29 maja 2017

⭐Mój hit!⭐ Żel do mycia twarzy Green Pharmacy z aloesem


Dzisiaj kolejny post z serii "Mój hit". Jeżeli jeszcze nie widziałyście moich poprzednich hitów, to zapraszam tutaj i tutaj. W tym wpisie chciałabym pokazać wam bardzo dobry żel do mycia twarzy, o którym krótko wspominałam w teksie Dobre kosmetyki do 10 złotych. Żel sprawdził się na tyle, że postanowiłam poświęcić mu osobny post.



Jestem nieszczęśliwą posiadaczką cery trądzikowej. Oprócz licznych niedoskonałości (głównie zaskórników otwartych i zamkniętych) borykam się z nadmiernym przetłuszczaniem skóry. Po latach zmagań wiem, że nie służą mi wszelkie żele do mycia twarzy przeznaczone do cery trądzikowej. Żele te wysuszają mi skórę. Po umyciu twarzy zazwyczaj kończyłam z bardzo wysuszoną skórą, której nie dało się praktycznie nawilżyć, a jednocześnie po nałożeniu podkładu mocno się błyszczała.

W końcu zmieniłam żel na delikatniejszy i przeznaczony do cery suchej. To był strzał w dziesiątkę! Wreszcie moja skóra po myciu nie była nieprzyjemnie ściągnięta, przesuszona. Na początku stosowałam produkt Physiogel, który do tej pory lubię. Fajnie współgrał z moją cerą, ale miał wadę w postaci dostępności i ceny. Za 150 ml płacimy od około 20 do 45 złotych.


Na blogu Kamili zobaczyłam żel od Green Pharmacy i natychmiast chciałam go kupić. Żel kupuję w Naturze, kosztuje około 7 złotych, na przecenie dostaniecie go nawet za 5. Ma 270 ml i wygodne opakowanie z pompką. Istnieje kilka wersji tego żelu. Ja próbowałam tej i  pozostanę jej wierna. Wersja ta jest przeznaczona do cery wrażliwej i suchej. Główną rolę ma grać tutaj aloes.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Sodium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Allantoin, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract,  Disodium EDTA,  Citric Acid, Parfum, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal.


Żel bardzo dobrze domywa cerę, jest wygodny w użyciu, ma idealną konsystencję. Pieni się wystarczająco, oczyszcza naszą twarz z wszelkich zanieczyszczeń i pozostałości po makijażu, nie szczypie w oczy, dobrze się go zmywa. Jest delikatny, nie powoduje podrażnień, nie zaostrza trądziku. Przede wszystkim nie wysusza! Nasze cera po jego użyciu jest czysta, ale nieściągnięta! Dla mnie to bardzo ważny aspekt. Żel ten jest bardzo komfortowy w użyciu, ponieważ nie powoduje nieprzyjemnego uczucia suchości po myciu.

Przy codziennym stosowaniu starcza na około 2 miesiące. Za taką cenę, myślę, że jest dobrze :)
Żelu nie zamieniłabym już na żaden inny. Przypasował mojej problematycznej cerze w 100%.
Polecam każdemu, kto ma suchą cerę, ale też tym, którzy po myciu twarzy odczuwają ściągnięcie.

Znacie? Czym myjecie zazwyczaj twarz?


39 komentarzy:

  1. Very interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził przy mieszanej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i też bardzo się polubiliśmy, podobnie jak z jego bratem w wersji z zieloną herbatą. Uwielbiam delikatne żele do mycia buzi i niedługo zapewne znów do niego wrócę, jak skończę żel biedronkowy, który też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, patrząc na składniki to nie wiem czy by sprawdził się na mojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Miałam z tej firmy płyn do demakijażu ale się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktu, nie miałam jeszcze okazji go przetestować, ale prezentuje się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym kupiła gdyby aloes faktycznie był wysoko w składzie :P Jak dla mnie jego tam jest za mało. Cieszę się jednak, że u Ciebie się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go jeszcze ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My również jeszcze nie miałyśmy okazji używać tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt muszę go kiedyś przetestować na własnej skórze ;-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałąam pojęcia że ta marka posiada żele do mycia twarzy ;) za taką cenę to i ja muszę go mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę mu się bliżej przyjrzeć ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również żele wysuszają skórę. Dlatego już ich nie używałam, ale skoro polecasz ten. Może kupię.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam tego żelu, ale z marką mam dobre doświadczenia :) może skuszę się na niego, gdy zużyję mój obecny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla osób z niedoskonałościami trądzikowymi produkt świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i bardzo dobrze wspominam. Kto wie, może kiedyś sięgnę po niego ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam ten sam problem, cer trądzikowa, pordukty przeznaczone dla niej wysuszały a że leki od dermatolog też wysuszają więc przrzuciłam się na żele nawilżające,jak dla mnie w tej dziedzinie numer jeden ma żel-krem nivea (różowy) tego jeszcze nigdy nie stosowałam, ale zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką samą cerę jak Ty, więc chyba też go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam z mixy żel, ale chętnie bym go wypróbowala

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie próbowałam jeszcze żeli gp, ale bardzo lubię micelki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting post and product really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam go gdzieś, ale jeszcze nie miała okazji próbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę koniecznie wypróbować te żele. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam produktu, ale z chęcią bym wypróbowała. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś miałam ten żel i wspominam go bardzo dobrze. Aktualnie do mycia twarzy stosuję żel marki GlySkinCare.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!