23 lipca 2017

Wyzwanie wakacyjne- Letnia pielęgnacja stóp


Wyzwanie wakacyjne z Trusted Cosmetics i blogiem Urodzianka nadal trwa! Tym razem chciałabym wam opowiedzieć o mojej letniej pielęgnacji stóp. Jeżeli nie wiecie o co chodzi z wyzwaniem, zapraszam do przeczytania poprzednich wpisów- tutaj i tutaj.



LETNIA PIELĘGNACJA STÓP

Latem podstawową mojej pielęgnacji stóp jest dbanie o pięty. Moje pięty często są twarde i szorstkie. Zwykłe pumeksy, czy tarki nie dawały sobie rady ze stwardniałym naskórkiem. Jakiś czas temu, kupiłam w Biedronce urządzenie do pedicure. Jest to nic innego, jak elektryczny pumeks, w którym można wymieniać rolki. Takie urządzenie to zbawienie, szybko i łatwo pozbywamy się naskórka, a nasze stopy wyglądają lepiej w zaledwie kilka chwil.


Wiem, że na rynku dostępne są droższe urządzenia tego typu, moje kosztowało niewiele ponad 10 złotych i spisuje się fenomenalnie! Plusem jest to, że jest możliwość zakupu dodatkowych rolek. Jeżeli macie problem z szorstką skórą na piętach, to serdecznie wam polecam taki gadżet!


Latem lubię mieć pomalowane paznokcie u stóp. Aby stopy dobrze się prezentowały, używam pilniczka papierowego, którym nadaje paznokciom pożądany kształt, oprócz tego piłuje nim skórki. Paznokcie pokrywam jedną warstwą odżywki do paznokci Eveline. Jest to zarazem baza pod lakiery kolorowe.


Maluję paznokcie zwykłymi lakierami. Zazwyczaj stawiam na wszelkie odcienie różu i czerwieni. Według mnie takie kolory najlepiej prezentują się na naszych stopach. Sięgam po bardzo różne marki, chociaż ostatnio bardzo lubię lakiery z Bell- są tanie i dobrze się nimi maluje. Trzymają się na paznokciach zaskakująco długo, mają też bardzo ładne kolory.


Od czasu do czasu pamiętam też o nawilżaniu stóp. Chociaż nie jest to najprzyjemniejsza czynność, wiem, że przynosi to wiele korzyści. Na razie moim ulubieńcem jest żel do stóp z Oriflame. Jest lekki, a konsystencja  żelu odpowiada mi bardziej, niż typowy krem. Szybko się wchłania, ładnie pachnie i pozostawia stopy nawilżone i milsze w dotyku.

A jak wy dbacie o swoje stopy?

41 komentarzy:

  1. Ja właśnie robię sobie hybrydy na paznokciach u stóp :D Zaczęły się ładne pogody i czas zmienić adidasy na sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo podobnie, ale urządzenie do pedicure świetne ;) szkoda, że nie widziałam go w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To z Biedronki jest bardzo ładne 💕
    Sama mam podobny tylko że ja kupiłam Scholl Velvet Smooth i faktycznie kosztował ponad 100😨
    Nie jestem z niego zadowolona 😞
    Jeśli chodzi o pielęgnację stóp to
    1)dwa razy dziennie sklepie w nie balsam
    2)raz w tygodniu ścieram naskórek tarką i pumeksem 2w1 z Rossmana i stosuje peeling
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same problemy latem ze stopami. Lubię dołożyć so takiej pielegnacji również peelingi ;)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja o moje stopy nie dbam w jakiś szczególny sposób. Nie mam problemu z suchymi stopami, a moje pięty są miękkie jak u dziecka (przez 16 lat nigdy nie użyłam pumeksu ani nic tego typu). Tylko zimą od czasu do czasu posmaruję je nawilżającym balsamem i to mi starcza :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dbam badzo podobnie, na moim blogu jest rowniez taki wpis ;) Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I am so loving this post!


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. pomalowanie paznokcie to konieczność :) przy sandałkach wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś stosowałam odżywki Eveline i byłam z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ostatnio regularny peeling stóp pomaga i już dawno nie używałam pilnika, bo jakoś tak nie lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety zbyt rzadko dbam o stopy. Teraz to się zmieni i szukam jakiegoś dobrego kremu do stóp.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier na stopach latem obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie powodzenia z wyzwaniem :) Ja również stosuję taki pilnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie nawilżanie stóp szczególnie pięt musi być codzienne, a i tak niestety pękają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten kremik jest cudny :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi się taki pilnik ale na razie poprzestaję na skarpetkach złuszczających

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przez duży brzuch nie dostaję nawet do stóp :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. używam tej samej odżywki :) u mnie zabieg przebiega podobnie :) paznokcie kolorkiem maluje tylko latem, zimą używam jedynie odżywki :) używam kremu z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żałuję, że nie kupiłam tego elektrycznego pumeksu :/ Przydałby się moim piętom ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ten żel z Oriflame:) bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak latem zdecydowanie bardziej dbam o stopy i wtedy też maluję paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już cię obserwuję! masz super blog :) chętnie pozostanę na dłużej! ;)
    zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez miałam brac udział w wyzwaniu ^^ Taki zelik tez mam ale czeka na swoja kolej :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tego typu wyzwaniach z Trusted ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Codziennie pumeksuje i mi to wystarcza :) + dobry krem i oczywiście pedicure :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w okres letni muszę podwójnie dbać o stopy, bo strasznie się przesuszają :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna sprawa, zwłaszcza teraz latem :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O stopach trzeba pamiętać cały rok :) Też zdarza mi się zapominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią wypróbowałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  30. This is amazing!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Lakiery mają świetne kolorki :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dosłownie walczę o ładne stopy. Mam duży problem z narastaniem skórek na palcach u stóp. Nie wiem co mam z tym zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam podobny problem z piętami. Staram się używać odpowiednich kremów- moim faworytem są te z Avonu :) świetnie nawilżają

    OdpowiedzUsuń
  35. O stópki trzeba dbać cały rok :) Fajne wyzwanie, pewnie wejdzie w nawyk pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna sprawa z takim elektrycznym pumeksem :D będę na niego polowała w biedrze, może się jeszcze pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja o stopy latem dbam tak samo jak zimą;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też maluję paznokcie u stóp zwykłymi lakierami i dobrze się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mam taki sam pilnik :D
    obseerwuje takze ;) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Taki pilnik też by mi się przydał :) Niestety w trakcie lata bardzo często zapominam o moich stopach :/

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę sobie sprawić taki elektryczny pumeks, świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!