5 września 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki z Trusted Cosmetics- pielęgnacja stóp i dłoni


Dzisiaj ostatni post z serii "Opróżniamy nasze kosmetyczni z Trusted Cosmetics". Jeżeli jeszcze nie widziałyście moich poprzednich wpisów z tej serii, to gorąco zapraszam:
Moje kosmetyczki
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
Kosmetyki do makijażu
Kosmetyki do pielęgnacji ciała
Ulubione perfumy i zapachy


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI STÓP I DŁONI

Dzisiaj przychodzę do was z ostatnim zadaniem, czyli z kosmetykami do pielęgnacji dłoni oraz stóp. 
Moja kolekcja jest dosyć minimalistyczna, jak to w moim przypadku czasami bywa. Nie mam nawyku systematycznego smarowania stóp i dłoni. Oczywiście staram się to robić regularnie, ale czasami ten krok omijam.


I oto bohaterowie tego postu:

 Krem do rąk z Vevay. Przyjemnie pachnie, ma idealną konsystencję. Dzięki temu wystarczy kropelka, kilka ruchów i krem idealnie się wchłania. Dłonie są nawilżone i pachnące.

Tarka do stóp z Oriflame. Jest świetna! Jest wyprofilowana, więc idealnie pasuje do kształtu pięty. Jest dwustronna, przez co możemy wybrać, czy chcemy mocnego starcia naskórka, czy lekkiego. Tarka wygładza stopy i zwalcza zrogowaciały naskórek.

Kolejny kosmetyk to spray do stóp Feet Up z Oriflame. Spray ma pojemność 250 ml, więc starcza na długo. Ma przyjemny zapach, chroni stopy przed nadmiernym poceniem. Dzięki niemu możemy zachować świeżość stóp na dłużej,



Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć kolejny krem do rąk, również z Oriflame. Krem ma dużą pojemność i jedwabistą konsystencję. Bardzo ładnie pachnie. Od kremu wymagam przede wszystkim tego, żeby dobrze nawilżał i szybko się wchłaniał. Obydwa produkty do rąk spełniają moje oczekiwania.


Ostatni produkt to maska do stóp Feet Up Advance z Oriflame. Maska ma za zadanie nawilżyć stopy i pozbyć się suchego naskórka i zgrubień. Maskę warto nałożyć na noc i na stopy założyć skarpetki. Takie spa dla stóp od czasu do czasu przyda się każdemu.




A jak to jest z waszą pielęgnacją dłoni i stóp? Jeżeli również bierzecie udział w akcji, w komentarzu zostawcie link do waszego wpisu, chętnie zobaczę wasze kosmetyki! :)


46 komentarzy:

  1. Nic nie znam z Twoich kosmetyków...:-(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej przywiązuję wagę do pielęgnacji dłoni niż stóp :) chociaż czasami zdarza mi się poświęcać samym stopom :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki, chociaż wcześniej o nich nie słyszałam :) również biorę udział w wyzwaniu, lecz dopiero piszę tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę do Ciebie, kiedy już opublikujesz wpis :)

      Usuń
  4. krem do rąk mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o żadnym, ale może dlatego, że nie używam :D

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  6. O.Ciekawa maska do stóp :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego, ale na pewno są świetne :) Miałam tylko tarkę do stóp Oriflame i bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty! Maska na stopy + skarpetki to idealny miks - wszystko dzieje się nocą, kiedy śpimy sobie spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam kosmetykow :) ale tez biore udzial w wyzwaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale ta maska do stóp wydaje się ciekawa, pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki mi nie znane, ale polecę mojej siostrze :D

    Zapraszam do mojego nowego bloga z grafikami.
    http://kamilsart.blogspot.com/
    Chętnie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W dbaniu o stopy brakuje mi regularności, za to mam sporo kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tymi preparatami. grunt, żeby dawały dobre efekty :)
    Mój wpis związany z tą tematyką jest już na blogu - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O widzę kosmetyki z oriflame, zastanawiałam się nad ich kupnem, lecz się jeszcze nie zdecydowałam bo nie wiem czy są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa ta maska do stóp, lubię nakładać na noc komsetyki na stopy więc mogłabym się do niej przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam maski do stóp :) Czuję się taka dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja co jakiś czas robię sobie mini spa dla dłoni i stóp ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oriflame używałam jeszcze za czasów bycia konsultantką :) Od jakiegoś czasu staram się bardziej wczytywać w składy i zaczynam być wybredna przy kosmetykach. Zajrzyj do mnie, wpis już gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do twarzy nie stosuję kosmetyków z Oriflame, też bym się bała.

      Usuń
  20. Nie pielęgnuje ich jakoś za bardzo, ale taki "odpoczynek" a jednocześnia dobra regeneracja dla dłoni to cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba sobie pozwolić na takie przyjemności :)

      Usuń
  21. Niestety nie mam zadnego z produktów, za to mam krem do stop z Avon, a jakoś Oriflame i Avon to dla mnie prawie to samo :D
    Obserwuję i zapraszam także do przeczytania mojego wpisu o pielęgnacji dłoni i stóp :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Od niedawna jestem konsultantką Oriflame i powiem szczerze, że fajnie poczytać opisy poszczególnych kosmetyków tej marki- dzięki temu wiem co komu mogę polecić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Pewnie często tutaj będą opinie na temat kosmetyków z Oriflame, więc zapraszam

      Usuń
  23. atmosfera nieziemska ,ciało wypoczywa
    zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/, odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  24. Idea skarpetek jest bardzo fajna, jednak zawsze na śpiąco je ściągam i nawet nie wiem ile czasu były na mych stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam z tym problemów, ale latem ciężko jest spać w skarpetkach.

      Usuń
  25. fajnych kosmetyków używasz. Nie miałam z żadnym do czynienia.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!