27 lipca 2017

Wyzwanie wakacyjne- Letnia pielęgnacja dłoni i paznokci



Wyzwanie wakacyjne z Trusted Cosmetics i blogiem Urodzianka trwa w najlepsze! W tym tygodniu chciałabym przedstawić Wam moją letnią pielęgnację dłoni i paznokci. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o wyzwaniu, zapraszam do przeczytania poprzednich wpisów- tutajtutaj i tutaj.



 LETNIA PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI

Latem nie dbam o dłonie bardziej niż podczas całego roku, przyznaję to otwarcie. Powiedziałabym, że nawet zimą częściej je pielęgnuję, ponieważ to ogrzewanie najbardziej wysuszają moją skórę. Latem częściej maluję paznokcie, to jest największa różnica.

Niedawno kupiłam S.O.S. na moje dłonie. Jest to maska w formie rękawiczek. Forma ta jest bardzo wygodna! Maskę pozostawiamy na dłoniach przez około 20 minut, przez ten czas spokojnie możemy obejrzeć ulubiony serial. Maska bardzo dobrze nawilża dłonie, eliminuje suchą skórę, łagodzi podrażnienia. Kosztuje niecałe 10 złotych, a przynosi fajne efekty, a co więcej ma wygodną formę.


Latem nie stosuję specjalnych zabiegów na paznokcie. Pokrywam je jedynie odżywką diamentową od Eveline. Jednak częściej odżywka ta służy mi po prostu jako baza pod lakiery. Nie używam lakierów hybrydowych. Póki co stosuję lakiery tradycyjne. Odżywka od Eveline sprawia, że lakier dłużej się utrzymuje, a paznokcie są mocniejsze.

Moimi ulubionymi kolorami podczas lata są róże oraz odcienie niebieskiego. Moje ulubione kolory pochodzą z Biedronki. Chwalę sobie zarówno lakiery od Bell, jak i z Be Beauty.



Na co dzień staram się pamiętać o regularnym używaniu kremu do rąk. Za każdym razem sięgam po inny krem, w poszukiwaniu ulubieńca. W tej chwili testuję krem Soft Caress od Oriflame. Krem ma w składzie olejek makadamia. Ma dużą pojemność, dobrze nawilża dłonie i skórki. Szybko się wchłania, nie jest tłusty.


A Wy jak dbacie o swoje dłonie i paznokcie?

34 komentarze:

  1. W wakacje lubię Poszaleć z kolorkami na paznokciach :)
    Zapraszam na nowy post ;)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na paznokcie używam odżywki z Regenerum i kremu do dłoni ,,Cztery pory roku'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sięgałam po odżywki Eveline i byłam z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja tak samo :) ale dawno już nie używałam żadnej.

      Usuń
  4. Jedyne co to krem do rąk-maske chętnie bym spróbowała☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory na paznokcie zupełnie nie w moim guście, ale bardzo lubię ten krem do rąk z Oriflame.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w Krakowie muszę używać dobrze nawilżających kremów - woda tam niestety nie służy moim dłoniom ;) ponadto doceniłam peelingowanie dłoni ;) z paznokciami nie mam większych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak dobry krem do rak to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeśli chodzi o lakiery to uwielbiam pastelowe, nawet bardzo :) Albo niebieskie, turkusy, pudrowe róże i .. neonki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dbać o paznokcie, chociaż nie zawsze mam tyle czasu ile bym chciała :) Używam olejki, odżywki, teraz mam w zamiarze kupić coś nowego do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio używam kremu do rąk Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolorki, bo są w sam raz na wakacje :)
    Zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W lato trzeba zwracać szczególną uwagę na paznokcie, przynajmniej w moim przypadku. Łamią się nieubłaganie :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od niedawna staram się nawilżać dłonie. A jeśli chodzi o paznokcie to tylko maluje je lakierem bezbarwnym. Mam z natury bardzo zdrowe. Ale oczywiście jakiś kolorek musi być :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. odżywka od Eveline jest bardzo opłacalna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zauważyłam, że i w lato moje dłonie szczególnie są narażone na przesuszenie skóry, ale na szczęście mam dobry krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię odżywki Eveline zwlaszcza diamentowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. ŁAdne opakowania ostatnio ma Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o paznokcie, to ja w piątek byłam na żelach (czy w erze hybryd ktoś o nich pamięta?) i zdecydowałam się na dość mocny (jak na mnie) róż. Gdyby ktoś powiedziałby mi o tym chociaż dwa miesiące temu, to bym go wyśmiała. Zawsze wolałam kolory nude lub biały, a tu nagle zaskoczyłam samą siebie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze lakierów z biedronki, choć przyglądam im się od pewnego czasu i kuszą :3
    Również lubię róże na pazurkach ;)
    Co do moich dłoni to za bardzo na nie nie narzekam, choć największy problem mam z suchymi skórkami wokół paznokci i nie mogę sobie z nimi poradzić :/
    Pozdrawiam ♥
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio wyłącznie robię hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten krem do rąk i chyba najdłużej go zużywałam (ta duża pojemność - świetna). :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O właśnie, takiej maski na dłonie potrzeba mi najbardziej. Nie dość, że mam przesuszone, to jeszcze moje paznokcie wołają o pomstę do nieba. Muszę jutro sobie sprawić mały prezent i zrelaksować się :)

    Przeprowadzka daleko, do innego miasta? Mam nadzieję, że kilka moich rad się przyda i będzie Ci łatwiej :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uzywam na paznokcie baze proteinowa z Indigo, do wkraplania pod paznokieć olejek z drzewa harbacianego z olejem awokado, kokosowym i arganowym. W skorki kokosowy i jak nie zapomne, to krem miodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uzywalam odzywki z eveline ale nie zauwazylam zadnej roznicy :d
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczególnie w okresie letnim moje paznokcie bardzo i często się łamią, wiec używam odżywek z Eveline, nawet teraz- Maksymalny wzrost paznokci :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty ;)
    miałam balsam do rąk , ślicznie pachnie
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie pamiętam kiedy ostatni raz malowałam paznokcie tradycyjnym lakierem do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w tym roku przykładam uwagę do stóp ;) I to dużą uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. W lecie zawsze fajnie poszaleć z kolorami i wzorkami na paznokciach! ;)

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. odżywka evelie zawsze ratuje moje pazury

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje dłonie od jakiegoś czasu proszą o odrobinę uwagi. Od wakacji zapomniałam, że trzeba o nie dbać. Może coś po wakacjach się zmieni w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja latem też ograniczam się do smarowania dłoni kremem oraz malowania paznokci, ale hybrydą raczej. Z tradycyjnych lakierów jedynie odżywka do paznokci Sally Hansen jest u mnie stałym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten balsam do rąk naprawdę pięknie pachnie, a lakiery bebeauty są często w promocyjnej cenie w biedronce :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!