23 lutego 2017

Wishlista z biżuterią od Banggood


Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moją krótką wishlistę ze sklepem Banggood. Jak widzicie po tytule, wybrałam wyłącznie biżuterię. W sklepie trwa na nią promocja z okazji Dnia Kobiet :)


Wybrałam dwie pary krótkich kolczyków, są moim zdaniem bardzo oryginalne i mogą świetnie prezentować się w uszach:

Wybrałam również długie kolczyki-koła. Nie przepadam za takimi długimi kolczykami, ale te naprawę prezentują się ładnie i elegancko. W oko wpadł mi też pierścionek.


W oko wpadły mi także dwie śliczne bransoletki. Chociaż na co dzień ich nie noszę, to od czasu do czasu urozmaicam swoją stylizację taką biżuterią:




Tak, jak wam mówiłam, w sklepie Banggood trwa promocja z okazji Dnia Kobiet. Możecie sporo zaoszczędzić dzięki kodom promocyjnym. Możecie też taki kod podsunąć swojemu chłopakowi albo mężowi :)

Kody możecie dostać- tutaj

Będę wdzięczna za każde kliknięcie w linki, zawsze się odwdzięczam! :)



54 komentarze:

  1. Przepiękna biżuteria :) Kliknęłam i obserwuję :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kolczyki z kwiatuszkami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczną biżuterię mają :) Poklikane ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne branzoletki ;D

    grfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności, a szczególnie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wciąż proponują współpracę, a ja wciąż odmawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne te dwie pary kolczyków, które umieściłaś na początku posta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne błyskotki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś ostatnio rzadko noszę kolczyki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż nabrałam ochoty na kolczyki-koła. Jak miałam naście lat to był wielki hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te kolczyki koła <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie z biżuterii królują jedynie kolczyki. Twoje propozycje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tą firmą, ale kolczyki ładne ;) Klik- 18,16zł, 16,51 zł, 21,51 zł, 23,42 zł

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pierwsze kolczyki są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te kolczyki 😍 reszta tez jest bardzo ładna 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna biżuteria. :)
    Te dwie pierwsze pary kolczyków wyglądają
    (wg mnie) troszkę dziwnie, ale i przy okazji fajnie.
    Chodzi mi o to, że chyba nie wiedziałabym jak je nałożyć,
    ale tak to prezentują się ślicznie. ;D
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są te pierwsze i drugie kolczyki <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A great entry, I love your blog !!! happy day!!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki koła są najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful wishlist! Everything is so pretty!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale urocze kolczyki:)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko śliczne ale te drugie kolczyki najbardziej mi się podobają, wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolczyki są ciekawe, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przeurocze są te kolczyki kuleczki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne rzeczy! Te fioletowe kolczyki wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kolczyki są przeurocze! :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna biżuteria, szczególnie ta pierwsza bransoletka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne rzeczy wybrałaś! Poklikałam we wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pierwsza bransoletka to po prostu coś pięknego!*-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno biżuterii nie nosiłam :/, ładna bransoletka ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Może niekoniecznie skupie się na biżuteria ale .. asortyment sklepu jest naprawdę bogaty. Jestem wręcz w szoku i zaraz zabieram się za wyłapanie perełek dla siebie i narzeczonego ☺ A jak jest z przesyłką, długo czekałaś?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są te kolczyki ' kule ' :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te pierwsze kolczyki. Kilkniete :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne są te kolczyki i biała bransoletka ♥ Pewnie na żywo jeszcze piękniej wyglądają, może się skuszę i zrobię sobie prezent na dzień kobiet i urodziny :D

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację.
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)