24 listopada 2016

OLEJEK KOKOSOWY– Coconut oil moisture & repair firmy Cece of Sweden


Od kilku tygodni z wielką radością i dokładnością testuję kosmetyki do włosów od Only You. Jako włosomaniaczka bardzo cieszę się z nowych kosmetyków i z chęcią dzielę się z wami moją opinią na ich temat. Dzisiaj przedstawiam wam odżywkę z olejem kokosowym z serii Hello Nature firmy Cece of Sweden.

Odżywka znajduje się dość minimalistycznym opakowaniu o pojemności 300 ml. Według producenta jej zadaniem jest nawilżanie oraz odbudowa włosów. Po jej użyciu włosy mają odzyskać połysk, być wzmocnione, zdrowe i miękkie.

Skład:
Aqua, Cetearyl alcohol, Glycerin, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimrthylamine, Behentrimonium Chloroide, Quaternium-87, Cocos Nucifera (Coconut ) Oil, Prunus Amygoalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmonosia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Ceteareth-20, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal.

Skład z jeden strony mnie ucieszył, ponieważ wskazuje na dużą ilość emolientów, a z drugiej strony nieco przestraszył ze względu na olej kokosowy. W odżywce znajdziemy olej arganowy, macadamia, olej ze słodkich migdałów, olejek jojoba i  najwyższej w składzie tytułowy olej kokosowy. Dlaczego się go przestraszyłam? Ponieważ zazwyczaj olej ten sprawdza się na niskoporowatych włosach, a wysokoporowate (czyli moje) potrafi nieźle puszyć.


Moja opinia

Pierwsza sprawa- odżywka pachnie nieziemsko! Jeżeli ktoś uwielbia kokos, pokocha też tę odżywkę. Odżywka jest bardzo gęsta, nie zsuwa się z mokrych włosów. Tak, jak zaleca producent, nakładałam ją na 2-3 minuty na umyte włosy, a potem spłukiwałam. Za pierwszym razem odżywka zamieniła moje włosy w puch, czyli mój czarny scenariusz się sprawdził. Mimo puchu, były one faktycznie miękkie. Przy kolejnych próbach starałam się zniwelować puch za pomocą serum silikonowego. I faktycznie, po serum włosy przestawały się puszyć i dość fajnie się prezentowały.




 Serum użyłam od razu po myciu, na wilgotne włosy. Nie nakładałam go już na suche włosy.
Myślę, że gdybym nałożyła serum na suche włosy, to prezentowałyby się one nieco lepiej.


Podsumowując mam nieco mieszane uczucia co do tej odżywki. Z jednej strony jest bardzo fajna w użytkowaniu, ma emolientowy skład i nadaje włosom miękkości, z drugiej nieco za bardzo puszy moje włosy. Myślę, że lepiej sprawdzi się na włosach niskoporowatych, które nie mają tendencji do puszenia się.

Przed nami jeszcze jedna recenzja kosmetyków z :

32 komentarze:

  1. Na pewno dla mnie ze względu na zapach, kocham wszystko co kokosowe, od kosmetyków po słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj zapach jest cudowny, w ogóle niechemiczny :)

      Usuń
  2. Oj dokładnie, za sam zapach bym go kupiła :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam proste włosy, bez tendencji do puszenia, myślę, że dla mnie byłaby ok, chętnie się kiedyś przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinna się u Ciebie sprawdzić :)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam i pierwszy raz sie spotykam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokosowy zapach musi byc ekstra :-). Ciekawe co zwojowałaby na moich włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny :) Żeby się przekonać, musisz spróbować sama :)

      Usuń
  7. Bardzo nie lubię jak włosy zaczynają mi się puszyć :( ale opakowanie jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z kokosem ♥ długo utrzymuje się zapach na włosach?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ja początkowo byłam nią rozczarowana, w małej ilości strasznie plątała moje włosy, dopiero kiedy nałożyłam jej dużo, tak jak maskę to faktycznie wygładziła i nawilżyła włosy, no i nie miałam problemów z rozczesaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja spróbuję nałożyć jej więcej, zobaczymy czy to pomoże :)

      Usuń
  10. Nie miałam okazji spotkać się z t produktem, ale bardzo lubię produkty o zapachu kokosa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękne włosy
    jeśli chodzi o olej kokosowy używam jedynie naturalny
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale w formie odżywki też może się sprawdzić :) Zwłaszcza, że ta zawiera wiele innych olejków.

      Usuń
  12. Piękne masz włoski :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już o tej marce :) Ogólnie, to uwielbiam olej kokosowy w pielęgnacji, pomimo faktu że jest zalecany do włosów niskoporowatych, a ja jestem posiadaczką wysokoporowatych :P No, i ten cudowny zapach... ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie olej kokosowy nie jest polecany do wysokoporowatych włosów, ale w praktyce często i na nie działa dobrze.

      Usuń
  14. Moje włosy się puszą dlatego moja fryzjerka poleciła mi jakiś z olejków. Właśnie teraz będę próbować różnych olejków. Obserwuję :*

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy niestety nie przepadają za olejkiem kokosowym więc raczej się z tą odżywką nie polubią :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już masz to sprawdzone to faktycznie. Na szczęście jest dużo innych olejków, które mogą się u Ciebie sprawdzić, np. lniany, czy z pestek winogron.

      Usuń
  16. Aktualnie ją stosuję i jestem w pełni usatysfakcjonowana z działania.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana podziel się tymi kłaczkami:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię zapach kokosa, ale trochę się martwię, czy moje włosy polubiły tę odżywkę. Jeszcze nie stosowałam oleju kokosowego, więc nie wiem, jak zadziała on na moje kudły;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach musi być nie ziemski, ale z moimi puszącymi się włosami chyba się nie polubi..;/

    MÓJ BLOG ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelakie kosmetyki, które mają choć w sobie nutkę kokosa ! <3

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!