18 września 2016

Dobra odżywka do włosów- Garnier Fructis Goobye Damage


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją odżywki do włosów Garnier Fructis Goodbye Damage. Odżywkę znam od bardzo dawna, więc myślę, że mogę troszkę o niej powiedzieć. Zapraszam do przeczytania mojej krótkiej opinii.


Według producenta, maska przeznaczona jest do włosów zniszczonych, które mają rozdwojone końcówki. W bajki o scalaniu końcówek nie wierzę i wam też radzę nie wierzyć, bo jest to niemożliwe.

Oto skład odżywki:


Składniki, które wspominane są dużymi literami na butelce, faktycznie w składzie są dość daleko. Mamy tutaj witaminę B3, wyciąg z liści zielonej herbaty, wyciąg z nasion jabłka, ekstrakt ze skórki cytryny, ekstrakt z trzciny cukrowej i oraz ekstrakt z amli.

Odżywka jest gęsta i bardzo ładnie pachnie. Opakowanie jest wygodne, praktycznie możemy wykorzystać całą odżywkę bez problemu, ja jednak zawsze ją rozcinam, kiedy już trudno ją wydostać.


Włosy po odżywce są wygładzone, ładnie błyszczą, łatwiej je rozczesać. Ja jednak wolę zdecydowanie żółtą wersję OLEO. Do tej wersji jednak wracam. Ogólnie polecam odżywki z Garniera, są one moimi ulubieńcami. Cena to około 8 złotych.

Znacie, lubicie?:)

10 komentarzy:

  1. Żółta wersja odżywki z Garniera czeka u mnie w kolejce do testowania. Ciekawa jestem, jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam tą odżywkę w kolejce do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś Fructis gościł u mnie bardzo często, a teraz stawiam na bardziej naturalne odżywki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją kiedyś. Pamiętam, że ładnie wygładzała włosy, ale powodowała, że szybciej się przetłuszczały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej odzywki :) i nie miałam okazji jej testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji jej stosować ale słyszałam o niej same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko używam kosmetyków do włosów garniera

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie miałam, choć jest dość popularna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam :)Również wolę żółtą wersje, zdecydowanie bardziej nawilżyła moje włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!