13 stycznia 2017

Peeling do ust DIY


Niedawno pisałam wam o tym, jak przygotowuje pomadkę w domu. Możecie przeczytać o tym tutaj. Dzisiaj pokażę wam jak zrobić własnoręcznie peeling do ust, dzięki któremu pozbędziemy się suchych skórek i wygładzimy nasze wargi.




Potrzebujemy:

* 1 łyżeczkę miodu
* 1 łyżeczkę oleju kokosowego
* 1 łyżeczkę cukru
* Słoiczek po pomadce/ słoiczek na próbkę kremu

Jak widzicie na zdjęciu, najpierw chciałam stworzyć peeling w sztyfcie, jednak taki pomysł nie wypalił, bo nasz peeling był zbyt miękki. Dlatego lepiej użyć słoiczka.

Przekładamy wszystkie składniki do jednego naczynia i mieszamy do momentu uzyskania jednolitej konsystencji



Następnie przy pomocy łyżeczki przekładamy nasz peeling do słoiczka. Wygładzamy go i wkładamy do lodówki na ok. 15 minut ;) Dzięki temu peeling będzie twardszy.


Tak wyglądał mój peeling po wyjęciu z lodówki. Jednak peeling okazał się zbyt miękki, przez co ciężko go wydostać z takiego aplikatora. O wiele lepiej użyć słoiczka.


Peeling można dowolnie modyfikować: można dodać do niego przyprawy lub soki, by uzyskać smak i kolor :) Poza tym można też użyć innego oleju oraz cukru.


44 komentarze:

  1. ciekawa propozycja;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda i skład bardzo przyjazny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, na pewno wypróbuję :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wykonać sobie taki peeling:) bardzo fajny "przepis" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno spróbuje!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, na pewno kiedyś go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować:)
    Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miód się świetnie do tego nadaje, też go używam do peelingu, ale niestety olej kokosowy nie dla mnie bo mam uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł ;) Na pewno wypróbuję, bo ostatnio właśnie walczę z kilkoma skórkami na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny produkt ! peelingi do ust nie są zbyt popularne - dwa lata temu prawie nikt nie wiedział co to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale teraz są dosyć popularne :)

      Usuń
  11. Muszę przyznać, że zapowiada się bardzo ciekawie! Będę musiała spróbować zrobić taki peeling! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny przepis na peeling.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten peeling - tez go robię w domu, tyle że na oliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię peelingów do ust :D tak czytam, czytam sposób wykonania... I masz napisane, ze trzeba włożyć na 15 minut do lokówki haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu nie będzie taki wodnisty :)

      Usuń
  15. Ja nigdy nie byłam dobra w diy więc... :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjazny i chyba muszę w końcu zrobić sobie taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Często robię sobie peelingi do ust ale nie wpadłam na to żeby przechować je w jakimś opakowaniu po pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam już o tym DIY i z czystym sumieniem mogę go polecić,bo sama próbowałam.Chociaż nigdy nie pomyślałabym,żeby przechowywać go w pudełku po pomadce.Świetny pomysł.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale prosty,za to praktyczny i fajny przepis

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie ze można coś takiego zrobić samemu :) ja zwykle decyduje się na kupne ale może kiedyś się to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł! Wygląda to jako genialny pomysł na zbiórkę harcerką! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały czas obiecuję sobie, że zrobię sobie taką domową wersję i okazuje się, że mam słomiany zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, naturalny peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś dla mnie! Muszę sobie zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno w przyszłości skorzystam, tylko pierw muszę się zaopatrzyć w olej kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. mega pomysł! wyprubóję i ja coś stworzyć... jedyne co sama robię to peelingi z kawy :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam wszystkie składniki w domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ciekawe! Chyba nie wpadłabym na to sama ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne DIY, zwłaszcza, że na usta lubię często stosować peelingi :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł super, trzeba wypróbować patentu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cały czas noszę się z zamiarem wykonania takiego peelingu...

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!