21 stycznia 2017

Pierwszy konkurs na blogu- Makeup Revolution i Golden Rose! WYNIKI


Dzisiaj wreszcie przychodzę do Was z pierwszym konkursem na moim blogu. Zachęcam wszystkich do udziału, ponieważ nagrody są naprawdę warte uwagi.


Nagrody:

  • Pierwsze miejsce- paleta firmy Makeup Revolution- Death by Chocolate oraz pomadka Golden Rose Velvet Matte w kolorze 012
  • Nagroda pocieszenia- pomadka Golden Rose Velvet Matte w kolorze 02


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:

  1.  Być publicznym obserwatorem bloga
  2.  Przekonać mnie w jednym zdaniu, że to właśnie Ty powinnaś/powinieneś wygrać
  3.  Zgłosić się do konkursu w komentarzu
  4.  Nieobowiązkowo możesz polubić moje konto na Instagramie, Facebooku oraz udostępnić baner konkursowy na swoim blogu


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
Obserwuję publicznie jako:
Odpowiedź na pytanie:
Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak/Nie
Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak/Nie
Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: link
Mój adres e-mail:

REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursu jest autor bloga http://sajjida.blogspot.com
2. Rozdanie przeprowadzane jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
3. Rozdanie przeznaczone jest dla osób pełnoletnich lub posiadających zgodę opiekunów prawnych, będących publicznym obserwatorem bloga oraz zamieszkałych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Zgłoszenia są przyjmowane od 21 stycznia 2017 roku od godziny 12:30 do 20 lutego 2017 roku do godziny 23.59. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Aby zgłosić się do konkursu, należy umieścić pod postem konkursowym zgłoszenie zgodnie ze wzorem.
6. Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni przez autora bloga Sajjida. Podczas wyboru zwycięzców będzie brana pod uwagę kreatywność odpowiedzi na pytanie konkursowe.
7. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu na łamach bloga w poście konkursowym.
8. Jeśli zwycięzcy nie wyślą swoich danych teleadresowych na adres sajjida.kontakt@gmail.com w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu (do godz. 23.59), tracą prawo do nagród.
9. Nagrodą za pierwsze miejsce jest paleta cieni firmy Makeup Revolution- Death by Chocolate oraz pomadka firmy Golden Rose o numerze 012. Za drugie miejsce- pomadka firmy Golden Rose o numerze 02.
10. Sponsorem nagród jest autor bloga http://sajjida.blogspot.com
11. Nagroda wysyłana jest tylko na terytorium Polski
12. Zamieszczając komentarz zawierający chęć udziału w rozdaniu, uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
13. Aby nastąpiło wyłonienie zwycięzców do konkursu, musi zgłosić się co najmniej 40 osób. W przypadku zgłoszenia się mniejszej ilości osób, konkurs zostanie odwołany.
14. Osoby, które zaprzestaną publicznie obserwować blog http://sajjida.blogspot.com po zakończeniu konkursu, zostaną wpisane na „Czarną Listę”, a ich zgłoszenia nie będą brane pod uwagę w kolejnych konkursach.
15. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach. O ewentualnych zmianach autor bloga poinformuje w poście konkursowym. Uczestnicy są zobowiązani śledzić post konkursowy.
16. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

WYNIKI KONKURSU:

Pierwsze miejsce zajmuje: Patrycja Bajerczak
Nagroda pocieszenia wędruje do: daisu

Dziewczyny proszę o przesłanie swoich danych do wysyłki na adres: sajjida.kontakt@gmail.com




Wszystkim uczestniczkom dziękuję za wzięcie udziału w konkursie i zachęcam do śledzenia bloga, gdzie odbędą się jeszcze inne konkursy. 




84 komentarze:

  1. ja mam póki co za dużo rzeczy :D powodzenia wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję publicznie jako: Cathy
    Odpowiedź na pytanie: Od stu lat przymierzam się do wypróbowania pomadek z Golden Rose i jakoś mi nie po drodze, z tą paletką Makeup Revolution tak samo, więc może dzięki Twojemu konkursowi w końcu udałoby mi się ubogacić moją kosmetyczkę w te dobroci.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako just_stay_classy
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: kasia93@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Podla sianka
    Odpowiedź na pytanie: Właśnie stawiam swoje pierwsze kroki, jeśli chodzi o makijaż i myślę, że ta paletka bardzo by mi w tym pomogła :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie mam bloga
    Mój adres e-mail: karolinafig1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Weronika Kopczyńska
    Odpowiedź na pytanie: Chcę w końcu zacząć się bardziej malować. Nie interesuje się makijażem, a maluje się tyko trzema kosmetykami. Myślę, że czas to zmienić, a ta paletka na pewno mi w tym pomoże. Dużo o niej słyszałam i bardzo mi się podoba tak samo jak pomadka. świetnie by było gdybym to właśnie ja wygrała te kosmetyki i od tego właśnie zaczęła mój prawdziwy start z makijażem.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: https://weruczyta.blogspot.com/ boczny pasek w zakładce konkursy
    Mój adres e-mail: weronika.kopczynska@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin

    Obserwuję publicznie jako: miyamoto daisu
    Odpowiedź na pytanie: W ramach nowy rok - nowa ja postanowiłam zabrać się za siebie i zrzucić nieco swojej (nad)wagi, super byłoby mieć czekoladę, od której kilogramów nie przybywa! :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak, jako @huraganek ;)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Tak, boczny pasek po prawej stronie bloga http://da1su.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: daisu.contact@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    obs-Magdalena B
    Odpowiedź na pytanie Czekoladowa paletka idealnie podkreśli moje piękne piwne oczy:)
    FB-Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) Fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Pięknem Oczarowana
    Odpowiedź na pytanie: To ja powinnam wygrać paletkę, ponieważ byłby to idealny prezent na moje 22 urodziny, które wypadają właśnie w lutym.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: www.lifestylebyagnieszka.blogspot.com
    Mój adres e-mail: lifestylebyagnieszka@gmial.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Barbara Marciniak
    Odpowiedź na pytanie: Już widzę swoje makijaże wykonane przy użyciu tej cudownej paletki :D <33
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: link
    Mój adres e-mail: pieknopomojemu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Ania Beska
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że to ja powinnam wygrać którąś z tych nagród, ponieważ wtedy bym się zmobilizowała do nauki makijażu. :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: ania12771@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję publicznie jako: Fu Zja
    Odpowiedź na pytanie: Powinnam wygrać, bo lubię mieć udany makijaż fajnymi kosmetykami, wtedy gdy mój dzień niekoniecznie jest udany :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Mana Kamisaka
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: fejsfan00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i akceptuję warunki regulaminu.
    Obserwuję jako Back Black.
    Paletka z MUR chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu i baaardzo cieszyłabym się gdybym to ja dostała ją w swoje rączki. ;) Lubię makijaż i chciałabym mieć kolejne narzędzie do nauki - trening czyni mistrza i ja w to wierzę! :)
    Powodzenia dla wszystkich zainteresowanych.
    mój email backtoblack097@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia wszystkim, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i akceptuję regulamin Kochana :)
    Obserwuję jako : Szymka
    mój email : szymon.angelika.flor@gmail.com
    Kochana odpowiadając na pytanie : Bardzo chciałabym wygrać, gdyż jestem maniaczką makijażu i Uwielbiam wypróbowywać nowe trendy i techniki makijażu,a ponieważ u mnie nie mam dostepu do tych kosmetyków fajnie by było je wygrać. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i akceptuje regulamin :*
    Obserwuje jako: Paulina
    E-mail: paulinaa1047@gmail.com
    Odpowiedz: chciałabym wygrać, ponieważ jestem zachwycona tą paletką a nie jest dane mi jej nigdzie dostać. Na promocjach w rossmanie jej nie znalazłam, tak samo w innych sklepach tego koloru czekoladki ciagle brak. A w końcu marzy mi się zrobic piękny makijaż właśnie za jej pomocą. Do tego pomadki z Golden Rose będą jej idealnym uzupełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomadki Golden Rose, są super trwałe i pięknie się prezentują :) Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wszystkim powodzenia! :) Paletkę mam i jest fajna, więc tym bardziej warto próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Ola Grudzień
    Odpowiedź na pytanie: po prostu kocham czekoladę i wyrazisty makijaż i byłabym szalenie szczęśliwa, gdybym wygrała! <3
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak :uroczek
    Mój adres e-mail: uroczek17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:
    karolina ryszka
    Odpowiedź na pytanie:
    Nie ukrywam, że mam obsesję kosmetyczną ;) i w jakiś sposób mam zamiar związać swoje życie z kosmetyką, uwielbiam ciągle uczyć się nowych rzeczy, tworzyć makijaże i przede wszystkim testować nowe kosmetyki :)Swoją radość z życia wyrażam poprzez makijaż, który sam w sobie zawiera magię koloru. Kocham to co robię ♡
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Mój adres e-mail:
    karolina.ryszka@onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Natalia Włodarczyk (wlodareeek)
    Odpowiedź na pytanie: Poluję na tę paletkę już od dłuższego czasu i jakoś nie mogę się zdecydować na zakup haha. Interesuję się makijażem i kosmetologią, nie ukrywam, że nowe produkty pomagają rozwijać wachlarz możliwości.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Mój adres e-mail: nat.wlodarczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział!
    Odpowiedź: Ponieważ jest to paletka makeup revolution, a ja bardzo potrzebuję rewolucji w tym roku!
    Obserwuje bloga jako Riku Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  23. great post!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłoszę się w późniejszym terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziś nie mam weny na konkursy ale może w innym dniu się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą paletkę tylko białą i jest na prawdę dobra. Posiadam w swojej kolekcji pomadek trzy z Golden i jestem mega zadowolona ( jedna z najlepszych pomadek ).
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia wszystkim ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Chabrowa Czytelniczka
    Odpowiedź na pytanie: Ponieważ kocham pomadki Golden Rose i z pewnością nie będzie się ona u mnie kurzyła, chce się nauczyć mocniej malować oko, a do tego dopiero dzisiaj odczuwam prawdziwy Blue Monday i mam ogromnego doła :(
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku:nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: magda leszcz (domowy klimacik u madzi)
    Odpowiedź na pytanie: Szukam paletki idealnej, a ta mnie bardzo ciekawi :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Magdalena Leszczy..
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako domowy klimacik
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://www.blogger.com/rearrange?blogID=8183673195891750387&widgetType=Image&widgetId=Image20&action=editWidget&sectionId=sidebar-right-1
    Mój adres e-mail: magdaleszcz86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę wszystkim powodzenia! Nie biorę udziału bo wiem i tak, że nie wygram hehe. Nigdy nie mam szczęścia. Bardzo fajny blog. Pytałaś u mnie o wspólną obserwację, tak więc ja już i czekam na rewanż. Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: ka ja
    Odpowiedź na pytanie: Nie lubię takich pytań bo dlaczego ja a nie ktoś inny? Ale skoro muszę to chciałabym wygrać ponieważ już od dawna chciałam mieć te kosmetyki, po za tym bardzo lubię testować .
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: https://zwariowanaklaudynka.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: kaja5411@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  33. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:fubu
    Odpowiedź na pytanie:Ponętne usta to o nich marzę,
    w idealnym makijażu bez skrępowania się wszystkim pokażę,
    z takim zestawem lub pomadką świat zawojuję,
    A na ich punkcie totalnie zwarjuję.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail:marzena2210@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: mar ta
    Odpowiedź na pytanie: Zrobiłam sobie ostatnio skarbonkę świnię i zbieram na zestaw pędzli do makijażu, chciałabym je wypróbować na tej palecie.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: -
    Mój adres e-mail: mtusia007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: xxxkarolajnxxx
    Odpowiedź na pytanie: Zgłaszam sie :)
    Chciałabym wygrać, ponieważ jestem osobą która kocha makijaże i chciałabym zostać w przyszłości wizażystką, więc super byłoby wygrać, szczególnie dlatego, że w tym momencie jestem uczennicą i nie mam za dużo pieniędzy, żeby móc pozwolić sobie na zakup kosmetyków, a ta paletka pomogłaby mi się dalej rozwijać w mojej pasji ☺️

    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: karolinaa060898@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Kosmetyczna Klasyka
    Odpowiedź na pytanie: Powinnam wygrać, ponieważ tej paletki nigdy nie miałam i mam na nią chrapkę. W ogóle wybrałaś bardzo fajne prezenty - skromny konkursik, ale ze świetnymi i sztandarowymi produktami. I dobrze wiesz, że kosmetyków nigdy dość - szczególnie szminek od Golden Rose - tych jeszcze nie miałam :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail:kosmetyczna.klasyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  37. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:
    Zgłaszam się i akceptuję regulamin :)

    Odpowiedź na pytanie:

    Dlaczego ja? Ponieważ nie mam zbyt wielu paletek z cieniami a szminek od Goldern Rose nigdy nie próbowałam, kocham wszystko co do złudzenia przypomina czekoladę, 30 mam imieniny a ta paletka byłaby idealnym prezentem.

    Obserwuje publicznie jako: Martyna
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: m.e.wiggin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Lady Skywalker
    Odpowiedź na pytanie:
    Chciałabym wygrać dlatego, że przydałaby mi się nowa paletka, bardzo ucieszyłabym się nowymi kosmetykami, jeśli uda mi się wygrać - obiecuję zająć się nimi należycie.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: veronie8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję publicznie jako: Pietrucha
    Odpowiedź na pytanie: Paletka Makeup Revolution jest moim cichym marzeniem, a dla miłośniczki makijażu oka to może być wielkie spełnienie, bo uwielbiam się malować i na oku inspirować, wprawiać się w wir i w kółko na nowo nowymi trendami inspirować! : )
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Angelika K...
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako Pietrucha_k
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: brak
    Mój adres e-mail: angelika120@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Ania Wanna
    Odpowiedź na pytanie: Ta paletka strasznie mi się podoba, więc postanowiłam spróbować swojego szczęścia.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (Ala.M...)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (Ala.M...9)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: 09kwa123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Iwona
    Odpowiedź na pytanie: powinnam wygrać w ramach prezentu - w końcu jubileuszowy 200. obserwator to nie byle kto :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak - iwonka.bloguje
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://iwonka-bloguje.blogspot.com
    Mój adres e-mail: iwonka.bloguje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Zuzanna P
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym otrzymać paletkę Makeup Revolution oraz pomadkę Golden Rose, ponieważ uwielbiam się malować, a jestem przekonana, że dzięki tej nagrodzie na mojej twarzy powstanie olśniewający i niepowtarzalny makijaż, dzięki któremu poczuję się pięknie i kobieco.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: pzuzanna94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Klaudia Ryba
    Odpowiedź na pytanie:Paletka idelnie pasowalabym do mojej 'czekoladowej' karnacji :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:Natalia Piatczyc
    Odpowiedź na pytanie: moim małym marzeniem jest przetestowanie matowej pomadki Golden rose - jeszcze jej nie mam w swojej kolekcji, a w moim mieście ich nie ma, a czekoladka MUR pozwoliłaby ulepszać mi mój makijaż oka.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (jako Natalia Piatczyc)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (jako natalovvka)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: nata050697@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Jezolek
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym wygrać w konkursie, ponieważ kocham kosmetyki oraz byłby to dla mnie świetny prezent na zbliżające się osiemnaste urodziny :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: jezolek757@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszamy się do konkursu i akceptujemy jego regulamin!

    Obserwuję publicznie jako: Mysia Familia
    Odpowiedź na pytanie: Myszy jako skromne stworzenia o niewielkich potrzebach powinny wygrać nagrodę, ponieważ szminka Golden Rose w odcieniu 2 to ukochana pomadka Panny Mysi, a i czekolada włada jej sercem od wielu lat podobnie jak róż.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Mysia Familia
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    Mój adres e-mail: mycha148@op.pl

    Życzymy powodzenia wszystkim uczestnikom zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Karolina Bujak
    Odpowiedź na pytanie: Jestem wręcz uzależniona od czekolady i nie mam pojęcia dlaczego jeszcze nie zdecydowałam się na zakup tej paletki, więc liczę na to, że może uda mi się ją wygrać u ciebie :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (Karolina Malczyńska)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (sepression)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie :(
    Mój adres e-mail: karaxzx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: xwyaxzyt lub Wiktoria Zygmunt (nie mam pojęcia jak się wyświetliło u Ciebie po zmianie nazwy)
    Odpowiedź na pytanie: Dopiero co wstępuję w progi miłośniczek makijażu, taka paletka uczyniłaby mnie o krok bliżej do osiągnięcia sukcesu jakim jest perfekcyjny makijaż oka. Ze względu na wiek szkolny nie mogę pozwolić sobie na samodzielny jej zakup, więc spróbuje szczęścia, amatorzy podobno je mają.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (Wiktoria Z.)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (xwya_xzyt)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie, ale wysłałam koleżankom do odwiedzenia link do twojego bloga :))
    Mój adres e-mail: wiktoriaz144@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję publicznie jako: Zuzanna K
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym jednocześnie schudnąć i mieć czekoladkę, jeśli udało by mi się wygrać, jednocześnie bym chudła i miała czekoladę.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak monuzu
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: zuzannaknn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  50. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Paulina Chojnacka
    Odpowiedź na pytanie: Dlaczego ja powinnam wygrać ? Cóż szczerze mówiąc niestety nie mogę sobie pozwolić na tak wspaniałą paletkę, zwyczajnie zawsze są jakieś inne ważniejsze wydatki, dom, rodzina, dziecko - czasami brakuje czadu dla siebie, dlatego próbuję szczęścia w konkursie. 🙂
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Paulina Chojnacka
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako @paulinchojnac
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: link Nie mam bloga
    Udostępniłam na Facebooku: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1123852324407562&id=100003484157686&ref=bookmarks
    Mój adres e-mail: pcyran6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się do konkursu i mam przyzwolenie od rodziców.
    Obserwuję publicznie jako: Princess complex/ mizaki
    Odpowiedź na pytanie: Chciałabym wygrać dlatego, iż jako młoda osoba dopiero zaczynam przygodę z makijażem i chcialabym poeksperymentować z różnymi markami. Odcień szminki jak i paletki na dodatek bardzo wpasowują się w mój gust.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak, jako Wiktoria Salwowska
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak, jako @afbbygirl
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie mam bloga.
    Udostępniłam na Facebooku: nie.
    Mój adres e mail: mamdejzi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Roksana .
    Odpowiedź na pytanie: Makijażystka ze mnie mała, ale nowa paletka by się przydała. Nowa szminka? Ale była by ze mnie fajna dziewczynka. Makijaże nowe tworzyć lubię i mam nadzieję, że się w tym nie pogubię. Chcę wyglądać jak piękna kobieta i żeby pod balkonem każdy chłopak z kwiatkiem czekał. I pamiętaj moja kochana, że każda dziewczyna bez makijażu też jest wspaniała. Pozdrawiam :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak, jako Roksana Mantykiewicz
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie posiadam
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie mam bloga
    Mój adres e-mail:roksana01212@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:An!a
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo długo byłam przeciwniczką makijażu, odbiegam od moich rówieśniczek wiedzą na temat beauty, ale wdrążyłam się w tą sferę i bardzo mnie to zainteresowało, chcę nadrobić lata niewiedzy dzięki próbowaniu nowych kosmetyków, a wygrana pomogłaby mi przetestować może moich przyszłych ulubieńców. :))
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: ania.urbanik13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:WerAna
    Odpowiedź na pytanie: Mój budżett takich wydatków nie przewiduje, na ładną paletkę mi zawsze brakuje :P
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Mój adres e-mail:wwpp1122@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Muffinka
    Odpowiedź na pytanie: Ciągle planuję, że od jutra przechodzę na dietę, ale słodycze ciągle kuszą, taka kosmetyczna czekoladka idealnie zastąpiłaby mi tę do jedzenia, a parę kilo samo by zniknęło :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: www.szalonemuffiny.blogspot.com
    Mój adres e-mail: szalonemuffiny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Karolina Wawrzynowicz
    Odpowiedź na pytanie: Od kilku miesięcy zaczęłam interesować się makijażem. Moim hobbym stało się zbieractwo różnego rodzaju kosmetyków, głównie kolorówki. Paletka była by czymś wspaniałym wśród mojej kolekcji paletek z mur. Chętnie ją przygarnę. A te cudowne opakowanie było by wręcz ozdobą kolekcji razem z serduszkiem mur. Była by perełką wśród paletek.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: link - nie
    Mój adres e-mail:karolina.wawrzynowicz94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Anna Lew
    Odpowiedź na pytanie: Marzę o tej pięknej paletce, bo nic tak nie dodaje pewności siebie kobiecie jak dobry makijaż, a ja bardzo tej pewności siebie teraz potrzebuję, gdyż od początku marca zaczynam nowe życie- idę do pracy po dwuletnim siedzeniu w domu z dzieckiem, przeprowadzam się w zupełnie nowe miejsce i co najważniejsze zaczynam życie szalonej singielki! :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: Anlevy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: http://agatejszaa.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Dzięki Tobie chyba w końcu zabiorę się za prowadzenie bloga, a wygrana mogłaby poprawić mi humor podczas trwania mojej zimowej chandry! POZDRAWIAM :*
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak!
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak!
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Dopiero zaczynam blogować. Mam pusteczki.
    Mój adres e-mail: agata.wanke@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale przez przypadek skasowałam Twój komentarz. Jednak odpowiedź pamiętam i jak najbardziej biorę ją pod uwagę ;)

      Usuń
  60. Obserwuję publicznie jako: Ola Jankowska
    Odpowiedź na pytanie: W kolekcji moich kosmetyków brakuje mi porządnej paletki :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: ooolllaaa8883@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję publicznie jako: Verierra
    Odpowiedź na pytanie: Uważam, że to ja powinnam wygrać, bo zaczynam eksperymentować z cieniami, a pomadki golden rose to moje ulubione, chociaż tych kolorków nadal nie mam! :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak! (Daria Naprawa)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (Verierra)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: https://verierra.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: verierra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję publicznie jako: Patrycja Bajerczak
    Odpowiedź na pytanie: Śmierć przez czekoladę? Tego jeszcze nie próbowałam!
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: patixa098@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Natalia J.
    Odpowiedź na pytanie: To ja powinnam wygrać paletę, ponieważ mażę od dawna o świetnej palecie, a kolory w tej palecie są wprost dla mnie stworzone.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Natasha Jas
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako doolary2
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: koffee@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Zuuz Ka
    Polubiłam fb jako Zuzanna Dudko
    instagram jako zuzianeczka
    baner na blogu www.zuzkapisze.blogspot.com
    mail: zuza.malinowska86@gmail.com

    Dlaczego ja mam wygrać?

    Od dawna szukam paletki doskonałej, a ta wydaje się interesująca- na pewno jeśli wygram ją ja- opisze ją i dodam linki do Twojego bloga u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam :)

    Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin!
    Obserwuję publicznie jako: Dreaminggirl_11_
    Odpowiedź na pytanie: Z Makeup Revolution czekoladki, byłyby idealnym dopełnieniem mojej kosmetycznej gromadki, wygrać ową czekoladkę bym bardzo chciała i z wdzięcznością wszystkich z pomadką Golden Rose na ustach bym wycałowała. :*
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (jako Aleksandra Wrońska)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (jako dreaminggirl_11_)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://dreamworldbydreaminggirl.blogspot.com
    Mój adres e-mail: dreaminggirl_11@onet.pl

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  66. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako:Agnieszka Kasprzak
    Odpowiedź na pytanie: Ostatnimi czasy postanowiłam coś w sobie zmienić i stwierdziłam że muszę nauczyć się robić piękne makijaże jak inne blogerki a taka paletka będzie mi do tego bardzo przydatna.
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Agnieszka Kasprzak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako AGNIESIA241
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://agniesia123.blogspot.com/?m=0
    Mój adres e-mail:agniesia241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Agnieszka
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że ta nagroda pomogłaby mi w przyszłości uniknąć sytuacji podobnej do zeszłotygodniowej, gdy ja, makijażowy laik, podczas przygotowań do własnej studniówki musiałam posiłkować się "sprzętem" oraz umiejętnościami przyjaciółek. :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Nie
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: life-of-modeline.blogspot.com
    Mój adres e-mail: agusia13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję publicznie jako: KawaiiBlondie

    Odpowiedź na pytanie: Myślę,że paleta ta to wymarzony smakołyk dla tak wielkiej fanki zarówno czekolady,jak i kosmetyków jak ja (i nie straszne mi widmo śmierci w nazwie produktu). O ile nie kusiły mnie pierwsze paletki z oferty MUR, tak czekoladki były na mojej liście chciejstw, od kiedy tylko zobaczyłam ich zdjęcia w internecie.
    A pomadki od Golden Rose słyną ze swej trwałości,co będzie przydatne ze względu na planowaną niedługo randkę c: Ponadto ciemniejszy,przygaszony,pudrowy róż będzie dobrze komponował się z moim chłodnym typom urody.

    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (Weronika Podhorodecka)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (animozje)

    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu:https://weaq.blogspot.com/2017/02/blog-post.html

    Mój adres e-mail: nikawerokawaii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Katarzyna Nowak
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że to akurat ja powinnam wygrać te świetne kosmetyki, bo... co prawda cienie są świetne i wyglądają apetycznie, a wiem też że pigmentację mają świetną... Ja tak naprawdę od dawna szukam pomadek Golden Rose w swoim małym mieście i niestety głucha cisza... - najbliższy sklep stacjonarny GR jest 50km ode mnie, dlatego chciałabym mieć tą szansę i przetestować je w koncu na swoich ustach. :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: nie
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak, jako usiadzwygodniee
    Mój adres e-mail: usiadzwygodnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  70. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Natalia Smoleń
    Odpowiedź na pytanie: Powinnam wygrać tę paletkę, bo chcę ćwiczyć silną wolę - patrzeć na czekoladę i jej nie zjeść:)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Mój adres e-mail: natalia.smolen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: madame Mess
    Odpowiedź na pytanie: Ponieważ jeśli mam kiedyś zginąć, to tylko z ręki czekolady! :D
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Małgorzata Baron
    Mój adres e-mail: ma.l01@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin. :)

    Obserwuję publicznie jako: Limonette
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (Jako nettelimo)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://limobooks.blogspot.com/p/wasze-blogi.html

    ODPOWIEDŹ NA PYTANIE: Myślę, że warto powierzyć nagrody w moje ręce, ponieważ dzięki temu uszczęśliwiłabyś aż TRZY, bliskie sobie osoby: mnie, gdyż uwielbiam brać udział w konkursach i czerpać satysfakcję z mniejszych oraz większych zwycięstw (każde liczy się tak samo mocno, choć te dla innych są jeszcze milej odczuwane!), moją siostrę kochającą makijażowe nowości i eksperymenty, dzięki którym może czuć się jeszcze piękniejsza (choć jak dla mnie jest naprawdę śliczna!) oraz moją mamę utożsamiającą pewność siebie z trwałym, acz klasycznym kolorem pomadki - bez niej, choćby schowanej w czeluściach torby, nie potrafi wyjść z domu - kto wie, kiedy mogłaby się jej przydać, prawda? :)

    Mój adres E-MAIL: nettelimo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Magdalena Kiepas
    Odpowiedź na pytanie: Jestem prawdziwą czekoladoholiczką: nie wyobrażam sobie dnia bez zjedzenia kilku kanek tego przysmaku, moim ulubionym napojem jest gorąca czekolada, wszystkie me balsamy i żele pod prysznic mają koniecznie zapach czekolady, mieć jeszcze czekoladowe cienie na powiekach - marzenie! :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak (Magda Kiepas)
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak (magda.845)
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie mam bloga :(
    Mój adres e-mail: gwiazdka913@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Daria Bloger
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo chciałabym wygrać, gdyż ja swojej własnej paletki nie posiadam a strasznie chciałbym taką mieć i nauczyć się odpowiednio blendować i nakładać cienie :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: http://aaabydidi.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: aaabydidi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: r.helt
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo bym wygrać chciała, na przekór mojej siostrze,która w moje szczęście wierzyć nie chciała.
    Polubiłam Sajjida Blog na Faceboku: Tak
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: Nie
    Mój adres e-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję publicznie jako: Saszka K
    Odpowiedź na pytanie: Makeup Revolution po nocach mi się śni, żadna czekolada nie wyzwoli we mnie tylu endorfin, co taka wygrana paletka ;)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak Saszka Kołodziej
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak saszkasledzitrendy
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: nie
    Mój adres e-mail: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się do konkursu i akceptuję jego regulamin
    Obserwuję publicznie jako: Pingwinowa
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo chciałabym wygrać paletkę Makeup Revolution Death by Chocolate, ponieważ moim celem jest skompletowanie wszystkich czekoladowych paletek MUR :)
    Polubiłam Sajjida Blog na Facebooku: Tak jako Pingwinowa
    Polubiłam konto @sajjida.blog na Instagramie: Tak jako pingwinowa.blog
    Udostępniłam baner konkursowy na swoim blogu: https://pingwinowa.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: pingwinowa.panna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. W końcu los się do mnie uśmiechnął! Poprawiło mi to bardzo humor i rozweseliło tą ponurą niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!