18 listopada 2016

Ziaja kuracja olejkami arganowym i tsubaki szampon i maska



Dzisiaj pierwsza recenzja kosmetyków do włosów znalezionych w boxie od Only You. W ostatnim czasie testowałam duet z Ziaji. Jak kuracja olejkami arganowym oraz tsubaki sprawdziła się na moich wysokoporowatych włosach?


Oba produkty są emolientowe. W składzie nie znajdziemy protein, ale emolienty takie jak olejki. Przyjrzyjmy się kosmetykom uważniej.


Szampon:

Zamknięty w typowym dla Ziaji opakowaniu o pojemności 300 ml. Butelka ozdobiona jest ciekawym ornamentem. Szampon ma średnio gęstą konsystencję jak dla mnie idealną. Bardzo dobrze się pieni. Pachnie nieco orientalnie i charakterystycznie, mnie się zapach podoba, ale myślę, że mogą się znaleźć osoby, którym zapach  nie przypadnie do gustu.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-2, Sodium Arganamphoacetate, Silicone Quaternium-16, Undeceth-11,Butyloctanol, Undeceth-5, Polyquaternium-10, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Citric Acid, Cl 47005 (D & C Yellow No. 10), Cl 15985 (FD & C Yellow No. 6).

Szampon ma w składzie SLS, którego unikam, ale raz na tydzień i tak sięgam po szampon z SLS w składzie po to, by lepiej domyć włosy. Poza tym mamy w składzie silikony, arganowy środek myjący oraz olejek tsubaki.

Tak jak mówiłam, szampon bardzo dobrze się pieni, ładnie pachnie, domywa włosy i skórę głowy. Na pewno będę do niego z przyjemnością wracała.



Maska:

Maskę kupimy w okrągłym opakowaniu o pojemności 200 ml. Maska jest gęsta i zbita. Pachnie tak samo, jak szampon. Według producenta zarówno szampon, jak i maska mają zregenerować nasze włosy i je wygładzić. Na opakowaniu napisane jest, że maskę należy nałożyć na umyte włosy na 3-5 minut.

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Benzoate, Perfum, Linalool, Citric Acid.

Tutaj mamy olej arganowy, olejek tsubaki oraz pantenol. Bardzo ucieszyłam się z takiego składu, bo przy moich wiecznie puszących się włosach potrzeba jest duża ilość masek z olejami i masłami.



I w tym przypadku się nie zawiodłam. Po użyciu obu produktów włosy były wygładzone i zdyscyplinowane. Puszyły się o wiele mniej niż zwykle, lepiej się układały, były dociążone. Zauważyłam też, że włosy bardzo ładnie błyszczały, o wiele bardziej niż zwykle.
Na drugi dzień po umyciu włosów, były one jeszcze silniej ujarzmione i byłam zachwycona takim efektem. Nie stosowałam produktów oddzielne, tylko tak jak zaleca producent, czyli w duecie.

A tak prezentowały się włosy w dniu umycia:



Serdecznie polecam tę serię! Zwłaszcza osobom o włosach puszących się i trudnych do wygładzenia i dociążenia.

Już lada dzień recenzje innych produktów z :



17 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki ziaji więc to najbardziej dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych produktów, może kiedyś wypróbuję ale Ziaja na moich włosach średnio działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, chyba by mi obciążały włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam włosy cienkie i przetłuszczające się stosuje ta maskę i daje ja nawet na skore głowy i mam włosy super i nawet mi się wolniej przetluszczaja

      Usuń
  4. śliczne włosy! :) ja wczoraj kupiłam serum z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Super, jestem bardzo ciekawa tego serum

      Usuń
  5. wow mimo że nie lubię ziaji to widać że na Twych kudełkach robi cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja, tania dobra i nasza. Uwielbiam ich kosmetyki. Tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie produkty od ziaji ;)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz cudne włosy :)
    Ja co do ziaji troszke sie ostatnio zawiodłam, ale produktów do włosów od nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam nic z Ziajki do włosów, może spróbuję ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli chodzi o ziaję to linie do wlosow mi nie służą,ale lubie za to inne ich produkty.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!