1 czerwca 2017

Moje naszyjniki


Większość z nas lubi nosić naszyjniki i w ten sposób dopełniać stylizacje. Ja w swojej kolekcji posiadam kilka naszyjników, które naprawdę lubię i które często noszę. Dzisiaj chciałabym je Wam pokazać.

Pierwszy z nich to modny, zwłaszcza w tamtym sezonie naszyjnik celebrytka. Moja celebrytka ma dwie zawieszki- kółko- karmę oraz czterolistną koniczynę. Naszyjnik nie jest złoty, mimo to bardzo dobrze się prezentuje. Mam już go prawie rok i kolor się nie zmienia.


Srebrne naszyjniki noszę o wiele rzadziej niż te złote. Ten jest moim ulubionym, jest minimalistyczny. Zawieszka to cyrkonia.


Ten naszyjnik to połączenie złotego łańcuszka i złotego serca, które mam po mamie. Bardzo lubię ten zestaw i chętnie go noszę. To bardzo udane zestawienie.


Znowu serce, tym razem jest to zwykły naszyjnik, który kupiłam w Pepco za kilka złotych. Bardzo go lubię, bo jest trochę inny. Mimo że mam go już dość długo nie zmienia koloru, więc był to udany zakup.

Jaka biżuteria przeważa u Was?

48 komentarzy:

  1. Też lubię takie delikatne naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te naszyjniki :) Najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne naszyjniki, mnie urzeklo serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne naszyjniki. Podobają mi się takie dyskretne dodatki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie minimalistyczne naszyjniki :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te naszyjniki :)
    ja uwielbiam kolczyki ;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ;) Takie delikatne - czyli coś bardzo w moim guście ;) Kiedyś tylko takie miałam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te naszyjniki są piękne. :)
    Obserwuję!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię delikatna biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, takie minimalistyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie noszę naszyjników. Od zawsze noszę tylko i wyłącznie medalik. Śliczna biżuteria!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie noszę naszyjników, z biżuterii głównie kolczyki - ale gdybym miała nosić naszyjniki, to właśnie takie delikatne, mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na szyi noszę krzyżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie delikatne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękno takich naszyjników tkwi w ich delikatności. Też takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie subtelne i lekkie łańcuszki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam aż dwie celebrytki w tym momencie :) Natomiast bardzo lubię srebrną biżuterię i z nią się nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moja mama ma identyczne złote serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak byłam młodsza to uwielbiałam mocne naszyjniki, teraz przerzuciłam się na delikatne :) ale naszyjniki noszę coraz rzadziej, bo koty zbyt się nimi interesują :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne naszyjniki :) lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne naszyjniki, jestem ogromną fanką delikatnych łańcuszków w sumie to jedyne poza zegarkiem co noszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także tak jak Ty lubię delikatną biżuterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne, bardzo delikatne i niewinne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem z tych osób, które średnio przepadają za łańcuszkami :/ Ale ten pierwszy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne, uwielbiam nosić naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są :) Sama musze sie zaopatrzyc w takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne naszyjniki!
    Ja mam jednak zdecydowanie więcej pierścionków i bransoletek. Uwielbiam je nosić :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatne celebrytki już dawno skradły moje serce :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne naszyjniki ;) takie skromne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne! uwielbiam takie dleikatne :3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne! uwielbiam takie dleikatne :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają ;) Widzę je na swojej szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem szczerze, że wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  34. masz przepiękną biżuterię, taką minimalistyczną, dzięki czemu pasuje Ci do wszystkiego :D
    u mnie na odwrót - częściej noszę srebrną niż złotą biuterię ;D wydaje mi się, że ta preferencja wynika też z pasowania koloru biżuterii do koloru skóry ;)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię taką delikatną biżuterię, śliczne naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny naszyjniki, kocham takie wzory!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!