16 lutego 2017

Koronkowa sukienka- Walentynkowa stylizacja


Koronkowa sukienka zawsze kojarzy mi się z elegancją. Delikatna koronka jest bardzo dobrym wyborem na większe uroczystości, kolacje, czy właśnie Walentynki.




Moja sukienka pochodzi ze sklepu NN. Jest bardzo dobrze wykonana, służy mi już kilka lat i naprawdę dobrze się trzyma. Jest dość krótka, ale nie na tyle, by powodować dyskomfort. Dodatkowym atutem są rękawy bez podszewki, które wyglądają bardzo ładnie :)




Do stylizacji dobrałam pierścionek z drobnymi perełkami, kupiłam go jakiś czas temu na Allegro :) Do kompletu też mam kolczyki. Komplet kosztował kilka złotych, a prezentuje się naprawdę elegancko.





Przypominam też o konkursie, w którym możecie wygrać czekoladową paletkę od MR oraz pomadki Golden Rose. Macie czas do końca poniedziałku! Zgłoście się tutaj!


43 komentarze:

  1. Śliczna! Od dawna chcę zakupić podobną tylko bordową :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, uwielbiam koronkę :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię koronkowe ciuchy. Ta sukienka ma w sobie urok :) Na dodatek podkreśla Twoją zgrabną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sukienka choć wolę długość midi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak, koronkowa sukienka to prawdziwa klasa i elegancja :) Również często sięgamy po koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, trochę krótka, ale na Walentynki idealna! Uwielbiam koronki! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała czarna zawsze pasuje na każdą okazję, a do tego koronka dodaje romantyzmu i elegancji. Ja też mam dwie czarne koronkowe sukienki. Jedna jest bardzo podobna do Twojej, a druga bez rękawów. Podoba mi się też Twoj pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,elegancko i z klasą:)
    Mam podobną bluzkę do twojej sukienki :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo seksownie! Jestem zdecydowanie na tak na takie piękne kreacje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koronkowe sukienki:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo śliczna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronkę uwielbiam ;) bardzo ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie taką samą tylko z krótkim rękawkiem z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zakochana w koronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zmysłowa, kobieca sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna propozycja walentynkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam koronkę, jest kobieca i elegancka :)
    Bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka. Całkiem w moim stylu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz ;) koronka jest zawsze modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna ta sukienka chyba kupię sobie podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna sukienka <3 Czarne do wszystkiego pasuje i układa się idealnie :) Śliczna jest, pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie szukam jakiejś czarnej, koronkowej sukienki, bo jest idealna na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! Wyglądasz w niej cudnie. Taką właśnie sukienkę bym chciała mieć, ale w innym kolorze. Tylko obawiam się, że pewnie tak dobrze bym w niej nie wyglądała :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka :) Obserwuję :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna sukienka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam koronki w każdej postaci. Bardzo ładna mała czarna. :)

    Zapraszam do mnie oraz zachęcam do polubienia mojej strony na fb. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna sukienka :) Teraz zobaczyłam co dopiero, że nie obserwuje twojego bloga, mam nadzieję, że wybaczysz mi to niedopatrzenie, że dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam koronkowe sukienki!
    Jedną mam biała z długim rękawkiem.
    A drugą miętową na ramiączkach.
    Twoja jest też wspaniała! To dobrze, że Ci służy już trochę czasu :3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna :) a pierścionek najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna sukienka! Uwielbiam koronki, a taka klasyczna czerń jest idealna w zasadzie na każdą okazję :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna sukienka, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka jest piękna, kobieca i elegancka, ale to pierścionek przyciągnął w pierwszej kolejności nasz wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!