / FRAGRANCE - AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE - CAPRYLYL GLYCOL - CETYL ALCOHOL - DECYL GLUCOSIDE

Niestety nie pamiętam o regularnym stosowaniu filtrów na całe ciało. Powyższy krem aplikuję na twarz i szyję. Jeżeli przebywam na wakacjach lub wiem, że moje ciało będzie wystawione na słońce przez długi czas, aplikuję krem z SPF 30 na ciało. Na co dzień jednak nie używam filtrów na ciało. Nie mogę jednak polecić konkretnego kosmetyku, ponieważ nie znalazłam jeszcze swojego faworyta.


Podczas plażowania, czy po prostu długiej ekspozycji na słońce nie zapominam o ochronie włosów. Zazwyczaj stawiam po prostu na czapkę lub kapelusz. Na włosy aplikuję kropelkę serum do włosów lub olejku. Często też stawiam na warkocz lub koczek, wtedy powierzchnia niszczonych włosów jest mniejsza.

Mimo tych wszystkich prób ochrony zazwyczaj unikam słońca i podczas plażowania pozostaje w cieniu. Niestety, kiedy zwiedzam lub po prostu przechodzę przez miasto nie mam możliwości ucieknięcia przed słońcem, dlatego filtry przeciwsłoneczne to podstawa.

Polecacie jakieś fajne kosmetyki z filtrami?

37 komentarzy:

  1. Muszę kupić sobie ten filtr bo ostatnio szukałam jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sięgam po filtr z Sun Ozon - tanie i dostępne w każdym Rossmannie;) ochrona przeciwsłoneczna jest bardzo ważna, więc dobrze, że o tym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten produkt, towarzyszy mi na każdych wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle używam kremów do twarzy z filtrem. Na takie lato nie lato jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie kusil ten krem ale wybralam Nivea :D Ja rowniez biore udzial w wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja już mam nauczkę, że trzeba się kremować kremami podczas opalania niż cierpieć. No i oczywiście twarz tez mi się opaliła, ale u mnie wręcz przeciwnie słońce sprawiło, że trądzik znikł. O tym produkcie nie słyszałam, ale wydaje się całkiem fajnym produktem.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką opalania ale słońca nie da się uniknąć, więc oczywiście stosuję różne kosmetyki ochronne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może coś z Bielendy ?moja koleżanka używa kokosowego mleczka do opalania i jest zadowolona :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot
    com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie stosuję filtr Vichy, ale wersję 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie stosuję ten krem, Vichy spf 50.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego filtru, ale jest interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele dobrego właśnie o kremach z filtrami z Vichy. Ja filtr SPF 50+ mam na razie tylko w podkładzie z Pharmaceris. Planuję jeszcze dokupić krem z Sun Ozon z Rossmanna, no bo porostu jest w korzystnej cenie. :D Mam jeszcze krem z Ziaji z filtrem 50, niby matujący,ale jest mega tłusty i na twarz nie lubię go nakładać.

    OdpowiedzUsuń
  13. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie stosowałam vichy jako krem do opalania..może wypróbuję go w te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie uzywam nic do ochrony na skórę, jakos nie mam okazji :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam identyczny:) najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam jeszcze tego filtru :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja raczj unikam słońca, przy mojej cerze naczynkowej lubiłam bielacy efekt Sunbrelli

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tylko filtrów mineralnych, ale niezbyt silnych, bo mam ciemną karnację i słońce mnie raczej nie przypieka, a też chcę też zablokować syntezy witaminy D3, tym bardziej że na słońc nie spędzam zbyt dużo czasu. Mój krem do twarzy ma chyba SPF 15.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very interesting product darling~
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Też unikam słońca i staram się używać jak najmniej filtrów, bo po prostu nie lubię (chociaż promienie UVA przenikają nawet przez chmury i szyby, a jego ilość jest taka sama w każdej porze dnia czy roku, więc powinniśmy się przed nimi chronić zawsze). Ja w tym roku postawiłam na fluid SPF 50 z Clinique, bo ma bardzo fajną formułę. Szybko się wchłania, jest lekki, nie bieli zbyt mocno. Mam też puder z SPF 30 tej samej marki. Kupiłam go żeby mieć zabezpieczenie, kiedy np. rano nakładam filtr, później makijaż i po południu chciałabym ponowić ochronę, ale nie mam jak. Niestety, mimo iż mam najjaśniejszą wersję, dla mnie jest zbyt ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh very itneresting product
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno jest mi coś polecić, bo sama często zapominam o filtrach. Kiedyś opalalam się na czekoladkę a teraz raczej na buraczka :D Mam nadzieję, że znajdę w końcu swojego ulubieńca i Ty również! ;)
    Ciekawy pomysł z tą wakacyjną serią ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również nie opalam twarzy. W tym roku postawiłam na 50 z Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja zawsze opalam twarz i nigdy nie pamiętam o filtrach , zemści się to na mnie kiedyś , oj zemści :) Czas coś w tej kwestii zmienić , jak tylko pojawi sie słońce w końcu poszukam tego kremu ii sprawdzę na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie używam filtrów, rzadko kiedy mam do tego okazję (szczególnie w te wakacje) :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się w niego zaopatrzyć,chociaż teraz i tak słońca niewiele .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, ale wydaje się ciekawy ;)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze :)
    Raczej twarz chowam, a resztę smaruję kremami ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja właśnie szukam jakiegoś fajnego filtra, więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałem go jednak u mnie żadne filtry nie są wybitne - zawsze mam czerwoną skórę po ich użyciu :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Nicea post.This jest dobrym produktem ochrony przeciwsłonecznej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie umiem sama polecić dobrego kremu. Ale z chęcią wypróbuję ten, o którym dziś piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się kochana, że filtry to podstawa, nie miałam jeszcze tego kremiku z vichy, ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!