9 listopada 2016

Otwieramy! Box ONLY YOU- Dookoła włosów


Kilka dni temu otrzymałam to piękne pudełko. Jest to box Only You. Box nosi nazwę "Dookoła włosów", jest to więc idealne pudełeczko dla mnie, bo jestem wielką włosomaniaczką. Jeżeli jesteście ciekawe, co znajduje się w tym cudownym pudełku, to zapraszam!




Pudełko jest pełne prawdziwych skarbów. Mamy tutaj różnego rodzaju kosmetyki do włosów, zarówno szampony, sera, jak i odżywki. Praktycznie każda rzecz jest innej firmy. Nic tylko testować.

I tak w boxie mamy;

1) Maskę oraz szampon firmy Ziaja. Jest to kuracja olejkiem arganowym i tsubaki.

2) Odżywka, której składnikiem przewodnik jest olej kokosowy. Odżywka nazywa się Hello Nature, z firmy Cece of Sweden.

3) Serum multifunkcyjne ELESTABion R, firmy Floslek.

4) Olejek w kremie 7 efektów, firmy Marion

5) Suchy szampon Professional Therapy, Express Dry Shamnoo, firmy L'biotica

Bohaterów akcji już poznałyśmy, czas na testowanie i recenzje. Do końca listopada na blogu pojawi się moja opinia na temat powyższych kosmetyków. Serdecznie zapraszam do lektury!


19 komentarzy:

  1. Jako włosomaniaczka baaardzo zazdroszczę pudełka! :o i czekam na recenzje kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość pudełka jest bardo bogata ;) Również takie dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania! :-) Niech Ci to wszystko dobrze służy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Ziaje :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne pudełeczko i jego zawartośc również :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość, zaciekawiła mnie odżywka Hello Nature :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko, ciekawi mnie bardzo ta maska z Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również testuję ten box, świetnie dobrane kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się najbardziej podoba szata graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tego cudnego pudełeczka!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ochh, zawartość jak najbardziej dla mnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Box wygląda mega, tak radośnie, kolorowo, zawartość też ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zawartość pudełka.:D
    Obserwuję.:D

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!