20 września 2016

Jesienna wishlista


Niestety jesień zbliża się i czas pomyśleć o nowej porze roku. Mimo wszystko lubię jesień. Kolorowe liście, jeszcze ciepłe dni i melancholijne wieczory to coś dla mnie.

W związku z tym wszystkim stworzyłam swoją małą jesienną Wishlistę. Oto rzeczy, które chciałabym kupić:



#1 Tacka- chciałabym kupić tackę z fajnym motywem. Jesienią lubię pić herbatę i jeść jakieś smaczne owoce czy słodycze. Myślę, że taka tacka byłaby nie tylko wygodną, ale także fajną opcją na jedzenie w łóżku ;)

#2 Biała filiżanka- tak jak wspomniałam, uwielbiam herbaty i zioła. W związku z tym marzy mi się jakaś ciekawa filiżanka, ale koniecznie w białym kolorze.

#3 Ostatnią rzeczą z domowych przedmiotów jest biały kominek. Jesień kojarzy mi się z różnymi nastrajającymi zapachami. Kominek, który widzicie na kolarzu, pochodzi z Rossmanna.

#4 Czarne rurki. Po tym, jak ostatnie czarne rurki musiałam wyrzucić, nie kupiłam następnych. Teraz jednak widzę, że takie spodnie są niezbędne w mojej szafie. Dlatego rozglądam się za czymś fajnym.

#5 Bordowa, mała torebka to coś, co mi się marzy od dłuższego czasu. Myślę, że taka torebka bardzo kojarzy się z jesienią i wpisuje się w jej klimat. Jeżeli widziałyście gdzieś torebkę, podobną do tej ze zdjęcia, dajcie znać!


#6 Naszyjnik  t kolejna rzecz na mojej wishliście. Mimo że naszyjniki tego typu są modne od dłuższego czasu, ja nadal takiego nie posiadam. Podobają mi się takie krótsze, z dwoma kółeczkami, albo z sercem i kółkiem.

A co wy planujecie kupić na jesień?

9 komentarzy:

  1. też chcę taki kominek! :D w jesiennej wishliście na pewno u mnie górują krótkie kaloszki...koniec ciapania botkami w listopadowym deszczu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chce sobie teraz kupić parę naszyjników xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie na blogu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na jesień potrzebuje nowych botków no i już rozglądam się za kurtką zimową.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja upolowałam taki sam kominek na promocji w Rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tacę skusiłam się jakiś czas temu, ale... nie używam jej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciemne rurki również muszę sobie sprawić, kominek na szczęście już kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nowy kominek chyba będę musiała sobie kupić

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!