6 sierpnia 2016

HD High Definition Powder 179 czy 27 złotych? Twój wybór!



Posiadaczki tłustej cery wiedzą jak trudno ją zmatowić. Poszukiwanie odpowiedniego pudru trwa w nieskończoność. Każda z was, która jest w takiej sytuacji, prędzej czy później natknie się na wychwalany produkt firmy Make Up For Forever. Sama poszukując silnie matującego pudru i wpadłam w sieci na ich produkt o nazwie HD High Definition Powder. Zachęcona opiniami chciałam go nawet kupić, mimo że cena była powalająca. Za 8,5 g tego transparentnego pudru mamy zapłacić 179 złotych. Cena zwala z nóg, prawda?



Moja trądzikowa cera nie lubi talku. Powoduje on podrażnienia i dodatkowy wysyp niedoskonałości. Dlatego unikam go jak ognia. Talk jednak jest bardzo częstym składnikiem pudrów. Zanim zdecyduję się na dany produkt, czytam opinie o  nim, ale co najważniejsze czytam skład. Skład wspomnianego pudru nie zawierał talku. Ku mojemu zdziwieniu jedynym składnikiem pudru była Silca.  Czyli na „nasze” po prostu krzemionka...

Z ciekawości zerknełam na ofertę Kolorówki. Sklep posiada wiele produktów mineralnych i różnego rodzaju półproduktów w swojej ofercie. Dosyć szybko znalazłam tam również produkt o nazwie Krzemionka Spherica P-1500 (Silica). W opisie znajdujemy informacje o tym, że krzemionka może być stosowana jako puder matujący. Polecana jest osobą o bardzo tłustej cerze. Do wyboru mamy kilka pojemności. Za 10 g zapłacimy 21, 45 zł. Oczywiście od razu skusiłam się i kupiłam tę krzemionkę. W sklepie również kupiłam pojemniczek z sitkiem oraz puszek. Łącznie za te trzy rzeczy dałam 26, 38 zł. Za podobną pojemność, dokładnie tego samego produktu firma Make Up For Forever życzy sobie 179 zł. Niezły interes, co?


Bardzo cieszę się, że troszkę poszperałam w internecie i przyjrzałam się składowi pudru HD. Plułabym sobie w brodę, że przepłaciłam za puder niemal siedmiokrotnie!

Dodatkowym atutem  jest możliwość zakupienia na Kolorówce mniejszej ilości krzemionki. Za 2 g zapłacimy niecałe 6 złotych. Można taką ilość potraktować jako próbkę J


Poza tym kolorówka oferuje też inne krzemionki. Na przykład Ronasphere, która nada się do cery mieszanej.


Czy krzemionka się u mnie sprawdziła? Tę kwestię omówię w osobnym poście.




6 komentarzy:

  1. Całe szczęście, że ja nie mam cery trądzikowej :D Uffff!
    Również obserwuję :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceń to, cera bez trądziku to prawdziwy skarb :)

      Usuń
  2. Czasem na mojej skórze pojawi się nieprzyjaciel, ale mam cerę normalną w kierunku tłustej, ale nie aż tak bardzo tłustej, bo opanowuję ją pudrem za 10 zł i bibułkami matującymi. ;)
    ______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczeście nie mam trądzikowej cery, ale i tak czasem się przetłuszcza i świecę się jak choinka. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to. Krzemionka jest najbardziej skuteczna w matowieniu. Dodatkowo przyjemnie sie ją nakłada.

      Usuń

Miło, że jesteś! ♥
Zawsze odwiedzam moich czytelników :)
Zaobserwowałaś/eś? Powiadom mnie w komentarzu!