10 lipca 2017

Odżywka do włosów G-Synergie


Jako ambasadorka kosmetyczna miałam przyjemność testować odżywkę do włosów firmy G-Synergie. Ambasadorką można zostać na tej stronie. Firma G-Synergie to dla mnie zupełna nowość. Marka oferuje żele pod prysznic, szampony, odżywki, spray do włosów oraz szczotki.


Pełna nazwa odżywki to Keratin Intensive Moisture Conditioner. Według informacji zawartych na opakowaniu odżywka przeznaczona jest do suchych włosów. Odżywkę dostajemy w poręcznej butelce o pojemności 300 ml. Samo opakowanie jest minimalistyczne i schludne, bardzo lubię taki design. Cena to 29,90 zł

Głównym składnikiem odżywki jest hydrolizowana keratyna oraz imbir lekarski. Poza tym kosmetyk nie zawiera parabenów, oleju mineralnego, siarczanów i fosforanów.

SKŁAD:
INGREDIENTS: WATER(AQUA,EAU), CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, STEARTRIMONIUM CHLORIDE, HYDROXYETHYL CELLULOSE, PARFUM, AMODIMETHICONE, HYDROLYZED KERATIN, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROLYZED CORN PROTEIN, HYDROLYZED SOY PROTEIN, TETRASODIUM EDTA, CITRIC ACID, ZINGIBER OFFICINALE (GINGER) EXTRACT, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER EXTRACT, CI 19140,  METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE



Moje wysokoporowate włosy nie lubią się do końca z proteinami, a na pewno nie w nadmiarze. Kertyna to chyba najbardziej nielubiana proteina, dlatego sięgnęłam po odżywkę z obawą. Moje włosy były na "proteinowej głodówce" przez dłuższy czas, więc szansa, że odżywka się sprawdzi, była większa.

Odżywkę nałożyłam na kilka minut na czyste, umyte szamponem bez SLS włosy. Odżywka przepięknie pachnie, zapach jest naprawdę bardzo ładny i umila aplikację. Odżywka nie jest za rzadka ani za gęsta, jej konsystencja jest idealna.


Po wysuszeniu na włosach powstał puch, co jest normalnym efektem po myciu moich włosów i po użyciu odżywki z keratyną. Jednak po kilku godzinach w koczku włosy się wygładziły, a puch ujarzmił. Włosy stały się gładsze, a kolor jakby głębszy. Bardzo się ucieszyłam, że piękny zapach odżywki utrzymuje się na włosach przez kilka dni.


Na pewno będę sięgała po tę odżywkę, ale nie częściej niż raz na 1-2 tygodnie. Po takim czasie moje włosy zazwyczaj mają zapotrzebowanie na proteiny. Odżywkę aplikowała na włosy również moja mama, która ma średnioporowate włosy i jej kosmyki zareagowały na odżywkę jeszcze lepiej! Po wysuszeniu jej włosy były bardzo wygładzone jak tafla.

Znacie kosmetyki G-Synergie?

28 komentarzy:

  1. pierwszy raz czytam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :-)
    Ale odżywka wygląda bardzo ciekawie -z chęcią bym przetestowała :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada zachecajaco :D moje wlosy tez nie lubia puszenia sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również mam wysokoporowate włosy i niestety keratyna kompletnie im nie służy :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie wolę odżywki nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj nie używam odżywek, ta wydaje się dosyć fajna :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy po produktach z keratyną wyglądają okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. tego produktu nie miałam okazji testować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jej jeszcze, ale chętnie ją przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nadmiar protein także działa na niekorzyść niestety :( ciekawa odżywka!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj nie wiem, czy by się u mnie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej marce , ale zainteresowało mnie zostanie ambasadorką ;D Czy ponosisz jakieś koszta ? Są jakieś zobowiązania, które nie należą do przyjemnych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystko jest za darmo :) Testujesz i wystawiasz recenzję :)

      Usuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej marce ale chętnie sama przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej odżywki, ale z chęcią bym wypróbowała i trochę wzmocniła włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej odżywki, ale ciekawy produkt :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz o niej słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemne opakowanie ;)
    Nie znam tej firmy, ale widzę, że warta uwagi.
    Gratuluję bycia Ambasadorką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jak by się u mnie spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki, ale tę odżywkę z chęcią bym wypróbowała, bo moje włoski kochają proteiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Niestety tez mam włosy wysokoporowate i moje włosy źle reagują na takie produkty.
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki, ale jestem ciekawa, jak spisałaby się u mnie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po raz pierwszy słyszę o tej marce ale chętnie bym przetestowała
    Zapraszam tez do siebie :) https://sylvves-k.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. nie słyszałam o tym, mam swoje i muszę je wykończyć jednak tak na raz na dwa tygodnie i moim włosom by się przydała :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Keep this going please, great job!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!