18 maja 2017

Recenzja wosku do brwi od Bell


Na pewno wiele z was widziało już ten kosmetyk na półce w Biedronce. Wosk do brwi w kredce od Bell to bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które chcą jedynie delikatnie podkreślić swoje brwi.




Kredkę możemy dostać w trzech kolorach. Odcienie są opisane jako kolory dla brunetek, szatynek i blondynek. Kredka kosztuje około 10 złotych i szukać należy jej na półkach z kosmetykami Bell (np. w Biedronce).

Ja wybrałam kolor dla szatynek i był to bardzo dobry wybór. Kredka nie jest zbyt ciemna, jednocześnie nie wpada przesadnie w ciepłe tony. Kredkę się wysuwa, więc nie trzeba jej temperować. Kredka jest dość miękka, co dla niektórych może być minusem. Przez swoją konsystencję nie zapewnia precyzji, ale w końcu to jest wosk...

LEWA- Maybelline color tattoo nr 40
PRAWA-Bell wosk dla szatynek

Tutaj widzicie dwie linie wykonane różnymi produktami. Od lewej- znany i lubiany cień Maybelline color tattoo 40 permanent taupe, od prawej wosk Bell (wersja dla szatynek). Jak widzicie, cień z Maybelline jest bardziej szary, co dla mnie akurat jest minusem, jednak wszystko zależy od koloru waszych włosków.


Wosk świetnie się sprawdza, gdy chcemy jedynie delikatnie podkreślić brwi. Mimo że wosk jest dość miękki, dobrze wypełnia luki w brwiach. Wosk służy też do utrwalania i zdyscyplinowania brwi, ja mimo to na koniec pokrywam brwi żelem- moje są trudne do ujarzmienia.


Wosk na pewno nie wyrysuje wam idealnie brwi, a jedynie lekko je podkreśli. Daje on bardzo naturalny i subtelny efekt. Wosk przy niemal codziennym używaniu starczył mi na około 3 miesiące. 

Wosk polecam osobom, które nie do końca potrafią malować brwi- trudno sobie nim zrobić krzywdę. Dodatkowo jest on niemal niezauważalny na włoskach, co daje bardzo ładny efekt. Dla mnie miłym zaskoczeniem było, to, że mimo miękkości, wosk dobrze utrzymuje się na skórze! Z powodzeniem wypełniam nim puste miejsca w moim łuku. 

Miałyście? Czym podkreślacie brwi?


30 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze go, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie używam kredki od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam cos podobnego ale u mnie to sie nie sprawdziło jednak standardowy cieńdo oczu stosuje tylko na brwi :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie byłby niestety za ciepły :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę rysować sobie brwi więc u mnie whcodzi w grę tylko kredka hihihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt. Najważniejsze,że nie da nim się zrobić karykaturnych,grubych i mocnych brwi, ktore nie wszystkim pasują,a które tak często się ostatnio spotyka.Ach ta moda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy takiego wosku. W lutym dostałam pisak i pomadę do brwi, na razie wypróbowałam pomadę i niestety kolor był dla mnie za jasny :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat kończy mi się kredka do brwi i muszę się w coś zaopatrzyć. Ciekawa jestem jak wygląda odcień dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś jak zaczynałam malować sobie brwi. Teraz używam też produktu z Bell. Bardzo lubię tą firmę.

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam....
    Jeśli chodzi o podkreślenie brwi u mnie to robię to henną-oczywiście u kosmetyczki:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie. Zależy mi właśnie na naturalnym i subtelny efekcie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie kosmetyki do brwi, sama mam je bardzo cienkie, jasne i praktycznie malo widoczne, dlatego kredki i inne kosmetyki mile sa u mnie widziane. Tej nie mialam ale przy okazji pobytu w PL na pewno sie rozejrze :D
    P.S. Twoj blog jest dla mnie bardzo ciekawy wiec zostaje w obserwatorach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda całkiem nieźle :) nie nam tego produkty, ciekawa jestem jak by się sprawdził u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo nas zaciekawił ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być fajny i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze nigdy wosku, ale ta kredka wygląda fajnie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam coś takiego do brwi :) Na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. Od kiedy spróbowałam pomady do brwi to do kredek już nie wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam woski do brwi w ostatnim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam jakiś czas temu ten wosk, szczerze mówiąc średnio mi jego kolor podpasował :/

    OdpowiedzUsuń
  22. ten brązowy kolorek bardzo mój:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie testowałam tego jeszcze ale zapowiada się bardzo fajnie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam szczerze że mnie ciekawi ten produkt ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie podkreślenie brwi to koniecznośc :) Z Bell do brwi nie mam ale z innych firm mam nawet kilka produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie muszę go spróbować! ;) wydaje się naprawę ciekawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda całkiem przyzwoicie:) jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził
    świetny post, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!