29 listopada 2016

Trusted Cosmetics i trusted blogerka


Dzisiaj post informacyjny, chciałabym wam o czymś opowiedzieć, a dodatkowo przedstawić kilka kosmetyków. Po tym, jak wzięłam udział w akcji "Opróżniamy nasze kosmetyczki" z Trusted Cosmetics, postanowiłam na dłużej pozostać na tym portalu. Dzięki czemu niedawno otrzymałam certyfikat Zaufanej Blogerki :)

W październiku dodałam do listy polecanych perfum kilka zapachów, ponadto napisałam dwa artykuły, które zostały opublikowane przez redakcję. Możecie przeczytać je tutaj:

 4 kroki w jesiennej pielęgnacji ust 
Rytuał hammam w domu

Dzięki mojej aktywności i zaangażowaniu redakcja przyznała mi tytuł Trusted Blogerki. Dodatkowo dostałam certyfikat potwierdzający to, że jestem blogerką, która przygotowuje rzetelne recenzje.


Dzięki dużej ilości punktów zdobytych przeze mnie w październiku dostałam od redakcji prezenty. Krem do twarzy firmy Vianek oraz olejek do włosów Equilibra. Dodatkowo dostałam też lakier do paznokci i błyszczyk firmy IDALIQ.

Błyszczyk na ustach prezentuje się tak:



Lakier:


Bardzo ucieszyłam się z olejku do włosów, myślę, że napiszę o nim osobną recenzję. Zawiera olejki i aloes, przez co doskonale zabezpiecza nasze włosy przed zniszczeniami. Poza tym ładnie je wygładza.



Ostatnią rzeczą jest krem do twarzy do cery tłustej oraz normalnej. Krem jest normalizujący i przeznaczony do stosowania w nocy. Ma w składzie ekstrakt z liści pokrzywy. Też napiszę o nim osobną recenzję.



Czy wy również udzielacie się na stronie Trusted Cosmetics? A może znacie powyższe kosmetyki?


54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, ale kolor bardziej pasuje na wiosnę/lato.

      Usuń
  2. ciekawi mnie krem :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę czekać na recenzję tego ostatniego produktu :) zaciekawiła mnie sama marka Vianek i zastanawiam się, czy nie przerzucić się na nią :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę recenzję, ale póki co chcę go dokładnie przetestować

      Usuń
  4. Lubie rzeczy z vianka bardzo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle mam w planie zajrzeć na tę stronkę, ale brakuje mi czasu. Lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś się udzielałam, teraz na wszystko brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to :( W listopadzie moja aktywność zmalała do zera.

      Usuń
  8. fajny kolor lakieru ostatnio kupiłam podobny

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że zdobyłaś tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na cos więcej o olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie :) Postaram sie też przedstawić efekt na włosach.

      Usuń
  11. Nie i nie słyszałam o niej, w wolnej chwili tam zajrzę :-) dziękujęza odwiedziny i zapraszam częściej :-) również obserwuje:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam stronę, można tam odkryć wiele fajnych kosmetyków.

      Usuń
  12. Brałam jakiś czas temu i tez mam tytuł Trusted - chyba wrócę do tego portalu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam portal ale nie współpracuje z nimi bo nie miałabym gdzie mazideł trzymać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie powoli ilość komsetyków też zaczyna przytłaczać.

      Usuń
  14. Gratulacje :)
    Lakier ma piękny odcień :) Chętnie przeczytałabym recenzję kremu, bo mam właśnie cerę mieszaną i problematyczną :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekaj na recenzję :) Lakier mi się też podoba.

      Usuń
  15. Gratulacje, chyba olejek wydaje się być najbardziej interesującym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny lakier :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o tej stronie. Kolor lakieru śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :) Jestem ciekawa tego kremu, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie ta firma Vianek, muszę coś z niej wypróbować.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolorek ma ten lakier :) Krem mnie bardzo zaciekawił, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie krem Vianka:D Gratuluję tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolor lakieru! Gratuluję certyfikatu! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor lakieru *.* I ten olejek do włosów mnie zainteresował :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pierwszy rzut oka błyszczyk prezentuje się pięknie... zresztą na drugi też ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe rzeczy.. ja nic z tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zdobycia tytułu :)
    Firmę Vianek znam ale tylko z opisów na blogach :)
    Obserwuję :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej znałam ją tylko z blogów. To mój pierwszy kosmetyk z tej firmy.

      Usuń
  29. śliczny odcień lakieru, miałam kiedyś to aloesowe serum

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa tego olejku :) Lakier ma śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz piękne, zadbane paznokcie! :) Dziękuję za obserwację, również obserwuję! iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello dear,thannk you for visiting my blog :)
    debioblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję a artykuły na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję a artykuły na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!