22 grudnia 2016

Christmas- my way, czyli mój sposób na święta


Dzisiaj bardzo wdzięczny post- Wspólnie z innymi Ambasadorami Rabble chciałabym opowiedzieć o tym, jak obchodzę Boże Narodzenie. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej na temat zwyczajów w mojej rodzinie, to zapraszam serdecznie do dalszej części wpisu :)

W mojej rodzinie święta wyglądają zazwyczaj bardzo podobnie. Staramy trzymać się tradycji, więc rzadko wprowadzamy zmiany. Nie wyobrażam sobie spędzania Bożego Narodzenia w inny sposób. Zawsze oczekuję tych dni z dużym entuzjazmem, ponieważ święta kojarzą mi się z miłą i ciepłą rodzinną atmosferą.

Co roku ubieram choinkę na kilka dni przed Wigilią. Zazwyczaj towarzyszy mi przy tym moje rodzeństwo. Podczas strojenia drzewka słuchamy piosenek świątecznych. Zawsze ubieramy dwie choinki-u nas oraz u Dziadków. Uwielbiam choinkę Dziadków i wyjątkowe bombki, niektóre z nich mają po kilkadziesiąt lat!


Zawsze lepię z Mamą oraz Babcią pierogi, oraz uszka. To też już jest tradycją. Babcia zna idealny przepis na farsz do uszek i pierogów. Jak zwykle nie mogę się już doczekać ich zjedzenia. W moim rodzinnym domu podczas Wigilii je się dwie zupy- barszcz czerwony oraz barszcz grzybowy z kaszą. Ponadto zawsze jest kompot z suszonych owoców, karp, kapusta z grochem, uszka oraz pierogi.


Po uroczystej kolacji przychodzi czas na prezenty. Moja rodzina uwielbia się obdarowywać upominkami. Zawsze więc są prezenty na mikołajki i osobno na święta. Jestem ciekawa, jak to jest u was? Jeżeli też robicie sobie prezenty pod choinkę, to zachęcam do korzystania z kodów rabatowych. Ja w ten sposób zaoszczędziłam 30% na prezencie dla bliskiej mi osoby :) Może jeszcze zdążycie coś zamówić:

Kody Rabatowe Stylepit
Kody Rabatowe Sephora
Kody Rabatowe Douglas

Po kolacji i otwarciu prezentów przychodzi czas na śpiewanie kolęd. Zazwyczaj śpiewamy do dźwięków gitary. Do śpiewu też powracamy w kolejne świąteczne dni. Po śpiewach wybieramy się na pasterkę :)



Podczas świąt staram się wyglądać elegancko. Zazwyczaj stawiam na sukienki, ewentualnie koszule. Kolacja wigilijna jest dla mnie wyjątkowa, dlatego też chcę wyglądać tego wieczoru inaczej niż na co dzień.

Wszystkim życzę wesołych, zdrowych, fantastycznych świąt przeżytych w gronie najbliższych!



49 komentarzy:

  1. Pięknie się to czyta i zazdroszczę bycia z pełną rodziną ..ale pozytywnie :) Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt z Twoją rodzinką :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wesołych i zdrowych! :)

      Usuń
  2. Beautiful decor. Love that light house.
    Happy Holidays!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać pierogów z kapustą i grzybami <3 Czekam na nie bardziej niż na prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda u nas podobnie, oprócz śpiewania kolęd (wszyscy fałszują więc omijamy tą tradycję) i chodzenia na Pasterkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też nie śpiewamy za dobrze, ale nie ważne jak, ważne żeby wspólnie spędzić czas i stworzyć miłą atmosferę.

      Usuń
  5. ojej jak ja ci zazdroszcze:)Też bym chciała takie rodzinne święta oraz przygotowania do świąt.Niestety od
    czterech lat mieszkam sama a rodzina przyjedzie na Wigilie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miły element świąt, móc przygotowywać się do nich z rodziną (niepełną, ale jednak). Ważne, żeby w same święta już być razem:)

      Usuń
  6. ja też zawsze staram się wyglądać elegancko, to wyjątkowy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Myślę, że większość z nas tak robi.

      Usuń
  7. Zazdroszczę pierogów i uszek domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się nie mogę doczekać az będę mieć swój dom i będę mogła wted mięc święta na maks apo swojemu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim domu nie ma typowych tradycji. Co roku wygląda to inaczej, a to zależy od tego gdzie je spędzamy.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam okres świąteczny, spędzamy go całą rodziną i jest to niezwykle radosny czas. Wspólne ubieranie choinki, gotowanie, ucztowanie i otwieranie prezentów sprawia mi bardzo dużo przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych pogodnych świąt w szczęśliwości

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich dobrych kontaktów w rodzinie, Twoje święta wyglądają idealnie, wręcz jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że mamy dobre kontakty, chociaż bardzo rzadko spotykamy się wszyscy.

      Usuń
  13. Powodzenia w konkursie ;) świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  14. W moim domu tradycje świąteczne są podobne do twoich. świetny post. Obserwuje!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie tradycje świąteczne, da się dzięki nim odczuć ten fantastyczny klimat. Ja w ostatnich latach za bardzo ich nie czułam, ale w tym roku na szczęście jest już lepiej :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci lepienia uszek z babcia i mama ;) mi w tym roku niestety nie wyszło i skończyło się na kupnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie cierpie lepic uszek :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, dla mnie to element tradycji:)

      Usuń
  19. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tradycje, też już czekam na pierogi ;). Moja babcia też ma fajne, stare bombki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bycie z rodzina w święta jest najważniejsze. Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny post, uwielbiam przedświąteczne przygotowania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post !;3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. So lovely post ) Have great weekend)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są takie rodzinne Święta. U nas jest trochę mnie uroczyście, nie śpiewamy kolęd, ale Święta to okazja by wspólnie zjeść pyszne, świąteczne potrawy, pogadać, beztrosko spędzić razem trochę czasu.
    Zaciekawił mnie barszcz grzybowy z kaszą. U nas zupa grzybowa podawana jest z łazankami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię przygotowania do świąt. Cudownie jest spędzać tak wyjątkowy czas z rodziną :)
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny sposób ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś bardzo rodzinną osobą! U mnie to inaczej działa :D
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nienawidzę lepić pierogów. Jakoś nigdy to do mnie nie przemawiało.
    Za to śpiewać kolędy bardzo lubię, chociaż funkcja grania na gitarze przypada właśnie mi :p.
    Wesołych Świąt! :)
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet lubię, ale do pewnego momentu :)

      Usuń
  30. Najlepszy jest klimat świąt wśród rodziny! Wesołych świąt! :)
    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię pomagać babci w lepieniu pierogów :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. za to własnie kocham święta, że są takie wyjątkowe, za ten spędzony czas z rodziną oraz pyszne jedzenie :)

    Wesołych Świąt!
    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę Ci magicznych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez lepie pierogi - choc w tym roku ubolewam, bo nie znalazly sie na moim stole...
    Wesolych swiat i szczesliwego nowego roku!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie spędzam świat aż tak rodzinnie. :/

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!