20 listopada 2016

Suchy szampon L'biotica Professional Therapy


Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją kosmetyku, który znalazł się w Box Only You. Suchy Szampon L'biotica Professional Therapy to według producenta ekspresowy kosmetyk, który nadaje się do codziennego stosowania. Zapraszam na recenzję!


Szampon zamknięty jest w bardzo eleganckim opakowaniu o pojemności 200 ml. Szampon ma za zadanie w szybki i prosty sposób odświeżyć włosy bez ich mycia. Według producenta włosy mają być też delikatnie uniesione u nasady. Aplikacja jest prosta, wystarczy spryskać włosy krótkimi seriami w odległości 20 cm od głowy, następnie wmasować produkt we włosy, chwilę odczekać i wyczesać nadmiar produktu.

Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Alcohol denat, Dimethylimidazolidione Rice Starch, Parfum, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl lonone.


Moja opinia

Faktycznie szampon jest bardzo łatwy w aplikacji. Już kilka psiknięć wystarczy, aby odświeżyć włosy. Aplikacja jest nie tylko wygodna, ale także przyjemna, a to za sprawą pięknego zapachu. Zapach tego szamponu to tropikalne owoce, ja najbardziej wyczuwać kokos. Polecam fankom kokosowych kosmetyków :)

Szampon przede wszystkim działa! Włosy po jego użyciu wyglądają świeżo i bez problemu wytrwamy jeden, a nawet dwa dni (!) bez mycia włosów. Dodatkowo szampon L'biotica nie robi tego, co robią praktycznie wszystkie suche szampony- nie bieli ciemnych włosów! Jestem naprawdę tym faktem zaskoczona! Jest jeszcze jedna zaleta tego cuda- unosi lekko włosy u nasady. Dla mnie ten suchy szampon to nr 1 ! 

Włosy przed:

Włosy po:

Po zdjęciach może się wydawać, że włosy lekko są białe, ale to moja wina, bo po prostu nałożyłam trochę za dużo preparatu i zbyt blisko trzymałam dozownik. Trzeba zachować umiar i stosować się do zasady spryskiwania z odległości 20 cm! Ale na żywo włosy wcale nie wyglądały na tak białe.


Podsumowując, szczerze polecam ten suchy szampon. Spełnia bardzo dobrze swoje zadanie, nie powoduje swędzenia skóry głowy, prawidłowo zaaplikowany nie bieli włosów, pachnie obłędnie. Widzę same plusy! :)

Już niedługo recenzje innych kosmetyków do włosów od: 



35 komentarzy:

  1. Osobiście nie używam suchych szamponów ale moja mama bardzo lubi je stosować więc z pewnością jej pokażę :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie jej pokaż :) Myślę, że byłaby z niego zadowolona.

      Usuń
  2. Nie przepadam za suchymi szamponami xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy byłby lepszy od Batiste :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest o wiele lepszy od Batiste! :)

      Usuń
  4. Też mam ten produkt :) Spisuje się b. dobrze. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suche szampony bardzo lubię ale jestem wierna batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to, zachęcam do spróbowania. Jak dla mnie lepszy od Batiste!

      Usuń
  6. Spotkałam się już z nim na dwóch innych blogach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam tego szamponu, używam Batiste, ale chętnie wypróbowałabym :)
    Również obserwuję (jako Dagmara K ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze nigdy suchego szamponu ale dobrze mieć taki pod ręką w razie nagłych sytuacji :) może wypróbuję :) również Obserwuję :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taki suchy szampon to zbawienie!

      Usuń
  9. Rzadko zdarza mi się używać suche szampony, ale czasami warto.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlosy są faktycznie świeższe
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam Batiste od lat ale ten kiedyś chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest lepszy od Batiste, więc koniecznie wypróbuj!

      Usuń
  12. też go polecam, to mój pierwszy suchy szampon nie batiste i ładnie pachnie . ja zawsze aplikuję go od spodu a nie na czubek głowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing product! Thanks for sharing *_*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Eden od Batiste, jestem ciekawa jak ten by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam batiste,ale na ten też kiedyś się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię suche szampony, ten również testuję i jestem z niego zadowolona, ładnie odbija włosy od nasady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się u Ciebie sprawdza. Jak dla mnie to hit!

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja również. Często ratują moją fryzurę ;)

      Usuń
  18. Nie miałam go jeszcze dotychczas tylko batiste stosowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sprawdzałam talk babydream jako suchy szampon i sprawdził się świetnie, a jedna dziewczyna w komentarzu dopisała że do ciemnych włosów można użyć talku lub mąki ziemniaczanej z dodatkiem kakao;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś altenatywa, ja jednak zazwyczaj idę na łatwiznę.

      Usuń
  20. Ja go używam do zakrywania odrostów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Na jego temat czytałam mieszane opinie, ale pewnie dam mu szansę przy kolejnych zakupach. Na razie mam zapas moich ukochanych szamponów Batiste, a także sprawdzone szampony Bumble and Bumble i Klorane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to zależy od włosów. Jak dla mnie o wiele lepszy od Batiste.

      Usuń
  22. jakoś sie nie potrafie przekonać do tych suchych szamponów. chociaz wiem, ze to mega wygoda :D może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja to nie lubie suchych szmaponów. Tak jakoś...
    Ps.zostaje u ciebie

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!