22 listopada 2016

Serum multifunkcyjne do włosów ELESTABion R- FLOSLEK


Dzisiaj przychodzę do was już z trzecim produktem do włosów, który znalazł się w pudełku od Only You. Jeżeli jeszcze nie czytałyście mojej recenzji produktów Ziaji i suchego szamponu to zapraszam tutaj i tutaj. W dzisiejszym poście przestawię Wam moją opinię na temat serum firmy Floslek.


Serum multifunkcyjne do włosów ELESTABion R firmy Floslek to kosmetyk przeznaczony do suchych i zniszczonych włosów. Pojemność produktu to 30 ml. Według producenta serum ma przywrócić włosom zdrowy wygląd i chronić je przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych, w tym wysokiej temperatury. Po zastosowaniu włosy mają być wygładzone, błyszczące, sprężyste i nawilżone.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Parfum.

Znajdziemy tutaj silikony: lotny i zmywalny, pochodną witaminy E (antyoksydant) i jedwab.
Patrząc na skład, bardzo się ucieszyłam, że nie ma w nich alkoholu, którego nie toleruję w serach i innych kosmetykach, których nie zmywam z włosów. A to oczywiście dlatego, że alkohol przesusza włosy. Nabrałam jednak obaw, ponieważ w składzie znajdziemy proteiny pod postacią jedwabiu. Jak większość z nas wie, proteiny w nadmiarze mogą puszyć włosy. Moje włosy nie przepadają za proteinami, zwłaszcza keratyną. Jak więc oceniam to serum?



Moja opinia:

Tak jak zaleca producent, nałożyłam kilka kropli serum na suche włosy, pomijając ich nasadę. Kosmetyk według mnie nie ma żadnego zapachu. Ma wygodne opakowanie z pompką, przez co bez problemu wydobędziemy odpowiednią ilość produktu.
Kosmetyk faktycznie wygładza włosy, sprawia, że są bardziej śliskie, nie puszą się, ujarzmia odstające kosmyki. Co mnie pozytywnie zaskoczyło, serum nie obciążyło włosów, na drugi dzień po myciu ponownie zaaplikowałam serum, a włosy nadal nie były posklejane czy obciążone. Trudno ocenić po tak krótkim czasie stosowania, czy produkt zabezpiecza włosy. Jednakże patrząc na skład, możemy przypuszczać, że faktycznie tak jest. Silikony mają to do siebie, że chronią włosy przez szkodliwymi działaniami wiatru, mrozu czy wysokiej temperatury.
Mimo zawartości jedwabiu nie zauważyłam, aby moje włosy się puszyły, wręcz odwrotnie były one ujarzmione i wygładzone.

Zobaczcie sami:

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Na pewno nie będę go stosowała po każdym myciu, ponieważ nie chcę przesadzać z proteinami. Jednak co jakiś czas po niego sięgnę, ze względu na jego właściwości wygładzające i chroniące. Włosy są po nim milsze w dotyku i mniej się elektryzują.


Jest to kolejny produkt, który z chęcią wam polecę. Zwłaszcza jeżeli wasze włosy się puszą i elektryzują. Już niebawem kolejne recenzje kosmetyków z :



20 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Floslek ma w swojej ofercie silikonowe serum do włosów. Przepięknie ujarzmia Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkt może kiedyś się skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe to serum jest, przydałoby mi się, bo ostatnim czasem elektryzuja sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na elektryzowanie pomaga, spróbuj ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się ten produkt i chętnie bym go przetestowała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym, serum. Ja jestem na etapie poszukiwania ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to coś dla Ciebie, ale dużo zależy od rodzaju włosów

      Usuń
  6. mam to serum, faktycznie fajnie wygładza, moje suche końcówki po wysuszeniu nie są już tak kruche i łamliwe

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, super, że ujarzmia włosy. Moje kudły czasem lubią się puszyć i elektryzować, więc być może to serum byłoby strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować. Moje włosy też się puszą i to serum daje sobie z nimi radę.

      Usuń
  8. Moim zdaniem przed uzywaniem tego serum mialas tak samo piekne wlosy!
    I mam takie pytanko:Czy ty tez zauwazasz jak blogi ida w zapomnienie? Moj blog jest nowy i mysle ze napisalam ciekawy post. Prosze o obejrzenie mojego bloga, tak jak mowilam jest nowy i ma dopiero jeden post! ;D CO myslicie o wygladzie? http://dolllolly.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że teraz po prostu jest bardzo dużo blogów. Trudno więc jest dotrzeć do każdego.

      Usuń
  9. Czytam kolejną dobrą opinię o tym serum :) Coraz bardziej kusi :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda :)! Moje włosy tak się puszą, że aż czasami mam ich dość ! Muszę koniecznie wypróbować to serum :)!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!