30 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki z Trusted Cosmetics- perfumy i zapachy


Nowy tydzień i nowe wyzwanie z Trusted Cosmetics. Jeżeli nie widziałyście poprzednich, zapraszam tutaj:
Moje kosmetyczki
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
Kosmetyki do makijażu
Kosmetyki do pielęgnacji ciała


PERFUMY I ZAPACHY

Dzisiaj opowiem wam troszeczkę o moich ulubionych zapachach. Nigdy nie mam zbyt dużej ilości zapachów, mam swoich ulubieńców, którym jestem wierna od lat. Akurat w kwestii zapachów nie jestem zmienna :)



Moje ukochane perfumy to Dior J'adore - jest to kompozycja kwiatowa, która moim zdaniem jest bardzo elegancka i kobieca. Myślę, że większość z was słyszała o tym zapachu, w końcu to już klasyk :) Perfumy są dość intensywne i długo pozostają wyczuwalne. Mamy tutaj jaśmin i różę damasceńską.

Kolejny flakonik to Oriflame Eclat Weekend. To zdecydowanie mój hit, któremu jestem wierna od lat. Na co dzień to właśnie one mi towarzyszą. Mamy tutaj zapach kwiatowo-owocowy. Czarna porzeczka, brzoskwinia, bergamotka, piżmo- to wszystko tworzy miły dla nosa zapach.



Moje nowe odkrycie, czyli Avon Little Black Dress. W tej chwili Eclat poszedł trochę w odstawkę, bo te perfumy skradły moje serce. I ten zapach jest bardzo elegancki, powstał na bazie kwiatów. Znajdziemy tutaj olejek cytrynowy, peonię i piżmo. Idealny la jesień, na lato może być za ciężki.



Jak można wywnioskować, lubię zapachy kwiatowe i piżmo :) Jeżeli lubicie eleganckie, mocniejsze zapachy, to koniecznie wypróbujcie coś z moich propozycji.


27 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy żadnego z tych zapachów, ale słyszałam, że J'adore Diora jest przepiekny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych zapachów niestety nie znam, ale podoba mi się że jest ich u Ciebie z umiarem podobnie jak u mnie :) Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Diorki znam są boskie ;p perfumki z avonu bardzo lubię nie tylko tanie ale mają także świetną trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, że są tanie :) nawet jeśli porówna się z Oriflame

      Usuń
  4. Perfum Oriflame jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie Eclat polecam spróbować :)

      Usuń
  5. Little Black Dress też jestem jego fanką :-) mocny, długo utrzymujący się zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Black Little Dress polecam Ci z ej serii także wersję Gold i Pink są bardziej świeże i lekkie ale również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie wypróbuję :)

      Usuń
  7. Little black dress-jedne z perfum, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne mają buteleczki :P nie miałam żadnego jeszcze ale z avonu wiem, że perfumy mają śliczne zapachy :P

    również obserwuję kochana :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam Twoje propozycje z Orifmale i Avon :) Bardzo ładne zapachy, jednak dla mnie zbyt delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydają mi się delikatne, ale każdy czuje inaczej :)

      Usuń
  11. Lubię J'adore:)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Little Black Dress pięknie pachnie, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kojarzę tych perfumów, ale muszą być śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych zapachów, ale to co mnie urzekło to sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i świetna sukienka! Zapachy mają ciekawe buteleczki, podobają mi się! :) Z Avonu miałam kiedyś wersję Little pink dress - była bardzo cukierkowa.
    Również biorę udział w tym wyzwaniu Trusted Cosmetics, w wolnej chwili zapraszam na moje wpisy! :)
    Obserwuję i życzę miłego wieczoru ;) albo spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Eclat to kultowy zapach też go kiedyś używałam. Pozdrawiam i zapraszam http://annapoint.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!