7 października 2016

Kosmetyki z Bułgarii


Być może słyszałyście, że Bułgaria słynie z mydełek i kosmetyków o naturalnym składzie. Wśród nich najpopularniejsze są te różane. Odwiedzając więc ten kraj, kupiłam kilka rzeczy dla siebie i znajomych.



Małe różane mydełka w kształcie kwiatka pachną tak intensywnie, że po przyjeździe cała walizka pachniała różami. Zapach jest bardzo przyjemny i długo się utrzymuje. Mydła też ładnie się prezentują.

Poza różanymi mydłami kupiłam też mydła- peelingi. Wygląda to w ten sposób, że na dole mamy mydełko, które wtłoczone jest w gąbkę. W ten sposób wykonujemy peeling ciała. Ja kupiłam mydła o zapachu winogron i lilii. Plus za ładne, eleganckie zapakowanie :)


Ostatnim mydłem przeze mnie kupionym jest wyglądające dosyć tradycyjnie mydło o zapachu mleczka kokosowego. Mydło pachnie ślicznie, ale jego zapach nie jest tak intensywny, jak w przypadku mydełek różanych. Niestety mydło w czasie używania bardzo się kruszy.


W czasie wizyty w Bułgarii skusiłam się też na wodę różaną. Niestety przez bagaż podręczny, nie mogłam kupić większego opakowania. Woda jest cudowna! Pachnie genialnie, dodatkowo nawilża skórę i ją koi. Woda ma też bardzo dobry skład. Używam jej jako toniku lub do zmoczenia pędzla przy nakładaniu podkładu mineralnego. Czasami spryskuje nią również włosy, by ładniej pachniały! :)



Ostatnim kosmetykiem jest różany balsam do ust. Jest to jedyna rzecz, która jest niewypałem. Balsam w ogóle nie pachnie różami! Konsystencją przypomina zwykłą wazelinę. Niestety jestem zawiedziona tym produktem.



Lubicie różane kosmetyki?


27 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę, uwielbiam wszystko co pachnie różami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mydełka na pewno bym się skusiła, szkoda, że to z mleczkiem kokosowym się kruszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie to wygląda! takie małe cudeńko:) chcę wodę różaną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chociażby ze względu na zapach!:D

      Usuń
    2. Ja będąc w Bułgarii kupilam olejek i wodę różana dla siebie oraz naturalne mydełka na prezenty☺

      Usuń
  4. Mydełka wyglądają słodko :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mydełka - peeling brzmią bardzo ciekawie. Daj znać jak się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :o uwielbiam zapach róż! a te mydełka w kształcie kwiatów są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapach róż ale taki specyficzny, a przeważnie spotykam wersje, które do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o co Ci chodzi :) Te by Ci się spodobały, pachną tak naturalnie i intensywnie :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę tego mydła o zapachu mleczka kokosowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię mydełka w kształcie róż. Kiedyś moja koleżanka miała zestaw do robienia mydła w domu i właśnie miała olejek o zapachu róży. Fajne jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja sostra zawsz ejak jest w Bułgarii to rpzywozi mi maskę różaną < 333

    OdpowiedzUsuń
  11. Wodę różaną muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach różanych, bułgarskich mydełek śni mi się do dziś :D nie lubię zapachu kosmetycznej róży...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zawsze i nie we wszystkim, czasem kocham, czasem nienawidzę i przyprawia mnie o ból głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dla mnie bo różanego zapachu w kosmetykach nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za mydełkami w kostce, ale fajnie, ze Ty jesteś zadowolona ze swoich zakupów. Co jak co, ale uroku nie można im odmówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie zapach róż! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam do usta z checią przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam różane kosmetyki i kiedyś miałam kilka kupionych w Bułgarii i okazały się być świetne. Potem żałowałam, że nie mam jak ich zamówić przez internet :(

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!