2 lutego 2017

Pióra i czerń- stylizacja z Zaful


Dzisiaj kolejny post związany z modą. Rzadko noszę spódnice, jednak współpraca z Zaful, skutecznie mnie zachęciła do kupienia czarnej spódnicy, której brakowało w mojej szafie.


Jestem pewna, że większość z was kojarzy Zaful. Jest to sklep w szeroką gamą ubrań, butów i dodatków. Ostrzegam, że w sklepie można przepaść, bo wybór jest naprawdę duży, a ubrania bardzo ładne. Po wymianie kilku maili postanowiłam zaryzykować i zgodzić się na współpracę. Póki co, nie żałuję, bo spódnica jest naprawdę dobrej jakości.


Spódnica wykonana jest z bawełny i poliestru i delikatnie imituje skórę. Materiał jest bardzo porządny, z czego jestem bardzo zadowolona. Żałuję jedynie, że nie zamówiłam większego rozmiaru, ponieważ spódniczka jest dość krótka i opięta. Ale nie jest za mała, po prostu mogłaby być większa.


Do spódnicy dobrałam białą, przewiewną koszulę w kolorowe pióra.




Koszula- Patishka
Spódnica- Zaful -klik
Sklep- klik

Zapraszam też na:


Zawsze klikam w linki u moich czytelników, będzie mi miło, jeżeli zrobisz to samo ;)

Co sądzicie o takiej stylizacji? 


53 komentarze:

  1. świetny zestaw kupiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej koszuli, jest prześliczna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za spódnicami nie przepadam, wyglądam w nich niekorzystnie :) Koszula cudowna! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w takim kroju dobrze się czuję w spódnicach :) Fajnie się wszystko komponuje :)

    Z Przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest super, chociaż nie przepadam, ale koszula cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous!
    I love your blog! Maybe we can follow to each other?
    Let me know. :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko i kobieco, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawienie-jedno z moich ulubionych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądnie Kochana, ocywiście kliknięte :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. You look great!
    Wonderful blouse!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka z piórkami jest śliczna, chciałabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka bardzo ładna, ale ta koszula... po prostu świetna. Uwielbiam motyw piórek, więc od razu skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the skirt dear!

    Have a nice day!
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz! :) obserwuje i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A very interesting post !!! kiss 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za takimi spódnicami nie przepadam ale ty fajnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestawienie tej bluzeczki i spódniczki jest bardzo trafnym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzeczka, dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mój styl, ale Ty ładnie się w tym prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna koszula. Bardzo urocza i kojarzy mi się z wiosną. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie również koszula bardzo przypadła do gustu:) Super!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja <3 Spódnica jak najbardziej w moim stylu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie zestaw idealny <3
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pytałaś o obserwacje ja już i liczę na uczciwy rewanż :D
    Lola0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna stylizacja :)
    Bardzo Ci pasuje :)
    Mało brakuje mi do 140 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie, ale spódnica wygrywa wszystko :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna koszula :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!