27 listopada 2016

MARION 7 efektów- Olejek w kremie do włosów


To już ostatni post, w którym przedstawię Wam swoją opinię na temat kosmetyku, który znalazł się pudełku od Only You. Jeżeli jesteście ciekawe pozostałych recenzji, to znajdziecie je tutaj. Ostatnim przetestowanym przeze mnie kosmetykiem jest odżywka bez spłukiwania 7 efektów firmy MARION.


7 efektów to olejek w kremie, który według opisu na opakowaniu ma ułatwiać rozczesywanie włosów bez ich obciążania. Poza tym olejek ma chronić włosy przed szkodliwym działaniem wysokiej temperatury, przywrócić włosom połysk, gładkość, nawilżenie i jedwabistą miękkość.
Pojemność opakowania to 150 ml jest ono przeźroczyste, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie produktu.

Skład:
 Aqua, Isoamyl Laurate, Cetearyl Alcohol, Plukenetia Volubilis Oil, Tocopherol, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Argana Spinosa Kernel Oil, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Isostearyl Isostearate, Polyquaternium-70, Behentrimonium Chloride, Quaternium-87, Polyglyceryl-3 PCA, Zea Mays Starch, Cystoseira Compressa Extract, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Triethanolamine, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, Isopropyl Alcohol, CI 15985, CI 19140.

W składzie mamy kilka emolientów, w tym olejków np. olej arganowy, czy olej kokosowy. Daleko w składzie znajdziemy też alkohol. Olejek nakłada się na umyte włosy, więc nie spłukuje się go. Na ogół mam zasadę, że nie nakładam odżywki bez spłukiwania, czy serum silikonowego, w którego składzie jest alkohol. Jak wiemy, potrafi on wysuszać włosy. Jednakże w tym przypadku alkohol jest dość daleko w składzie, po słowie "Parfum". Być może nie działa aż tak negatywnie.



Moja opinia

Olejek ma gęstą konsystencję i bardzo przyjemny zapach. W dłoniach czuć, że serum jest bardzo treściwe. Można je nakładać na mokre, umyte włosy, przed modelowaniem, albo na suche włosy, aby wykończyć fryzurę. Z powodu dość gęstej konsystencji należy uważać z ilością, ponieważ może obciążyć włosy.

I tutaj mam mieszane uczucia. Odżywka pachnie ładnie, dość mocno ujarzmia włosy, ale mam wrażenie, że efekt utrzymuje się bardzo krótko. Ponadto obawiam się trochę alkoholu oraz kokosu w składzie. Alkohol może wysuszyć, a kokos powodować puch.



Po lewej stronie, zdjęcie przed- włosy z lekkim puchem po odżywce kokosowej z tego posta. Po prawej zdjęcie po- włosy lekko ujarzmione, bardziej miękkie i pachnące, być może trochę bardziej lśniące.
Trudno mi ocenić do końca tę odżywkę, myślę, że gdyby nie alkohol to chętniej bym ją stosowała. Różnica po jej nałożeniu jest subtelna, myślę, że dzięki innym olejkom bez spłukiwania mogę uzyskać lepsze efekty. Po tak krótkim czasie stosowania, trudno stwierdzić, że kosmetyk chroni nasze włosy. Uważam, że jest to możliwe, ze względu na olejki w składzie.


To już ostatni kosmetyk z:

Bardzo dziękuję za możliwość przetesowania produktów :)


38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, sama mam mieszane uczucia :)

      Usuń
  2. Lubię takie kosmetyki do włosów ale ze względu na kokos w składzie chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Twoje włosy nie lubią się z kokosem, to lepiej nie ryzykować.

      Usuń
  3. Właśnie przymierzam się do recenzji tego produktu. Mam mieszane uczucia - trochę obciąża moje, cienkie włosy. Obserwuję Kochana, Ps : Twoje włoski są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba bardzo uważać z ilością, olejek jest bardzo treściwy.

      Usuń
  4. Nie miałam go nigdy, ale skądś go kojarzę :) Masz bardzo ładne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia...niby na zdjęciu wygląda ładnie, ale ten alkohol i kokos. Chybabyśmy się nie polubiły.

    ZAPRASZAM DO SIEBIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez spłukiwania to nie na moje włosy .

    OdpowiedzUsuń
  7. nie testowałam jeszcze nigdy czegoś podobnego, ale ciekawie się zapowiada i fajna konsystencja

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, ale też zdradliwa ;) Trzeba uważać z ilością przy nakładaniu

      Usuń
  8. Lubie bardzo ich kosmetyki odżywki i olejki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy :)Nie lubię zapachu kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię odzywki z Mariona tej nie miałam jeszcze okazji próbować , ale moze kiedyś i przyjdzie na nią czas :)
    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie najlepesze jest serum lub spray termoochronny :)

      Usuń
  11. nigdy nie używałam :) moja siostra ma podobny produkt z Marion i jest ogólnie zadowolona :) natomiast mnie ten alkohol w składzie odstrasza dość mocno :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko alkohol jest dość daleko w składzie. Jednak z tego względu będę go rzadziej używała.

      Usuń
  12. mam ten olejek i bardzo go lubię, nakładam na suche końcówki, dzięki czemu nabierają zdrowego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  13. tego olejku w tej odsłonie jeszcze nie znałam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne włosy! :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam na kilku blogach, ale sama nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. This looks like a really gorgeous products, I guess I have to check it out. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać różnicę :) Chyba u mnie by się sprawdził :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy by faktycznie się sprawdził :)

      Usuń
  18. Nie miałam, ale raczej ze względu na skład się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę boję się, że by mi obciążył włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać różnicę na włosach <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt ciekawy, ale boję się, że obciążałby mi włosy. Ta gęsta konsystencja mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś ta firma mnie nie zachęca jednak Twoje włosy faktycznie są bardziej wygładzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ten sam olejek i u mnie sprawdza się świetnie :> Pozdrawiam i miłego dnia + obserwuję :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny wpis! I jaki efekt na włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!