6 stycznia 2017

Moje nowości z Banggood


W dzisiejszym wpisie chciałabym się z wami podzielić moimi nowościami ze strony Banggood, Myślę, że większość z was kojarzy tę stronę. Jeżeli nie, koniecznie tam zajrzyjcie. Znajdziecie tam wiele gadżetów urodowych, elektronicznych, a także ubrań oraz dodatków. Jest w czym wybierać.



Zdecydowałam się na zakup torebki oraz pędzla do oczu. Od dłuższego czasu chciałam, kupić raczej małą, szarą torebkę. Ta bardzo przypadła mi do gustu. Ma ładny, jasno-szary kolor oraz długi pasek. Torebka ma idealny rozmiar, aby zmieścić w niej najpotrzebniejsze rzeczy. Spokojnie można w niej nosić telefon, portfel, kosmetyczkę :) Dostępna jest w kilku wariantach kolorystycznych. Co zauważyłam, napis na niej jest inny, niż ten na zdjęciach na stronie, ale akurat mnie to w niczym nie przeszkadza.


Zdecydowałam się także na zakup pędzla do oczu. Jest on dwustronny. Z jednej strony mamy pędzel języczkowy, płaski z drugiej typowy włochaty pędzel do blendowania. Trzonek pędzla jest bardzo ładny. Jego kolor jest złotawy. Pędzel naprawdę ładnie się prezentuje. Włosie jest miłe w dotyku.



Z pędzla także jestem zadowolona. Dobrze spełnia swoje zadanie. Prezentuje się identycznie, jak na zdjęciu na stronie internetowej. Za cenę niespełna 10 złotych możemy dostać naprawdę fajny dwustronny pędzel. 

Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Przyszło po 2 tygodniach, co mnie bardzo miło zaskoczyło. Szybko i solidnie :) Polecam zakupy na tej stronie, naprawdę jest tam wiele, godnych uwagi rzeczy.



Osoby, które poklikają w powyższe trzy linki, mogą liczyć na odwdzięczenie się przy najbliższej okazji, wystarczy, że wspomną o tym w komentarzu :)

Znacie Banggood? Lubicie robić tam zakupy? Co sądzicie o powyższych rzeczach?

59 komentarzy:

  1. Torebka bardzo ładna. Ja jeszcze nie zamawiałam z tej stronki ale ostatnio zyskuje ona na popularności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka, ma taki cudny kolor :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem absolutną fanką szarości, więc torebka bardzo mi się podoba. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta torebka <3 Fajnie, że jesteś zadowolona z zamówienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel wygląda fajnie, ale nie lubię dwustronnych :D Gdyby miał tylko tę część do blendowania byłby lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane :-) bardzo ładna torebka, ja jakiś czas temu zrezygnowałam ze współpracy z nimi, robiła się męcząca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie. Co znaczy, że była męcząca?

      Usuń
  7. The bag is very pretty. I'm your new GFC follower. Happy New Year ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zamówienie, podoba mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka cudowna, szukam takiej od dłuższego czasu! :) Pędzel też bardzo ciekawy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka bardzo fajna. Sama chciałabym taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się krój torebki.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! piękną torebkę kupiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie szukałam pędzla od dłuższego czasu, może właśnie ten kupię :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebka, na pewno będzie pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam torebke o takim samym kroju,jest mala ale naprawde pojemna :)
    poklikalam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka bardzo ładna :) A pędzel wygląda całkiem porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sklep znam, mają naprawdę duży asortyment:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzelek wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta torebka bardzo przypadła nam do gustu :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna torebka,będę musiała zajrzeć na te strone:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie rzeczy z banggood
    może wspolna obs ? zacznij i daj znac https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam torebkę w podobnym kolorze i bardzo ją lubię. Twoja śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna torebka ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy, obie mi się podobają ;)
    poklikane :D 52,72 zł, 9,61$

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka jest świetna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. poklikane :) lubiłam bangood, ale sama zerwałam z nimi kontakt, bo coraz mniej oferowali, a wymagali więcej i więcej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, jak to będzie w przyszłości :) Póki, co forma współpracy mi odpowiada.

      Usuń
  27. urocza torebeczka! jeszcze nie zamawiałam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pędzel :)
    Pozdrawiam i Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny kolorek torebeczki ;)
    po klikane

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebeczka cudowna! Dokładnie za taką się rozglądam :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebeczka piękna<3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the color and the shape of the bag!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  33. Bangood ma naprawdę wielki asortyment ;D Śliczna torebka :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczekuję właśnie na przesyłkę z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna torebka!
    www.niedokoncakosmetycznie.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne rzeczy :) super blog!

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna torebka i zdjęcia.Równiez obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne zamówienie ;)
    P.S. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!