20 stycznia 2017

Bardzo dobry tonik do twarzy- Ziaja bio aloes


Dopiero od niedawna zaczęłam doceniać toniki. Mycie twarzy żelem czy pianką nie wystarczy. Po zmyciu preparatu wodą często czujemy ściągnięcie skóry. W takim przypadku uratować nas może tylko tonik. Przywróci on skórze odpowiednie dla niej ph. Dlaczego polecam Wam tonik z Ziaji?


Jestem pewna, że większość z was kojarzy ten produkt. Można go dostać w każdym markecie czy w drogerii. Moja cera miejscami jest bardzo tłusta, a miejscami słucha. Już z doświadczenia wiem, że moja skóra lepiej reaguje na preparaty przeznaczone do cery suchej. Dlatego kupiłam tonik z Ziaji bio aloes do cery suchej lub normalnej.

Tonik kosztuje ok.5-6 złotych za 200 ml. Według producenta tonik ma za zadanie łagodnie oczyścić skórę, nawilżyć ją i tonizować. Poza tym ma ją łagodzić i przygotować do dalszych zabiegów.

Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, PPG-26-Buteth-26, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Bendoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Citric Acid.


Wieczorem, po umyciu twarzy żelem, nasączam płatek kosmetyczny tonikiem, następnie dokładnie przemywam nim twarz. Po jego użyciu czuję miłe odświeżenie i ukojenie. Skóra jest miękka i nawilżona, nie ma uczucia ściągnięcia. Po kilku minutach aplikuję krem lub serum. Rano ponownie oczyszczam twarz tonikiem. Tonik nie podrażnia, a wręcz koi skórę. Mimo mojej tendencji do wyprysków, tonik nie pogarsza stanu cery, a wręcz ją polepsza. Dobrze współgra z kremami, serami oraz podkładami. Wszystkie obietnice producenta się spełniają!

Polecam wam- tani, a przy tym bardzo dobry tonik. Miałyście go może?



33 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam, jednak bardzo lubię produkty ziaji :) do tego tonik ma fajna cenę, warto sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam, chętnie go wypróbuję, jak mój się skończy, bo cena fajna 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam produkty z Ziaji ale tego toniku jeszcze nie miałam:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie kupić ten tonik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Toniku nie znam, ale lubię kosmetyki z Ziaji bo mało kosztują, a dzialają nie gorzej od drogich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale moja siostra go używa i jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię toniki z Ziaji, ale tego niestety nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze po zmyciu wodą pianki czy żelu trzeba użyć tonika, żeby przywrócić naturalne pH skóry :) Ciekawy tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś mnie tym tonikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od zawsze musze przemyc skórę tonikiem, żeby przywrócić pH. Ziaja ma fajne i niedrogie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty z Ziaja:) tego toniku nie miałam okazji testować. Wydaję się być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ten tonik, był całkiem przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i bardzo go lubię, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam ich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  15. mam teraz z Barwy, ten też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty ziajii :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego gagatka nie próbowałam, ale mam w swojej kosmetyczce od niedawna tonik z wit. C z serii liście zielonej oliwki i też zaczynam go lubić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kosmetyki z Ziaji są bardzo fajne :) tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosuję toników:)
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat co do toników to nie mam zdania, ponieważ nie stosuję :) Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym wypróbowała ten tonik ;)) ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię toniki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Toniku nie znam, ale widzę bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy tego produktu. Dawno nie używałam toniku do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że się sprawdził :) Ale mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kilka ich toników, tego jeszcze nie, ale bardzo lubię nagietkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W wieku nastoletnim tonik był dla mojej problematycznej cery niczym guru - później jednak jednym się zrazilam, więc teraz nie używam go zbyt regularnie, jednak nad tym pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!