23 marca 2017

Biała bluzka ze sklepu Zaful


Jakiś czas temu złożyłam zamówienie w sklepie Zaful. Sklep ma naprawdę duży asortyment i ciężko zdecydować się na jedną rzecz. Ja postanowiłam kupić białą bluzkę z chokerem.
Chokery są nadal modne i ostatnio widzimy je także przy bluzkach. Spodobał mi się ten trend. Jednak by bluzka nie była zbyt wymyślna postawiłam na klasyczną biel. Przy wyborze rozmiaru kierowałam się tabelką. Niestety ubrania na takich stronach bywają bardzo małe. I mimo że zamówiłam rozmiar L, gdzie normalnie noszę S lub M, bluzka jest dla mnie za mała. Dlatego też nie pokazuję jej na sobie.

Jakoś bluzki też nie powala. Nie jestem więc zadowolona z wybory. Jednak nie przekreślam sklepu, ponieważ wiem, że można tam trafić na świetne rzeczy. Mam już spódnicę z Zaful i jestem z niej zadowolona. Możecie zobaczyć ją w tym poście- klik

Zapraszam Was też na portale społecznościowe sklepu:






32 komentarze:

  1. Szkoda, że bluzka okazała się za mała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze zakup nie udany :( kliknełam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzeczka, szkoda, że nie pasuje ;)
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaful ma świetne rzeczy, właśnie czekam na przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiąc szczerze bluzka wygląda... bazarowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie jesteś zadowolona. Powiem szczerze, że miałam zamawiać tę bluzkę, ale teraz cieszę się, że jednak wybrałam coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to będzie świetne połączenie biel i czerń;)
    Obydwie rzeczy są super:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Różnie to bywa z jakością z chińskich sklepów... Bluzka nie wgląda ciekawie, domyślam się jak marny może być ten materiał :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie trafiony wybór eh :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka rzeczy z Zaful i są naprawdę dobre. Szkoda, że ta bluzka jest za mała na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka bardzo fajna, ale szkoda, że za mała ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech tak czasem bywa niestety, że rozmiar się nie zgadza ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tymi rozmiarami niestety tak bywa. Dlatego ja nie bardzo lubię kupować takie rzeczy przez internet. Mimo, że sama noszę M najbardziej cenię sklepy, które mają zawsze pełną rozmiarówkę, także te duże rozmiary bo uważam, że każda szanująca się marka powinna także szanować potencjalnych klientów. Natomiast sklep, w którym są tylko małe rozmiary zupełnie ignoruje ludzi o większym rozmiarze, jakby byli ludźmi gorszej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami wkurzają mnie takie dziwne rozmiarówki, dlatego osobiście boję się zamawiać ciuchy przez internet, bo nie bawi mnie późniejsze przerabianie ich :D ale bluzka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wkurza mnie to jak dostaję za małe ciuchy z Chin ;/ ale mimo to Zaful ma i tak rzeczy w dobrej jakości w porównaniu z innymi sklepami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jest zła, szkoda, że rozmiar nie trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna bluzeczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie kochana!
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że zły rozmiar, bo od razu pomyślałam, że fajnie by było zobaczyć ją na Tobie bo wygląda fajnie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Może następnym razem będzie lepiej ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że bluzka okazała się za mała. Ja kiedyś dostałam taką bluzkę, że dwa razy bym w nią weszła ;D Czasami się trafia a czasami no cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna, ale szkoda, że sie zawiodlas ;)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że bluzka jest za mała, bo wygląda ładnie. Jednak na tych Azjatyckich stronkach często rozmiary są przekłamane. Ja zazwyczaj noszę XS/S zamówiłam bluzę M, bo chciałam taką "oversize" i i tak okazała się ciut przykrótka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda! Napisałaś już do nich żeby pozwolili ci wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  24. O proszę. U mnie zawsze rozmiary z tego sklepu się zgadzają. Czasami tylko rękawy są za krótkie, ale to dotyczy ubrań ze wszystkich sklepów :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. PPiekna jest ta bluzeczka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Super bluzka :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że zarówno rozmiar, jak i jakość okazały się być rozczarowujące.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się ta bluzeczka nie podoba, szkoda, że rozmiar nie odpowiada, ale tak to już bywa... :/

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!