16 grudnia 2016

Normalizujący krem do twarzy na noc- VIANEK


Już jakiś czas temu, przy okazji wpisu o kosmetykach od Trusted Cosmetics pokazywałam wam krem Vianek. Wiem, że wiele z Was czekało na jego recenzję, więc dzisiaj Was na nią zapraszam!:)

Mój krem jest przeznaczony do nocnej pielęgnacji twarzy. Ma on się sprawdzić na cerze trądzikowej, tłustej lub normalnej . Według producenta jest to krem normalizujący, który łagodzi zmiany skórne, odnawia warstwę hydro-lipidową. Ponadto ma ograniczyć powstawanie wyprysków, zmniejszać produkcję sebum i normalizować procesy łuszczenia. Krem jest spory- 50 ml

Skład:
Aqua, Vitis vinifera Seed oil, Olea europaea fruit oil, Squalane, Sorbitan stearate, Suvrose cocoate, Urtica dioica leaf extract, Glyceryl stearate, Stearic acid, Cetearyl alcohol, Niacinamide, Sulfur, Agar, Acacia senegal gum, Tocopheryl acetate, Xanthan gum, Benzyl alcohol, Melaleuca Alternifolia leaf oil, Betulin, Parfum, Dehydroacetic acid.

Znajdziemy w nim: olej z pestek winogron, oliwę z oliwek, wyciąg z pokrzywy, kilka emolientów tłustych, emulgatory, witaminę B3, siarkę, substancje żelujące, gumę arabską, pochodną witaminy E, olejek z liści drzewa herbacianego, betulinę.



Jak się sprawdził?

Zgodnie  z zaleceniem stosowałam krem na noc, Moja cera jest problematyczna- mam trądzik, poza tym miejscami jest bardzo tłusta, miejscami wręcz przeciwnie- sucha.

Zapach kremu coś mi przypomina, niestety nie mogę sobie z niczym tego skojarzyć. Wydaje mi się, że pachnie apteczną maścią. Krem ma wygodne opakowanie z pompką, łatwo się go nakłada, nie jest przesadnie gęsty.

Jestem nim trochę zawiedziona. Po tym, jak nakładam krem wieczorem i rano patrzę w lustro to w miejscach, w których zwykle się świecę mam mocno przetłuszczoną skórę. Krem podobno jest normalizujący, niestety wcale niczego nie normalizuje. Dodam, że nigdy czegoś takiego nie widziałam po nałożeniu na noc kremu nawilżającego.

Nie zauważyłam też, aby poprawił kondycję mojej cery. Zaskórniki jak były tak są. Nie wiem, czy krem zapycha pory, ale ze względu na jego skład jest to możliwe. Na większe wypryski nie pomaga.



Nie polecam stosowania go w miejsca skłonne do posiadania suchych skórek. Krem przeznaczony jest do cery normalnej. Nawet delikatnie sucha czy przesuszona cera nie polubi się z tym preparatem.
Ogólnie raczej nie polecam tego kremu. Na mojej twarzy nie robi nic. W miejscach, gdzie mam tłustą cerę, nadal się ona świeci. Wypryski nie zostały nawet wyciszone. Myślę, że ten krem nie jest wart uwagi.

Dajcie znać czy go miałyście i czy może u Was spisał się lepiej ;)

Na koniec mała prośba- będę wdzięczna za klikanie w baner Banggood po prawej stronie  --->
Jeżeli klikęłyście dajcie znać w komentarzu ;) Chętnie odwdzięczę się tym samym.


68 komentarzy:

  1. Nie skuszę się na ten krem. Też mam skórę trądzikową, szukam ideału ;) Kliknięte w baner :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U Ciebie też poklikałam :)

      Usuń
  2. Też mam skórę suchą i szukam dobrego kremu ;) Ten nie dla mnie jak tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skuszę się na niego raczej. Ja wieczorem teraz używam kremu z Alterry z Granatem Bio,choć moim największym ulubieńcem jest krem na noc z serii winogronowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że krem ma pompkę lubię taki mały luksus ale nic poza tym :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go na swojej liście i miałam takie same oczekiwania jak Ty. Jeszcze nie znalazłam czegoś co by mi odpowiadało w chociażby 50% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio poznałam fajne, tanie serum, które ładnie nawilża cerę i jej nie zapycha. Niedługo napiszę o nim osobny post ;) Może u Ciebie też się sprawdzi?

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się aplikacja kremu .Bardzo wygodne rozwiązanie . Uwielbiam ich produkty tak więc i powyższy chętnie wypróbuje!
    Mają piękne opakowania.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że opakowanie jest śliczne :)

      Usuń
  7. mam na dzień i jestem zadowolona, jednakże podobnie jak Ty nie mogę określić zapachu :) Moja recenzja już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam. Właśnie byłam ciekawa tej dziennej wersji.

      Usuń
  8. Ja nie znam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam produktu Kochana, baner oczywiście kliknięty :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. tego kremu nie znam, za to lubię produkty wyposażone w pompkę :) sama mam podkład z pompką i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka jest idealnym rozwiązaniem :) Jest higieniczna.

      Usuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdził, ja ciągle szukam dobrego kremu i tego raczej nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wciąż szukam :) Nie wiem czy szukanie kiedyś się skończy :P

      Usuń
  12. Będę wiedziała że lepiej po niego nie sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od cery :) Ale jeżeli miewasz suche skórki to nie polecam.

      Usuń
  13. nie słyszałam o nim wcześniej ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem absolutną fanką zarówno tej firmy jak i jej pochodnych. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt zdecydowanie nie dla mnie - ta firma u mnie robi spustoszenie na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłaś mnie, być może dla mnie też nie. Chociaż ciężko stwierdzić po jednym produkcie.

      Usuń
  16. Juz myslalam ze znalazlam cos fajnego a tu klapa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, a kusił mnie do tej pory. Nie wiem teraz czy się na niego zdecyduję. Natomiast mam masło do ciała z tej serii i dla mnie pachnie delikatnie jabłkiem :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny rodzaj cery, może u Ciebie akurat by się sprawdził. Zależy też czego oczekujesz.

      Usuń
  18. lubię te markę za płyny micelarne, kremy faktycznie wiele nie robią :-( kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny powód, żeby nie oceniać po opakowaniu :D Co ja, niestety robię namiętnie. Wygląda ślicznie a tu taki troszkę bubelek. U mnie by się raczej nie sprawdził. Mam cerę suchą, więc potrzebuję mocnego nawilżenia, szczególnie na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że opakowanie jest śliczne :) Wydaje mi się, że ten krem sprawdziłby się na innej, tłustej cerze. Dla mnie nadawałaby się bardziej wersja nawilżająca.

      Usuń
  20. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wersję nawilzajaca i jestem z niej bardzo zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wersja nawilżająca może być lepsza, dlatego też, że bardziej pasowałaby do mojej cery (mimo trądziku i tłustych miejsc)

      Usuń
  22. Ciekawy produkt, nie miałam go jeszcze ale chętnie bym wypróbowała. Uwielbiam pielęgnację więc kusi niesamowicie.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle kusi mnie żeby coś wypróbować z tej firmy. Na pewno nie spróbuję tego kremu ponieważ mam podobne problemy z cerą do Ciebie :(
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj kremu nawilżającego?

      Usuń
    2. Szkoda trochę, że zawiódł bo byłby idealny dla mnie

      >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

      Usuń
  24. Nie miałam doczynienia z tym z kremem i raczej bym się nie skusiła :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post dear

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam nic z tej firmy i mnie jakoś nie ciągnie, choć kojarzę ich produkty z ładnych opakowań :D Baner kliknięty, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy produkt z tej firmy i też chyba nie zamierzam więcej kupować. Dziękuję ;)

      Usuń
  27. a myślałam, że będzie hicior :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też miałam taką nadzieję :)

      Usuń
  28. Miałam jego próbki i tak jak ty, niespecjalnie byłam zadowolona. Jakąś taką ściągniętą miałam skórę. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, skóra dość widocznie jest ściągnięta po zastosowaniu :(

      Usuń
  29. Opakowanie mnie kusiło, ale skoro efektów jakichkolwiek brak to chyba go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego produktu, ale wydaje się byźć świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej fajny blog:)zapraszam do siebie
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. p nie miałam tego kremu, a sama marka mi się dobrze kojarzy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się dobrze kojarzyła głównie ze względu na ładne opakowania :)

      Usuń
  33. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Baner kliknięty :), a co do kremu - przynajmniej wiem żeby omijać go z daleka

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też się zdarza błyszczenie buzi, ale już wiem że się ni skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. a sądziłam że ten gostek zrobi cuda na buzi...

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używałam tego kosmetyku, ale słyszałam wiele dobrego o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że się nie sprawdził :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  39. produktu nie znam ale w baner kliknęłam :D pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  40. Seems to be really a good product!
    Thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam krem nawilżający tej marki i całkiem fajnie się u mnie sprawdzał. Wiem, że mają genialną wcierkę do włosów, lubię też ich płyn do higieny intymnej. Innych kosmetyków marki nie stosowałam. Szkoda, że produkt się u Ciebie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że się nie sprawdził :/ Mi ten zapach kojarzy się z jakimś specyfikiem do czyszczenia.. mam jednak nadzieję, że u mnie spisze się trochę lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację.
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)