28 kwietnia 2017

Dobra odżywka za niecałe 2 złote? To możliwe!


Moje włosy bardzo lubią emolienty w odżywkach i maskach. Od dawna moją ulubioną odżywką była dość popularna odżywka od Garniera, z olejkami w składzie. Kiedy podczas zakupów w Auchan natknęłam się na tę odżywkę ze zdjęcia, od razu wrzuciłam ją do koszyka, zwłaszcza, że kosztowała 1,50 zł!


Na etykietce dostrzegłam informację o maśle karite i olejku jojoba w składzie. Stwierdziłam, że ta odżywka ma szansę u mnie zadziałać. Zresztą kosztowała niecałe 2 złote, więc wiele nie traciłam. Nie wiązałam też z nią większych nadziei. Jak się okazało niesłusznie!

Odżywka naprawdę mnie zaskoczyła. Fajnie ujarzmiła moje włosy, sprawiła, że stały się miękkie, bardziej zdyscyplinowane. Odżywkę zawsze nakładam już po myciu włosów na dosłownie kilka minut. W tak krótkim czasie naprawdę upiększyła włosy.




Nie daje może spektakularnych efektów, ale absolutnie robi wszystko to, czego wymagam od odżywki. Nie pielęgnuje może włosów, ale wizualnie poprawia ich wygląd. Używam jej dość często i jestem z niej zadowolona.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonummethosulfate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Cetrimonumchloride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Simmonosia Chinensis Seed Oil, Panthenol, Laureth-8, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Succinoglycan, Butyrospermum Parkii, Butter Extract, Pantolactone, Methylchloroisothiazolinone, Polysorbate-20, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride.

Niestety lepsze składniki są dość daleko...

Jeżeli wasze włosy są szorstkie, puszące i lubią emolienty, to koniecznie wypróbujcie odżywkę z Auchan! Myślę, że lekko dociąży wasze pasma i sprawi, że będą się lepiej rozczesywać i układać.


40 komentarzy:

  1. Zaszokowałaś mnie ta ceną. To jakaś promocja czy stała cena? A może ważność się kończy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może była to jakaś promocja, niestety tego nie wiem

      Usuń
  2. Wow, za 2 zł?! Wydaje się bardzo fajna! :)
    https://aaabydidi.blogspot.com ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecę siostrze ;) Moje włosy bardziej lubią się z proteinami ;) Ale za te pieniądze :D Może kiedyś przy okazji zakupów w Auchan się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że taka tania odżywka może działac. Zainteresowałaś mnie! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta odżywka, cena bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na chwilę obecną używam tylko maski kallos i sprawdza się całkiem dobrze, a cena też nie jest wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tej odżywki, jak znajdę na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zaskoczona, że da się kupić odżywkę za takie grosze! Ja w sumie nie mam głowy do stosowanie tego typu rzeczy, więc się na nią nie skuszę. Jedyna odżywka, której używam to czekoladowa w sprayu od Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nawet fajnie może być. Zwłaszcza ten cena, jak się nie sprawdzi to portfela przynajmniej nie zaboli ;D! Muszę jej spróbować.
    zapraszammm...

    OdpowiedzUsuń
  10. 1,5 zł? Wow, mega tanio! Przyznam, że się zaskoczyłam :) Szkoda, że nie mam Auchana nigdzie w okolicy :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam odżywki Aussie :) Ale muszę spróbować tej :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę ją wypróbować i to jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że przemknęła mi kiedyś przez oczy. Na razie nie potrzebuję odżywek, ale dobrze o niej wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już gdzieś o tej odżywce 😊 Brzmi to fajnie😊

    OdpowiedzUsuń
  15. musze koniecznie przetestować ten produkt-cena i opis mnie bardzo zachęciły:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli ją zobaczę to spróbuje nawet jeśli mi nic nie pomoże to nic nie stracę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to Ci się udało upolować coś za grosze i to dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hehheh serioo? Lurcze nigdy bym nawet nie uwierzyła heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ją, była w porządku ale jakoś mnie nie przekonała do końca i więcej jej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobra i za takie pieniądze to i ja muszę kupić :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz się z nią spotykam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Odżywka, w takiej cenie?! Jestem .. w szoku! Ja ogólnie zdecydowanie wole masełka, bo z odżywkami miałam różne przeżycia, ale jeżeli ktoś lubi odżywki, sprawdzają się dobrze to warto próbować nowe :) myślę, że i ja za taką cenę bym się skusiła, mimo, że zawsze odżywkom mówilam stanowcze "nie" :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Odżywek używam bardzo dużo, więc z chęcią również tą bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej odżywki, ale za 2 złote można wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  26. A jednak czasami można kupić coś dobrego za małe pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no proszę, jaka taniocha, trzeba wypróbować przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Za 2 złote? To warto chyba się skusić, nawet dla samej ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj muszę ją sprawdzić! :)ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, niezła cena! Ja mam bardzo zdrowe włosy, więc każda odżywka sprawia, że moje włosy stają się oklapnięte, ale z chęcią bym wypróbowała tę odżywkę. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  32. Muy interesante besos

    Chicadelpanuelorojo.Blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  33. Cena powala :) myślę, że wiele dziewczyn się na nią skusi po tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cena oszałamiająco niska :) Będę w pobliżu Auchan to zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Często bywam w Auchan,ale z daleka omijałam półki z kosmetykami. Jak widać - to był błąd.

    OdpowiedzUsuń
  36. Za tą cenę też bym wzięła, nawet gdyby miała nadawać się tylko do golenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!