28 marca 2017

Gadżety- zakupy w Banggood


W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moje ostatnie zamówienie ze strony Banggood. Jestem pewna, że większość z Was kojarzy ten sklep. Jeżeli go nie znacie, to koniecznie zapoznajcie się z jego asortymentem, jest naprawdę ciekawy.




Przy ostatnich zakupach postanowiłam wybrać kilka małym gadżetów, zamiast kupować coś większego. Banggood ma w swojej ofercie dużo fajnych, drobnych gadżetów urodowych. Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam jest jajko do mycia pędzli, a właściwie kukurydza :) Takie jajko wykonane jest z sylikonu i dzięki wypustkom szybciej i dokładniej domywa nasze pędzle.


W moim zamówieniu nie mogło zabraknąć pędzla. Bardzo chwalę sobie pędzle chińskich stron. Od dawna brakowało mi dużego, włochatego pędzla do nakładania pudru. Ten, który kupiłam jest duży i starannie wykonany. Prezentuje się bardzo ładnie :)


Przedmiot, który widzicie na zdjęciu, zdecydowanie należy do najzabawniejszych. Ktoś zgadł, co to takiego? Jest to etui na biustonosze. Często podróżuję, a moja bielizna schowana w taki etui będzie chroniona przed zagnieceniami i uszkodzeniami. Dodatkowo taki gadżet fajnie wygląda :)


Postanowiłam też zamówić mały pędzelek do malowania ust. Nigdy nie miałam żadnego, więc kiedy go zobaczyłam, od razu dodałam do koszyka. Pędzelek jest bardzo mały, a przy tym precyzyjny. Wygląda bardzo dobrze.


Jak widzicie ma też zamknięcie, przez co nie kurzy się i nie brudzi. Kosztuje grosze, a jest naprawdę fajny.


Kolejnym przedmiotem jest zestaw do zdobień paznokci. Od dawna podobały mi się wzory wykonane za pomocą stempla i wzornika. Zamówiłam mini zestaw na pierwszą próbę. Wzory są nieco świąteczne, ale i na wiosnę, coś się znajdzie. Mam nadzieję, że będę zadowolona z tego zestawu.


To już wszystkie gadżety, jakie ostatnio zamówiłam w sklepie Banggood. Jestem bardzo z nich zadowolona. Poprzednie zamówienie było równie udane, dlatego gorąco polecam zakupy na Banngood.


36 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zamówienie :) Nie wiedziałam, że Brush Egg może wyglądać też jak kukurydza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui na staniki bym przygarnęłą ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie słyszałam jeszcze o tym sklepie i nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak etui na biustonosze :D Super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui na biustonosze mnie zainteresowało. Fajny jest też ten zestaw do zdobienia paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel wygląda super:) świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui na biustonosze jest przecudne, chętnie sobie takie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To etui wygląda super.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha "pojemnik" na biustonosze jest najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. to etui na biustonosz wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się to etui na biustonosze. Muszę sobie sprawić takie. Zawsze mam problem z pakowaniem tej części garderoby w taki sposób, aby się nie spłaszczały :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takie drobiazgi sama chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te etui :) Sklep Banggod znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Puchaty pędzel wygląda fajnie :) Ma piękny kolor... i jest milusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W życiu nie powiedziałabym, że jest to etui na biustonosze, raczej taka zabawna kosmetyczka, haha :D
    Świetne cudeńka! Zakupy jak widać były baardzo udane ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super gadżety :D pędzelki świetne i to etui na biustonosze ;)
    Wysłałam Ci maila z ogromną prośbą, proszę daj znać jak odczytasz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te gadżety, zwłaszcza ta kukurydza :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, etui jest zabawne ale jakie przydatne! :)
    Niektóre małe rzeczy, są tak przydatne że głowa mała! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio byłam na zakupach z mamą - jak zobaczyła to etui to stwierdziła, że jakiś zboczeniec coś wymyślił, na szczęście jej wytłumaczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też zastanawiałam się nad tym pędzlem do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super gadżety :D pędzelki świetne, chętnie bym takie przytuliła:)
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Etui rewelacyjne! nawet nie wiedziałam, że istnieje takie coś :D Muszę sobie zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzelek piękny. Chętnie sama bym przygarnęła. Jak z jakością? ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. To etui cudowne! Na początku myślałam, że to zwykły biustonosz i takie "jaki śliczny"... :D Ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Etui na biustonosze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh very cute items darling~
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W życiu nie słyszałam o czymś takim jak etui na biustonosze ! Muszę wypróbować, haha :D Bardzo spodobał mi się natomiast pędzelek do ust. :)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. To etui na biustonosze jest świetne! Sama bym się na nie skusiła :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Z etui na staniki się spotykam pierwszy raz;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne to jajko do mycia pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jajko do mycia pędzli to dla mnie podstawa, bardzo ułatwia zadanie!

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko a ja się zastanawiałam co to jest - przypomina z wyglądu biustonosz, jak się przyjrzałam myślałam, że to opaska na oczy do spania, a tu proszę - etui na biustonosze! No ładnie, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :D

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!