11 stycznia 2017

Zimowe paznokcie


Jeżeli chodzi o manicure, to zimą bardzo często stawiam na szarości, błękity, a także różne odcienie czerwonego. W okresie świątecznym zazwyczaj noszę bordowe paznokcie.


Lubię też błyszczące lakiery. Często mają one delikatne złote lub czerwone drobinki. Dzisiaj chciałabym wam pokazać zimowe paznokcie. Szarość oraz akcent na dwóch paznokciach. Ten pięknie mieniący się niebieski kolor to lakier od Lovely. Jest to kosmetyk z serii Baltic Sand-jak nazwa wskazuje, jest on piaskowy.  To, co mi się w nim szczególnie podoba to fakt, że mieni się w kolorze niebiesko-srebrnym. Mimo że nie mam talentu do malowania i zdobienia paznokci, to ten lakier jest dla mnie łatwy w aplikacji. Często wystarczy już jedna warstwa, aby pokryć płytkę. Ja jednak zawsze daję dwie warstwy. Lakier dobrze się trzyma, nie odpryskuje. Jedynym minusem jest trudność w pozbyciu się go. Trzeba naprawdę mocnego zmywacza i dużo cierpliwości.



38 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie i do sweterka pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują oba odcienie razem :) Ja też mam takie lakiery, które ciężko zmyć, ale za to rekompensują tę trudność swoim kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mani :) Bardzo mi się podoba ! Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie te drobinki się prezentują, a całość w sam raz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie :) u mnie zimą panują podobne trendy w kolorach :) bardzo lubię te piaskowe lakiery, ale fakt- zmywanie ich to koszmar :/
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie. Idealnie wpisują się w ten okres.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wygląda to zdobienie :) brokacik dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz prześliczne paznkocie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten piaskowy lakier, ja mam z tej kolekcji Baltic Sand taki pomarańcz ze złotymi drobinami. Kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ! W każdej wersji kolorystycznej wyglądałyby super ;)
    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają świetnie! Bardzo lubię takie kolory!
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa właśnie konkurs - gorąco zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pazurki w mój gust :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także uwielbiam brokatowe i błyszczące lakiery ;)
    Fajnie ten kolor pasuje CI do sweterka :D

    Mogłabyś poklikać we wszystkie linki u mnie w najnowszym poście? byłabym wdzięczna :D
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie to wygląda! Podobają mi się takie błyszczące lakiery :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne paznokcie ;) już niedługo koniec zimy więc warto jeszcze trochę takich stylizacji zmalować :) Leci obserwacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie o tej porze roku królują szare i granatowe lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pazurki, ja na święta zrobiłam sobie geometryczne ombre w odcieniach bordo. :)

    Pozdrawiam ciepło. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny manicure stworzyłaś. Uwielbiam zimą dodatek połyskującego brokatu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne paznokcie ;) Masz idealną płytkę paznokciową : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne paznokcie <3 kolorki mega

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie:) bardzo ładny ten wzór z brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna paznokcie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw, świetny ten piasek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dużo osób w okresie zimowym stawia na szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten lakier - Baltic Sandy skradły me serce jak tylko pojawiły się w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!