21 lutego 2017

Moje zimowe chusty


Wszystko wskazuje na to, że zima dobiega końca, dlatego to ostatni moment na taki wpis. Bardzo lubię zimowe chusty, które są na tyle szerokie, że nie musimy się obawiać zimna. Mam kilka takich chust w swojej kolekcji.


Takie grube szale oraz chusty są modne już od kilku sezonów. Są fajnym dopełnieniem stylizacji, a przede wszystkich mogą ozdobić nasz jednokolorowy, zimowy płaszcz lub kurtkę. Takie chusty sprawdzą się także w pomieszczeniach. Kiedy tylko poczujemy chłód, możemy się nimi nakryć. Moje chusty różnią się od siebie wzorem oraz kolorami. Zobaczcie moją skromną kolekcję.











37 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te chusty. Podobają mi się wzory i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chusty :) Mam chyba identyczną jak ta pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, ale chyba ta pierwsza najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła kolekcja, ja mam tylko jedną ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporo chust, ale i tak ciągle noszę jedną ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne, ale najładniejsza chyba ta beżowo-szara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te chusty ;) Bardzo podobają mi się takie duże, obszerne ;) Jeszcze takiej nie mam w swojej szafie, ale kiedyś na pewno się w taką zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne ♥ Takie w moim stylu ! Kocham chusty !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia najbardziej wpadła mi w oko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie taka skromna ta twoja kolekcja, ja mam tylko 1.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jedną chustę, ale Twoja kolekcja mnie czaruje! Piękne kolory i ogólnie lubie chusty :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chustę numer 2 mam taką samą 😊 Uwielbiam ją 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam grube szale. Jak na razie mam tylko jeden, ale dobrze mi służy. śliczne chusty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się chusta w krate :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. osobiście też mam dwie chusty i jestem z nich bardzo zadowolona!
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W te szarości podoba mi się najbardziej. Zimą, szczególnie kiedy jest mróz noszę grube szale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusty i szaliki to według mnie jedna fajna rzecz w zimie. Bardzo je lubię. Są cieplutkie i super podkreślają stylizacje. Twoje są wspaniałe, szczególnie podoba mi się ta ostatnia :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sa wszystkie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimowy szalik ten ostatni, mam identyczny z Oriflame. Jest cudowny!

    Zapraszam również do siebie - https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie są piękne :-)
    Najbardziej mi sie podoba nr 3
    ta twoja kolekcja chust przypomina mi moją kolekcje szpilek :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bardzo ładne, szczególnie ta pierwsza, chodziłbym 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnia chusta podbiła moje serce :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne masz te chusty! Aż szkoda je chować do szafy :)
    Natomiast teraz cieszmy się, co raz to lepszą pogodą! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne chusty. Bardzo podobają mi się ich wzory. Ja niestety nie mam żadnej tak wzorzystej chusty, a te co ma moja mama pasują raczej do bardziej eleganckich strojów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne szale :) Uwielbiamy ten dodatek :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te chusty. Ja jeszcze póki chłodno się moimi owijamy ale nie ukrywam, że czekam na wiosne

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!