12 czerwca 2017

Alterra- nawilżający krem Granat Bio


Alterra nieraz mnie zaskoczyła swoimi kosmetykami. Bardzo lubię ich odżywki do włosów, a ich nawilżające serum do twarzy stało się moim hitem- tutaj możecie zobaczyć jego recenzję. Niestety serum szybko zniknęło z rossmannowskich półek, a ja nie zdążyłam zrobić zapasów. Przy kolejnych zakupach postanowiłam kupić krem z tej samej serii. Jak wypadł? Czy zastąpił mi moje ulubione serum?




Krem Alterra kusi ceną, wynosi ona około 9 złotych za 50 ml. Krem możemy dostać jedynie w Rossmannie. Głównymi składnikami kremu według producenta jest granat oraz olejek oliwkowy BIO i olejek z dzikiej róży.

Skład:

Aqua, Glycine Soja Oil, Glycerin, Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Punica Granatum Seed Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Xanthan Gum, Dipotassium Glycyrrhizate, Punica Granatum Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides, Bisabolol, Hydrogenated Lecithin, Helianthus Annus Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Brassica Campestris, Parfum, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Citronellol

Jedne z pierwszych miejsc zajmuje olej sojowy, gliceryna, alkohol, oraz wspominana oliwa z oliwek oraz masło shea. Jest tu również olej z nasion krokosza barwierskiego, olej z nasion granatu i olej z dzikiej róży.


Krem pachnie identycznie jak serum oraz odżywka do włosów z granatem. Wszyscy, którzy mieli te kosmetyki, zapewne kojarzą zapach. Krem nie jest przesadnie gęsty. Według producenta przeznaczony jest do pielęgnacji cery suchej.

Jestem zawiedziona tym kosmetykiem, być może miał zbyt wysoko zawieszoną poprzeczkę, po moich miłych doświadczeniach z serum z tej serii. Krem bardzo słabo nawilża, a właśnie to jest jego głównym zadaniem. Krem jest nie do końca komfortowy w aplikacji. Ślizga się i rozmazuje po twarzy, zamiast się wchłaniać.


Wybaczyłabym mu ten dyskomfort podczas aplikacji, gdyby faktycznie działał. Niestety, cera w ogóle nie jest nawilżona po jego nałożeniu. Regularne stosowanie kremu również nie pomaga w nawilżeniu. Krem jest dość tłusty, słabo się wchłania, pozostawia lepką, świecącą warstwę. Raczej nie chce współgrać z podkładem. 


Dla mnie krem to bubel. Na pewno nie kupię go ponownie. Od kremu nawilżającego wymagam przede wszystkim dobrego nawilżenia cery, najlepiej, aby krem współgrał także z makijażem. Krem Alterra jest zbyt tłusty, a skóra po jego zastosowaniu nadal jest sucha. Poza tym nie wpływa też dobrze na cerę trądzikową, uważam, że lekko zapycha pory, a nawet podrażnia wrażliwą cerę.


Niestety jestem na nie i nadal rozpaczam, że serum Alterra zostało wycofane, ponieważ było świetne. Resztę kremu będę musiała wykorzystać do smarowania nóg po depilacji- tam sprawdza się nieco lepiej.

Jestem ciekawa, czy miałyście ten krem? Sprawdził się u Was? Polecacie jakiś lekki, a jednocześnie dobrze nawilżający krem?

63 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej serii z Rossmanna :) Ja jestem zadowolona z kremu od Nivea tego lekkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze okazał sie bublem, ja z tej serii bardzo lubię odżywkę i maskę do włosow

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, z Alterrą poza szamponem z jojoba mam dobre wspomnienia;) Szkoda, że nie nawilża i pozostawia tłustą cerę -to nie będzie odpowiadało mojej mieszanej cerze;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post już wiem czego nie kupować z Alterry ;) oczywiście że obserwuje ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo rzadko zagladam do rosmana wiec pewnie nie bede miala okazji by kupic i wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  6. OO podoba mi sie i zapaszek pewnie tez by mi pasował :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kremik i super sprawdza się w wieczornej pielęgnacji mojej mieszanej cery 😊 Szkoda, że nie jesteś z niego zadowolona, tak jak z serum, na które ja muszę polować w różnych Rossmannach, bo jeszcze udaje mi się je dostać czasem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uff... też bym go nie polubiła :-/ Ja musze już kupować przeciwzmarszczkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go i raczej nie wypróbuję z moją skłonnością do zapychania, raczej by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii z Alterry miałam maskę do włosów i u mnie też była bublem :D Raczej nie wypróbuję tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie znam kosmetyków Alterry, ale natłuszczenie mnie też nie ucieszyłoby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review dear!
    xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że wypadł tak słano :( szczerze mówiąc, nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale zwykle spotykałam się z pozytywnymi opiniami. Będę widziała, żeby uważać i nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a może to natłuszczanie sprawdziło by sie u mnie kkhhm obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj pisałam o olejku do włosów od Alterra. Z przykrością stwierdzam, że starsze produkty były o niebo lepsze niż "nowości". Z tej serii bardzo lubiłam olejek z pestek granatu, bo oczywiście zdobycie serum było niemożliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, ale widzę że nie ma czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Alterry mam obecnie krem pod oczy, ale przeszkadza mi wysoka zawartość alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj miałam tylko szampon musze więcej produktów przetestować

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulalla :( Krem lipa jak cholera :( Najważniejsze w pielnęgnacjii jest nawilżanie, a jak krem nie spełnia tych zada, nie warto go ożywać :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam na szczęście, zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że się nie sprawdził, myślałam że okaże się fajny, a tu takie zaskoczenie :/ Lubię tą firmę zwłaszcza ze względu na krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wypróbuj olejek z tej serii jest świetny :)
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego kremu nigdy nie miałam i chyba raczej nie wypróbuje. Jestem trochę zawiedziona tym że się u Ciebie nie sprawdził.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam zbyt wielu kosmetyków Alterry, skład ma w miarę fajny, szkoda, ze u Ciebie nie sprawdził się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za tego posta:-)
    Sama miałam ochotę na ten krem ale teraz to go nie kupię :-(
    Polecam Soraye-fajnie nawilża i fajnie pachnie:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że się nie sprawdził :( :( Ja także polecam olejek i odżywkę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice post :), we dont have this brand in Slovak, but it look good :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam szmapony tej marki i je uwielbia :DD

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tego kosmetyku.
    Dobrze, że się nie zmarnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię alterrę :3 w szczególności szampony i taki żel o kremowej konsystencji, którym zmywam makijaż pod prysznicem ♥
    tego kremu nie miałam, choć kusiło mnie, by go zakupić, teraz wiem, że dobrze zrobiłam, że się powstrzymałam :P
    fajnie piszesz, dlatego zostaję na dłużej ;)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/jak-kupowac-w-lumpeksach.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam produkty Alterra ale tego kremu wręcz nienawidzę... działanie słabe a poza tym ten zapach mnie strasznie drażni 😑

    OdpowiedzUsuń
  33. Wielka szkoda że okazał się niewypałem ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam ale z pewnością się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam tego kremu, jednak na innych blogach widziałam i większość chwaliła. Szkoda, że u Ciebie było zupełnie inaczej!
    A arbuziki ze zdjęcia bym zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i musiałam kupić arbuza ;p
      Udanej niedzieli!

      Usuń
  36. Nie używałam, ale słyszałam opinie, żę się nie sprawdzał :(
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja stosuję krem BB z U20, którego zadaniem jest również nawilżanie cery. Muszę przyznać, że spełnia to zadanie w 200%, dlatego nie używam innych kremów i nie mogę się w tym temacie wypowiedzieć :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle dobrego słyszałam o tej firmie, a nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku. Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, Alterra raczej mi się kojarzy z dobrymi kosmetykami, ale każdemu czasem powinie się noga :(

    OdpowiedzUsuń
  40. to wiem jakiego kremu nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam kosmetyki z alterry głównie balsam do ciała i pomadkę rumiankową.
    Fajny blog, obserwuje :*
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie i tak miałby minusa za alkohol w składzie tak wysoko.
    Też nienawidzę, jak wycofują mi jakiegoś ulubieńca :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Krem powinien nawilżać jak najlepiej a później mieć jakieś dodatkowe atuty jak Np. Zapach ..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. szkoda, że to serum zostało wycofane, ja w ogóle chyba nigdy nie używałam kosmetyków alterry

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze tego kremiku nie miałam, ale teraz wiem, ze nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. gdzieś ostatnio czytałam recenzję tego kremiku. Jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie przepadam za tą firmą, bo nie służy mojej cerze.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Great product! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  49. nigdy nie używałam tego kremu
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Szampony z tej firmy są wprost genialne, moje włosy je uwielbiają. Tania i dobra marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. A zapowiadało się dobrze.Szkoda,że się nie sprawdził :3

    OdpowiedzUsuń
  52. W takim razie będę unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. z Alterry miałam 3 produkty i nic więcej nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio pierwszy raz sięgnęłam po kosmetyki tej marki, nie spodziewałam się po nich zbyt wiele, ale jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Thank you for the interesting post!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawy kosmetyk. Szkoda, że się nie sprawdził :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Z alterry lubie bardzo szampony i odzywki. Kremów nie mialam :)


    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!