27 grudnia 2016

Zimowa wishlista z Rosewholesale


Od kilku dni trwa kalendarzowa zima, dlatego chciałabym wam pokazać moją wishlistę zimowych ubrań ze sklepu Rosewholesale. W tej chwili trwa tam świąteczna wyprzedaż, więc można dostać fajne ubrania oraz dodatki w niższych cenach.




Bardzo spodobał mi się ten sweter. Ma idealną grubość na zimę. Dodatkowo ma bardzo oryginalnie wykończony dół.


Kolejną rzeczą, która wpadła mi w oko, jest piękna biała koszula z wiązaniem u szyi. Nada się nie tylko zimową porą, ale także jesienią czy wczesną wiosną.


Moda na długie, do kolan buty trwa od zeszłego sezonu. Takie buty bardzo przypadły mi do gustu, jednak jeszcze takich nie kupiłam. Te na delikatnym, grubym obcasie są na mojej wishliście od roku!


Część z was pewnie widziała moją wigilijną stylizację. Przyznaję, że welur ostatnio bardzo mi się podoba. Chętnie ujrzałabym w mojej szafie kolejną sukienkę z tego materiału.


Muszę przyznać, że asortyment Rosewholesale bardzo mnie zaskoczył, jest tam ogromny wybór ubrań. Moja lista mogłaby się spokojnie wydłużać w nieskończoność :)

Sprawdźcie sami tutaj:


Mam nadzieję, że miło spędziliście święta!:)
Będę bardzo wdzięczna, jeżeli zechcecie poklikać w linki: klikklikklikklik.





49 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy wybrałaś :) Najbardziej podoba mi się ten sweterek, ostatnio mam bzika na ich punkcie :D W linki poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo podobają się te ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam te długie buty, są niesamowicie kobiece i wspaniale wyglądają w połączeniu z jakąś tuniką albo dlugim sweterkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania! Buty bardzo mi się spodobały.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czekam na kurteczkę z tego sklepu ;) Na rewanż zawsze możesz u mnie liczyć - 16,48$, 16, 24$, 24,28 $
    Pierwszy sweterek mistrzowski! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś moja mama miała sukienkę w typie tej pierwszej (bordowa)... a teraz wróciła taka moda, a sukienka od dawien dawna wyrzucona :( a była przepiękna
    poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy :) sweterek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty! Przepiękne. Gdyby nie były zamszowe i miały odrobinkę wyższy obcas to już byłyby w moim koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie obcas jest odrobinę za wysoki :D

      Usuń
  9. Naprawdę same cudeńka ! :D Sweterek ma przepiękne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne rzeczy !
    Bardzo gustowne i eleganckie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się sweter i buty! Są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter szalenie mi się podoba, bluzeczka jest nie jest brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biały sweterek i sukienka, to moi faworyci. Pooglądałam również propozycje tej firmy i wiele mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta welurowa sukieneczka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy sweterek przepiękny :) dziękuję za odwiedziny u mnie również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W taki sweterek chętnie bym się zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zdecydowanie fanką weluru ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne rzeczy :) koszula z wiązaniem jest piękna!
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się sweterek:)Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek cudowny, ale nie lubię takiej długości kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. thanks for asking ! i follow you know, plz return it .

    Vintage Hippie OOTD - New Post

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wsyztsko kliknięte ( 16,48 24,28 36,44 )Sweter i buty są obłędne ! Bardzo mi się podobają. Welur jest teraz na topie, ale ja się do niego w życiu nie przekonam. Kojarzy mi się ze starszą Panią. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Welurowe ubrania wyglądają świetnie, sukienki bardzo mi się podobają :)
    Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. poluję na taką koszulę :) zaklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same perełki i same kliknięcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ich ubrania są naprawdę dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same śliczności, ten sweterek ma fajny dół :) Oczywiście poklikane i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Great content) Really interesting post)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie dłuższe kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysokie kozaki, najlepiej za kolano, są i na mojej zimowej wish-liście! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się te wysokie kozaki :)
    Z chęcią bym je zakupiła :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne rzeczy wybrałaś , szczególnie sweterek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek bardzo fajny. Ja właśnie dostałam od nich pierwsza sukienkę i niestety jej wykonanie pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Welur ostatnio wszedł do mody zauważyłam i szalenie mi się podoba :) ale niestety nie jest na moją figurę póki co ;P

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!