25 grudnia 2016

Little Black Dress, czyli świąteczna stylizacja


Wczoraj tak jak większość z nas przeżywałam jeden z najpiękniejszych wieczorów w całym roku. Kolacja wigilijna jest dla mnie bardzo ważna, dlatego też staram się wyglądać podczas niej elegancko i wyjątkowo. Dzisiaj pokażę wam moją wigilijną stylizację.


Zdecydowałam się ubrać czarną, krótką sukienkę. Uwielbiam ją za ładne wykończenie dekoltu oraz genialny materiał. Jest to welur. Moim zdaniem świetnie się układa, nie wymaga prasowania i ładnie odbija światło. Dodaje też ubraniu elegancji.


Do sukienki dobrałam bardzo stylowy zegarek z Oriflame. Ma on białą tarczę oraz srebrne elementy. Szczegółem, który czyni go wyjątkowym, jest bransoleta z pereł. Zegarek idealnie pasuje do czarnej sukienki.


Paznokcie pomalowałam na bordowo. Na dwoch paznokciach postawiłam na delikatny złoto-czerwony akcent. Włosy postanowiłam zostawić rozpuszczone, wyjątkowo delikatnie je wyprostowałam.


Mam nadzieję, że miło spędzacie święta. Jeszcze raz życzę wam wesołych i zdrowych świąt!


42 komentarze:

  1. Ładna:)
    https://evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i klasycznie ;) Dokładnie tak jak wyobrażam sobie strój na Święta ;)
    Wesołych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba! Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka:)Kolor paznokcie i kolor sukienki fajnie razem wyglądają:)Również byłam podobnie
    ubrana tylko że miałam czerwoną sukienkę(długość i fason ten sam)i czarne rajstopy:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czerwony to też idealny kolor na święta :)

      Usuń
  5. Piękna welurowa sukienka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała czarna zawsze jest najlepszym wyborem! Super wygladasz! <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka sukienka <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukienka, też miałam welurową ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jaka przepiękna sukienka! Myślę, że czerń jest na tyle uniwersalna i elegancka, że nada się praktycznie na każdą okazję :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Dobrze mieć coś takiego w szafie ;)

      Usuń
  10. I love velvet. Beautiful dress. You look amazing!
    I'm already following you :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, elegancka sukienka :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za figura! :) Klasyczna sukienka zawsze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na takiej figurze każdy materiał będzie wyglądał pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się błyszczy, nienachalnie - jak na sylwestra - więc na święta super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Paznokcie w moim ulubionym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstra sukienka! klasyka najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm 100% sure I followed your blog, under the name Radostina Blagoeva :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mała czarna , cudowna i z tego materiału ! :D Bomba ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta sukienka :) Czarna najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma to jak postawić na klasykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądałaś bardzo ładnie i elegancko na kolacji:)
    Podoba mi się ten zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się krój sukienki, jest niezwykle elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! I love your dress!
    Very trendy!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna, klasyczna stylizacja :) Podoba mi się :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your input, I hope you had a Merry Christmas!!!🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  26. Mała czarna zawsze elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor ponadczasowy ;) pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!