13 grudnia 2016

Mój mikołajkowy prezent


Tydzień temu były Mikołajki, ja dopiero dzisiaj przychodzę do was z nieco spóźnionym postem o moich prezentach. Wspólnie z innymi ambasadorkami Rabble chcemy wam się pochwalić naszymi upominkami. Jeżeli jeszcze nie weszłyście na stronę Rabble to koniecznie wpadnijcie. Znajdziecie tam wiele promocji i kodów rabatowych do wykorzystania w ogromnej ilości sklepów. Dzięki nim możecie zaoszczędzić na swoich zakupach lub świątecznych prezentach dla najbliższych. Tymczasem zobaczmy, co mi przyniósł św. Mikołaj...  ;)

Chyba byłam w tym roku grzeczna, ponieważ dostałam dużo prezentów :)

Pierwszy prezent to ciepły, szary sweter z parasolką. Sweter jest idealny na sezon jesienno-zimowy. Pokazywałam go wam już tutaj. Drugim prezentem jest bardzo obszerny i cieplutki szalik. Pochodzi on z poprzedniego katalogu Oriflame. Można zakładać go na różne sposoby. Ma bardzo ciekawy wzór i ładne kolory.


Dostałam także dwa kosmetyki. Jednym z nich jest woda toaletowa Little Black Dress od Avon. Pokazywałam wam ją w tym wpisie. Zapach jest elegancki, oparty na nutach kwiatowych. Drugim kosmetykiem jest olejek do włosów w Kremie L'biotica Biovax z olejkiem indyjskim i tamanu. Olejek dostałam w prezencie od strony Only You. Oczekujcie wkrótce jego recenzji! :)



Czym byłyby Mikołajki bez słodyczy? Ja również je dostałam, kilka z nich nie zachowało się do czasu robienia zdjęć, fajni czekolady nie powinni się dziwić :) Dostałam ptasie mleczko, Mikołajki z czekolady, czekoladę i czekoladowe bombki.


Ostatni prezent to zegarek firmy Perfect. Zegarek na złotej, cienkiej bransolecie. Zegarek jest raczej mały. Jeszcze go nie nosiłam, ponieważ wymaga skrócenia. Zegarek dostałam w małym, ładnym opakowaniu w serca z różową kokardką.


Jeżeli szukacie odpowiednich prezentów na święta, to podpowiem Wam, że kosmetyki i perfumy są zawsze dobrym pomysłem. Możecie skorzystać z kodów rabatowych do drogerii Douglas i  Sephory:
Douglas
Sephora

A co wy dostałyście z okazji Mikołajek? Pochwalcie się w komentarzach!


53 komentarze:

  1. Zegarek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo prezentów, fajne rzeczy. :)
    Sweterek jest bardzo ładny, w sam raz na jesień-zimę.
    Pozdrawiam! ;D

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny, nie jest też aż tak gruby, więc nadaje się do ogrzewanych pomieszczeń.

      Usuń
  3. L'biotica u mnie rady nie dała niestety, ciekawe upominki - ja w zamyśle miałam nic nie dostać, koniec końców dostałam paczkę, którą chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie?:( W takim razie jestem jeszcze bardziej ciekawa jak to będzie w moim przypadku.

      Usuń
  4. Ja na święta dostałam pieniądze za które sama miałam sobie kupić prezent i zdecydowałam się na dwa tshirty i golf. :) Wiekszy prezent dostanę pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest przeuroczy :) Też chcę taki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne prezenty, sweterek uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny sweter - lubię ubrania z takimi uroczymi wzorami. Musze sobie kupić kiedyś szal w takim stylu ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. super prezenty :) szalik jest piękny :) aż żałuję, że nie mam gdzieś pod ręką konsultantki Oriflame :(
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny. Może uda Ci się kogoś znaleźć ;)

      Usuń
  9. u mnie dopiero na gwiazdkę będą prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezenty :) Ten sweterek mnie urzekł, uroczy jest z tą parasolką. A akurat wczoraj kupiłam sobie dokładnie tę samą Milkę, uwielbiam te czekolady :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!:) Mają aż za dobre te czekolady! Człowiek by chciał jeść cały czas :D

      Usuń
  11. Wspaniałe rzeczy :) Mikołaj się postarał :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna jest ta bluza/ sweterek bardzo w moim guście :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy dostałaś zegarek bardzo ładny. Obserwuje

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny zegarek, naprawdę kochane te prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalik jest bardzo ładny, sama niedawno kupiłam sobie podobnej wielkości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty dostałaś! Rzeczywiście musiałaś być grzeczna :D
    Podoba mi się ten sweterek, szal i zegarek :)
    Ja dostałam dwie książki z serii "Dom Nocy" :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z prezentu ;)

      Usuń
  17. Interesting items) Thanks for informative post)
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek cudny ;) Widzę mikołaj udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się szalik i zegarek. Obserwuję bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki śliczny szal :D Mam taki tylko w odcieniach niebieskiego i po prostu go kocham. Jest tak duży i ciepły ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne prezenty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy! Bardzo podoba mi się szal i sweterek :*
    Obserwuje :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo, bardzo fajny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te perfumy pachną cudownie <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the post, i love milka chocolates! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że takie prezenty są bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Warto zawsze przed zakupami w sieci sprawdzić rabaty :) Zawsze można coś zaoszczędzić.

      Usuń
  28. Bardzo ładny sweterek, no i Milka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne prezenty :) Milka - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne prezenty! Ja dostałam kilka zestawów cotton balls i pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocza bluzeczka :) a czekoladowe Mikołaje są pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy chciały takiego Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno ten prezent umili czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zegarek piękny, rownież dostałam ten olejek L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super prezenty :D Sweterek mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!