8 sierpnia 2016

Zakupy w Chinach: Ebay, Wish.com


Zakupy na chińskich stronach ostatnimi czasy stały się bardzo popularne. Jedną z najpopularniejszych stron jest Aliexpress. Nic dziwnego, na stronie możemy kupić dosłownie wszystko. Dodatkowo ceny są bardzo atrakcyjne. Zakupowy szał ogarnął i mnie. Nie kupiłam jednak nic na Aliexpress, ponieważ nie ma na nim opcji płatności przez Paypal. A płatność kartą uważam za zbyt ryzykowną. Niedługo jednak zamierzam wyrobić osobną kartkę. Wtedy na pewno Aliexpress stanie się numerem 1.



Na razie kupowałam na dwóch stronach. Mowa tu o Ebay i Wish . Na obu stronach znajdziemy sprzedawców z Chin. Na portalach można płacić przez Paypal. Początkowo kupowałam przedmioty na Wish, jednak Ebay wypada taniej.

Pierwszym zakupem na Wish był portfel. Jego cena z przesyłką wynosiła 8 złotych. Portfel jest mały i o taki mi dokładnie chodziło. Wygląda jak na zdjęciu na portalu. Jestem z niego bardzo zadowolona. Jedynie napis pod kokardką zaczął schodzić.


Kolejnym zakupem na Wish był mały atomizer. Jest to bardzo przydatny gadżet! Cały trick polega na tym, że na dole atomizera znajduje się otwór. Dzięki czemu w szybki i wygodny sposób możemy napełnić go naszymi ulubionymi perfumami! Ja swój atomizer mam zawsze w torebce. Od kiedy go mam, nie muszę wozić ze sobą całego flakoniku perfum np. na wyjazdy. Świetna sprawa! Cena na Wich- 4 złote z przesyłką.


Ostatnim z zakupionych rzeczy na Wish jest pędzel. A właściwie jedynie przedstawiciel kompletu pędzli. Komplet zawiera 8 sztuk pędzli. 4 do twarzy i 4 do oczu. Pędzle są bardzo miękkie i wytrzymałe. Mam je od stycznia i nic złego się z nimi nie stało. A bardzo często je myję. Koszt kompletu to 28 złotych z przesyłką. O pędzlach zamierzam napisać osobny post.


Czas na Ebay. Pierwszą rzeczą zamówioną na tej stronie była szczotka do włosów. Szczotka ta to podróbka Tangle Teezer. Niestety, mimo że szczotka wygląda solidnie, nie zastąpi nam oryginału. Ma bardziej miękkie włosy niż oryginał, więc troszkę może wyrywać włosy. Nada się dla mniej wymagających. Cena z przesyłką: 8 złotych.


Kolejny pędzel. Jest to bardzo małe kabuki, o krótkich włosach. Włosie w dotyku jest bardzo przyjemne. Pędzel słabo leży w dłoni, ponieważ trzon jest bardzo krótki. Pędzel sprawdza się w podróży, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca. Cena to około 8 złotych z przesyłką. Więcej informacji podam we wpisie o pędzlach,


Ostatnią rzeczą jest opaska na włosy. Szukałam czegoś takiego od dawna, jednak w Polsce nie natknęłam się na nic godnego uwagi. Opaskę kupiłam za około 4 złote z przesyłką. Polecam!



Lubię zakupy na tych stronach, ponieważ ceny są naprawdę niskie. A dokładnie te same przedmioty możemy kupić w Polsce za o wiele większe pieniądze. W tej chwili czekam na jeszcze jedną przesyłkę. Kupiłam słynną czarną maskę. Na blogu na pewno pojawi się jej test! 
Jeżeli tylko wyrobię moją kartkę, ruszam z zakupami na Aliexpress. Więc będzie więcej tego typu postów.
A Wy lubicie zakupy u chińskich sprzedawców?







7 komentarzy:

  1. Jednak mozna coś fajnego dorwać na tych stronach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest dużo fajnych rzeczy. Niektóre z nich możemy spotkać w sklepach w Polsce.

      Usuń
  2. O jakie fajne i przystępne ceny, kiedyś kupowałam na ebayu teraz chyba będę zamawiać takie paski wybielające ;p podoba mi się perfumetka mam podobną powodzeniem można przelewać perfumy <3 Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę o paskach wybielających, ale nie wiem, na które się zdecydować. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Sprawdź też DealSale, jest pokrewny aplikacji Wish. Czasem zdarza mi się kupować, aczkolwiek kosmetyki, to jednak wolę z Korei :D Ale z Chin mam olejek i maskę Acevivi (u mnie na blogu) i czarną maskę, i jak na razie nie narzekam (a używam już od dłuższego czasu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jednak Ebay jest tańsz od tych wszystkich aplikacji :) Ciekawe mają te kosmetyki

      Usuń
  4. Podobaja mi się te pędzle, przynajmniej wizualnie sa piękne!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!