10 września 2016

Nożyczki do obcinania włosów w domu- HENBOR CLASSIC 799


Jak większość włosomaniaczek przez większość czasu zapuszczam włosy. Jednak dbam także o stan końcówek. Wizyty u fryzjerki zazwyczaj kończyły się na podcinaniu o kilka cm za dużo, niż tego chciałam. Dlatego włosy podcinam w domu. Aby jednak móc to zrobić, potrzebowałam dobrych i ostrych nożyczek. I tak stałam się posiadaczką nożyczek Henbor Classic 799 w rozmiarze 5,5''. Dzisiaj zapraszam was na recenzję tych nożyczek, ponieważ przed zakupem, sama takiej szukałam, ale niczego nie znalazłam.

Swoje nożyczki zakupiłam na stronie Hairstore. Przed zakupem, wiedziałam, że chcę nożyczki, które będą dobrze ciąć włosy, będą odpowiednio ostre i nie będą włosów miażdżyć. Nie chciałam wydawać na nożyczki więcej niż 100 zł. Na stronie były dostępne, chwalone przez włosomaniaczki nożyczki Jaguar, ale tak jak mówiłam, zależało mi na niższej cenie.
 Po długich namysłach zdecydowałam się na ten model.  Nożyczki posiadam od stycznia i od tego czasu podcinałam włosy kilkukrotnie, dlatego myślę, że mogę już wyrazić na ich temat swoją opinię.


* Nożyczki dobrze leżą w dłoni, przez co są wygodne w użyciu
* Są ostre, cięcie przebiega prawidłowo i szybko
* O ich ostrości świadczy fakt, że od długiego czasu nie widziałam na swoich włosach rozdwojonych końcówek. Jest to też zasługa pielęgnacji, ale również i nożyczek, które tną włosy, a nie miażdżą
* Posiadają podpórkę pod palec, co znacznie ułatwia cięcie
*Nożyczki są solidnie i ładnie wykonane
*Kosztują 75 zł, więc są tanie. Ich koszt to 2-4 wizyty u fryzjera. Więc pieniądze szybko się zwracają.

Polecam ten model wszystkim, którzy myślą o podcinaniu włosów w domu. Są one o wiele tańsze niż sławne nożyczki firmy Jaguar, a podcinają włosy w prawidłowy sposób. Przede wszystkim końcówki po ich użyciu są ostre i nie rozdwajają się. Myślę, że to idealne nożyczki do podcinania końcówek w domowym zaciszu.


22 komentarze:

  1. Fajny produkt ale ja zdecydowanie wolę chodzić do fryzjera z moimi włosami ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, ale ze mnie jest za duży tchórz i bałabym się, że bardziej skrzywdzę siebie i włosy gdy będę je sama obcinać, niż sobie pomogę xd
    ale fajnie, że u Ciebie się sprawdzają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boję się sama podcinać włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. What a wonderful post! Excellent review!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. ekhm ja mam nożyczki do papieru xd i tymi ciacham włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takimi nożyczkami możesz robić sobie krzywdę. Nożyczki do papieru nie są ostre i miażdżą włosy, więc mogą one się rozdwajać

      Usuń
  6. Świetny produkt, kiedyś na pewno się skuszę ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam długie włosy i podcinam je bardzo rzadko, ale takie dobre nożyczki bardzo by się w domu przydałyby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są też np. do obcinania grzywki :)

      Usuń
  8. oooo będę mieć je na uwadze, podczas zakupu... Muszę się zaopatrzeć w takie nożyczki do podcinania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie! To nie dla mnie :)
    Hehe wolę powierzyć moje włosy doświadczonym .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio próbuje sama podcinać końcówki jednak nie jest to takie proste jak myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie jest, dlatego mnie zawsze ktoś podcina włosy ;)

      Usuń
  11. Póki co nie podcinam włosów w domu. Fajny pomysł dla kogoś, kto ścina na równo. Ja jednak wole włosy cieniować, a sama tego nie zrobię. Nikt znajomy raczej też mi tego nie zrobi, dlatego wybieram wizyty u fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja po ostatnim cięciu u fryzjera zrezygnuję z podcinania solo :D niestety, sama tak prosto ciąć nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma się włosy proste, to faktycznie cięcie musi być prezycyzyjne, ale jeśli włosy są falowane lub kręcone, to tych niedociągnieć nie widać.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja mimo wszystko niedługo się wybieram ;)

      Usuń
  14. Jako fryzjerka - sprzęt mam :D jednak sama siebie nie obcinam :D

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!