4 stycznia 2017

⭐Mój hit!⭐ Serum Alterra do pielęgnacji twarzy


W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami moim małym odkryciem kosmetycznym. Serum  Alterra gości w mojej kosmetyczce od kilku tygodni i wiem, że najchętniej widziałabym je tam już zawsze...


Najpewniej nigdy bym nie zauważyła tego serum na rossmannowskich półkach, gdyby nie Kamila z bloga początkująco-kosmetycznie, na który was serdecznie zapraszam. Kamila zachwalała ten kosmetyk, więc bez zastanowienia wrzuciłam go do koszyka przy najbliższych zakupach.

Serum dostaniemy w Rossamannie za około 8 zł. Jego pojemność to 30 ml. Ma bardzo wygodne opakowanie z pompką, która pozwala na zachowanie higieny.

Skład:
Aqua, Alcohol, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil, Sodium Lactate, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Xanthan Gum, Olea Europaea Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Rhizobian Gum, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Farnesol


Według informacji na opakowaniu serum przeznaczone jest do cery suchej i bardzo suchej. W składzie ma witaminę E oraz olej oliwkowy BIO, kwas hialuronowy. Serum nie posiada konserwantów ani syntetycznych barwników, silikonów, parafiny. Serum oprócz twarzy, można aplikować na szyję oraz dekolt.



Jeżeli kiedykolwiek miałyście dość znane kosmetyki do włosów z Alterry z granatem i aloesem, to zapach serum będzie dla was znajomy. Serum ma bardzo charakterystyczny, świeży zapach. Ma też średnio-gęstą konsystencję. Jego kolor jest mętny. Przy aplikacji szybko się wchłania i wydaje się być bardzo lekkie.


Dlaczego to mój hit?

Po pierwsze cena oraz dostępność- ogromnie na plus. Za tak niską cenę naprawdę warto zaryzykować. Po drugie- nawilżenie! Przed jego zakupem borykałam się z suchą skórą na policzkach, na nosie i skroniach. Widniały tam suche skórki, których nie mogłam się pozbyć. Nie pomagało ani złuszczanie, ani nawilżanie różnymi kremami. Podkład na skórze wyglądał fatalnie. Wszędzie odstawały suche skórki. Strefa T oraz miejsca pod oczami mocno się świeciły, a ja już nie wiedziałam co robić i po jakie kosmetyki sięgać.


Serum już za pierwszym razem miło mnie zaskoczyło. Miło się je aplikuje, natychmiastowo przynosi ukojenie ściągniętej skórze. Ponieważ moja cera wymagała mocnego nawilżenia, początkowo nakładałam na nią sporą ilość serum. Po kilku dniach używania z mojej twarzy zniknęły suche miejsca. Był to dla mnie szok! Do tej pory nic nie przynosiło tak dobrych rezultatów. Przy regularnym stosowaniu tego kosmetyku, skóra staje się nawilżona, gładka i jaśniejsza. Co dla mnie istotne- serum nie powoduje zapchania porów i wyskakiwania niemiłych gości na twarzy. Dobrze współgra z moimi maściami przeciwtrądzikowymi oraz z podkładem. Kosmetyk idealnie nadaje się pod makijaż, podkład wygląda o wiele lepiej po wcześniejszym zastosowaniu serum.


Same oh i ah! :) Jak dla mnie to kosmetyczne must have. Ma same zalety, nie widzę żadnych wad! Nawet strefa T zaczęła się mniej przetłuszczać po jego stosowaniu. Moja skóra dawno tak dobrze nie wyglądała, a już na pewno nie była tak dobrze nawilżona. Koniecznie spróbujcie!

A może już znacie to serum? Lubicie kosmetyki do twarzy z Alterry?


43 komentarze:

  1. Ja też kocham to serum, u mnie gości w wieczornej pielęgnacji akurat, ale przyznaję genialne. I bardzo się ciesze, że to serum stało się również twoim hitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię używać na dzień, jak dla mnie idealne pod makijaż :)

      Usuń
  2. do twarzy nic nie miałam z tej firmy ;) wlosowe kosmetyki wspominam niemilo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemiło? Ja lubię ich maskę z granatem i aloesem. Jestem tym bardziej ciekawa, czy ten produkt byś polubiła.

      Usuń
  3. Nie znam, ale produkt wydaje mi się godny uwagi. Przy najblizszej okazji pewnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta marka to wielki HIT za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tej firmy szczerze mówiąc, ale cieszę się, że produkt się spisał! :)
    Cena przyciąga, więc możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba muszę wybrać się do Rossmana w najbliższym czasie po to serum. Szczerze mówiąc, wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi. A mam podobny problem z suchymi skórkami, więc może akurat okazałoby się wybawieniem dla mnie :) tym bardziej, że za taką cenę faktycznie warto zaryzykować i kupić :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj i daj znać!:) Warto zaryzykować.

      Usuń
  7. przydałoby mi się takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego serum, ale zaciekawiło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tego serum. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi fajnie. Nie znam produktu, ale chyba sie z nim zapoznam :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę serię, ale serum jeszcze nie miałam okazji próbować, muszę się za nim rozejrzeć jak zużyje obecne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym serum, ale myślę, że kiedyś wypróbuję :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie niestety krem do twarzy z Alterry zapchał niemiłosiernie za to maskę do włosów z granatem uwielbiam - jest to mój ulubieniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja zawsze boję się zapchania, tutaj nie ma o nim mowy.

      Usuń
  14. Hm... alkohol na drugim miejscu i dobrze nawilża? Najważniejsze, że nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, ale naprawdę daje rade! :)

      Usuń
  15. Nie słyszałam nigdy, ale brzmi bardzo zachęcająco :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą markę, więc sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt, jeszcze go nigdzie nie widziałam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Super cena i pewnie zapach, może wypróbuję ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że jest serum z tej serii, na pewno zakupię bo uwielbiam wszelkie sera a przyda mi się teraz takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Intrygujący produkt. Pozdrawiam i obserwuję, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować tego cacka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Komletnie nie znam więc nic nie powiem na ten temat :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że produkt w niskiej cenie Ci się tak dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto spróbować, choć produktu nie znam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Very interesting review!
    Wonderful product!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię bardzo Alterrę, ale tego serum nie miałam. Chyba wypróbuję, ostatnio mam coś przesuszoną cerę :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Alterra wydaje się być spoko - ale miałam tylko pomadkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zwróciłam na niego uwagi ! Będę mieć go na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Posiadam to serum i moja siostra też bardzo je lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak same ochy i achy to także zakupię

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli chodzi o alterre-miałam od nich olejek do ciała i był rewelacyjny:)Serum też muszę wypróbować:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią przetestuje ten produkt, jeszcze ma tak niską cenę ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogę nigdzie tego serum dostać, wszędzie jest tylko olejek, który z resztą sama używam chyba 5x z rzędu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że go nie wycofali! Na stronie Rossmanna jest i to za 4.99!:)

      Usuń
  34. Zauważyłam że ta firma ostatnio bardzo się rozwinęła a ich produkty kupuje coraz więcej osób. Podoba mi się to serum a do tego ta cena , muszę go kupić jak zużyje wszystko co mam.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!