20 lipca 2017

Bluzka z chokerem- Zaful


Dzisiaj krótki wpis z bluzką z chokerem ze sklepu Zaful. Bluzkę zamówiłam już dawno, a przesyłka szła wyjątkowo długo, ponieważ bluzeczka była wyprzedana. Później okazało się, że jest nieco za krótka, ale dałam jej drugą szansę, zestawiając ją ze spodniami z wysokim stanem i to był dobry pomysł.



Od jakiegoś czasu bluzki chokerem robią furorę, sama nie wiedziałam, czy dobrze będę wyglądać w takiej bluzce, ale zaryzykowałam. Sama bluzka ma ciekawy krój, który jest na pewno elegancki. Zakładając taką bluzkę, nie potrzebujemy już biżuterii. Można powiedzieć, że bluzka robi całą robotę.

Mam na sobie rozmiar L, który jest dla mnie zbyt krótki. Pierwotnie odrzuciłam bluzkę, twierdząc, że w takiej długości nie da się chodzić. Jednak zestawiłam je ze spodniami z wysokim stanem i w takim wydaniu bluzka wypadła dobrze.


Na pewno minusem bluzki jest jej średnia jakoś i to, że prześwituje. Wolałabym, żeby spod bluzki nie było widać mojej bielizny, dlatego nadal nie jestem przekonana do jej noszenia. Mimo to, podoba mi się krój i choker i na pewno kupię coś w podobnym stylu.



Link do bluzki-> kilk
Link do sklepu-> klik
Instagram sklepu-> klik
Facebook sklepu-> klik

Co sądzicie o takim kroju?


41 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takim krojem, ale nie przymierzałam, więc nie wiek jak bym się czuła. Może nie byłoby tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka pasuje do Twojej figury ;) Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja za bluzkami z chokerami nie przepadam :) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje:)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ale za bardzo prześwitująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się bluzki z tym paseczkiem na szyi, świetnie to wygląda, podkreśla dekolt :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ☺
    Mnie również kusi od dłuższego czasu chokerowa bluzka😊
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo fajna bluzeczka :0 Kliknięte :)
    Kochana mogę prosić abyś poklikała Tutaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it! Happy weekend dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, choć nie przepadam za prążkowanym materiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem ładna bluzeczka, no i modna :)
    Dzięki za odwiedziny, ja także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te bluzki z chokerami :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też dostałam słabe rzeczy z Zaful

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna bluzeczka :) Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krój ładny, ale długość i prześwitywanie - zdecydowanie za dużo minusów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś nie przepadałam za takim krojem i chokerem, a teraz lubię - więc na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna, choć skraca szyję i nie jest dla mnie, poklikane $16.89

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest, ale mnie by chyba nie pasowała :(
    Obserwuję ;) I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podobają mi się chokery, i ta bluzka tez nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. krój podoba mi się ale raczej na ulicę bym nie założyła;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzka taka elegancka i na co dzień zarazem

    OdpowiedzUsuń
  23. Już jakiś czas zbieram się do zakupienia podobnej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzeczka bardzo fajna, klikłamw linki moze ty tez klikniesz u mnie ? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna bluzka! E tam, że prześwituje. Masz ładną figurę, wygląda to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. krój ładny :) lubię takie bluzki, które tak jak napisałaś "robią całą robotę" i można zrezygnować z biżuterii :) szkoda tylko, że tak prześwituje

    OdpowiedzUsuń
  27. Wolałabym bez tego chokera i szkoda, że prześwituje...

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna bluzka! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mi sie bardzo podobaja takie bluzki ;)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę szkoda, że prześwituje ale przy twojej figurze to nawet bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety mi się bluzka nie podoba przez to, że prześwituje. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!