12 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki czyli wyzwanie z Trusted Cosmetics!

Hej!


Dzisiaj przychodzę do was z nieco innym postem. Razem z Trusted Cosmetics podjęłam wyzwanie! Przez następne tygodnie będę opróżniała swoją kosmetyczkę. Nie w celu pozbycia się kosmetyków, a pokazania ich wam! :)

Zachęcam inne blogerki do wzięcia udziału w akcji! Tutaj możecie poznać szczegóły akcji. A teraz zapraszam was na pierwszy wpis z tej serii.



CO ZAWIERA TWOJA KOSMETYCZKA?

Mam malutkie zapasy kosmetyczne, no może nie aż takie małe... Szczerze, przydałoby się mi dosłowne opróżnienie kosmetyczki, ale ciii.... ;) Mam taką zasadę, że w różowej kosmetyczce (widoczna powyżej) trzymam kosmetyki do makijażu, których używam do mojego standardowego, codziennego makijażu.
W czarnej kosmetyczce, która jest dosyć pojemna, trzymam kosmetyki do włosów, ciała, do pielęgnacji twarzy. Są to również kosmetyki, których używam najczęściej. Reszta moich kosmetyków znajduję się w różnego rodzaju koszykach, koszyczkach, szafach, szafeczkach :)


Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć niektóre z moich skarbów kosmetycznych. Szczegółowo opowiem wam o nich w następnych częściach serii. W tej chwili mogę wspomnieć o maseczce na włosy BignoSpa, ponieważ seria nie przewiduje wpisu o włosach. Jeżeli jesteście ciekawe jak pielęgnuję swoje włosy, zapraszam tutaj. Maseczka z BingoSpa jest to maska z ekstraktem z drożdży. Maska ma dobrą cenę i 500 ml pojemności. Starcza na długo, jestem z niej zadowolona, jest to mój drugi słoik.


A tu widzicie moją małą kosmetyczkę. W niej trzymam kosmetyki do wykonania makijażu. Tak jak wspomniałam na początku, trzymam w niej jedynie najczęściej używane przeze mnie produkty. Więcej dowiecie się we wpisie o moim makijażu. Dziś tylko powiem, że mój makijaż jest minimalistyczny.



Zapraszam was do wzięcia udziału w akcji! :)




27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Jest bardzo pojemna i ma przegrody :D

      Usuń
  2. Kosmetyczka jest piękna .taka elegancka ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kosmetyczki!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kosmetyczka, chyba tak najlepiej - mieć to co najbardziej potrzebne pod ręką i nie przesadzać z 15 kremami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Resztę trzymam w koszyczkach :) A taki patent sprawdza się też w przypadku nagłego wyjazdu. Łapię kosmetyczkę i wiem, że wszystko czego potrzebuję w niej jest :)

      Usuń
  5. Fajna kosmetyczka! Miłego weekendu!:))

    xxxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyczka bardzo mi się podoba :D

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ciekawa ta maska z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam oddzielną kosmetyczkę dla kosmetyków, które czekają na swoją kolej do wykorzystania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kosmetyczki :) ja muszę mojej podziękować za współpracę, bo już nie jest pierwszej nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na serię. Chyba będę musiała spróbowac tej maseczki. :D
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta czarna kosmetyczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kosmetyczki :D
    Fajnie, że masz tak wszystko zorganizowane, ja mam z 10 kosmetyczek i we wszystkich pełno bzdetów, których i tak nie używam :D A reszta w toaletce :) Muszę to sobie wszystko uporządkować :D
    Obserwuję ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyzwanie !:) powodzenia w dążeniu do wyznaczonego celu !:) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyzwanie :) Świetny post :) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa akcja! Muszę o niej koniecznie przeczytać i może sama wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga i na insta :*
    Kosmetyczkę z Ori tez mam i cieszę się, bo jest faktycznie pojemna :> Choć na kosmetyki zawsze miejsca mało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wyzwanie 😊 Patrząc na moje zapasy też by mi się takie coś przydało ale jeszcze nie jestem na takie akcje gotowa 😂

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna jest ta czarna kosmetyczka!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!