16 września 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki z Trusted Cosmetics- podsumowanie akcji


Dzisiaj szybki post przed wyjazdem :) Przez sześć tygodni brałam udział w akcji "Opróżniamy nasze kosmetyczki" Trusted Cosmetics. Wszystki zadania są już za mną, dlatego zapraszam was na krótkie podsumowanie akcji.

Akcję oceniam bardzo pozytywnie. Z wielką przyjemnością co tydzień przedstawiałam wam moje kosmetyki. Dodatkowo dzięki wyzwaniu poznałam wiele, ciekawych blogów. Bardzo dobrze wspominam też wzajemne odwiedzanie blogów oraz komentowanie. Mam nadzieję, że Trusted Cosmetics zorganizuje wkrótce kolejne wyzwanie dla blogerek.

18 września na stronie Trusted Cosmetics pojawi się ich podsumowanie akcji. Mam nadzieję, że mimo wyjazdu, będę mogła je wam tutaj podlinkować.

Jeżeli prowadzicie bloga to serdecznie zapraszam was do śledzenia strony Trusted Cosmetics, ponieważ jest tam wiele ciekawych akcji oraz testów dla blogerek.

Jeżeli jeszcze nie widziałyście moich postów z wyzwania, tutaj znajdziecie wszystkie linki:








Wszystkie posty do przyszłej niedzieli będą dodawane automatycznie. Po tym czasie na pewno odwiedzę wszystkie blogi komentujących :)








15 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu życzę :) Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również ta akcja bardzo się podobała i chętnie publikowałam na nią posty :D Życzę udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna była ta akcja ;) ale niestety nie brałam udziału

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również używam maseczki z avonu ;) Miłego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę i ja dodać podsumowanie akcji :) Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku :) Mnie też sie akcja spodobała, choć wolałabym kolejną nie w wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałego wyjazdu i wypoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypoczywaj!
    A ja sama czekam na kolejne takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej akcji, ale będę śledzić stronę Trusted Cosmetics, wtedy nic mnie nie ominie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!